لباس‌هاي لاغري

به يک مهماني دعوت شده‌ايد و يا جشن ازدواج يکي از اقوام نزديک است و شما حسابي از اينکه چندان لاغر به نظر نمي‌رسيد عصباني هستيد. در اين فرصت کوتاه هم که نمي‌توانيد به باشگاه برويد و چند کيلوگرم وزن کم کنيد تا لاغرتر به نظر برسيد. خوب نگران نباشيد براي لاغرتر به نظر رسيدن حتما رفتن به باشگاه ورزشي نياز نيست. شما مي‌توانيد با انتخاب درست لباس‌هاي مناسب، طوري لباس بپوشيد که لاغرتر به نظر برسيد.
چهارشنبه، 25 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
لباس‌هاي لاغري

لباس‌هاي لاغري
لباس‌هاي لاغري


 

ترجمه: نازنين دربندي




 

چگونه با لباس پوشيدن لاغرتر به نظر برسيم؟
 

به يک مهماني دعوت شده‌ايد و يا جشن ازدواج يکي از اقوام نزديک است و شما حسابي از اينکه چندان لاغر به نظر نمي‌رسيد عصباني هستيد. در اين فرصت کوتاه هم که نمي‌توانيد به باشگاه برويد و چند کيلوگرم وزن کم کنيد تا لاغرتر به نظر برسيد. خوب نگران نباشيد براي لاغرتر به نظر رسيدن حتما رفتن به باشگاه ورزشي نياز نيست. شما مي‌توانيد با انتخاب درست لباس‌هاي مناسب، طوري لباس بپوشيد که لاغرتر به نظر برسيد.

باور نمي‌کنيد؟ امتحان کنيد:
 

لباس‌‌هايي را که درست اندازه‌تان است انتخاب کنيد: براي اينکه لاغرتر به نظر برسيد بايد لباس‌هايي را انتخاب کنيد که به‌طور دقيق اندازه شما باشند. اگر شما خيلي هم چاق نباشيد ولي به سراغ پوشيدن لباس‌هايي برويد که از سايز شما کوچک‌ترند و برايتان تنگ باشند، به نظر ديگران چاق به نظر مي‌رسيد. برعکس اگر لباسي بپوشيد که خيلي براي شما گشاد باشد، خيلي چاق‌تر از آنچه هستيد به نظر خواهيد آمد.
به قد دامن‌تان توجه کنيد: بسياري از خانم‌ها دوست دارند دامني در منزل بپوشند که آنها را قلمي‌تر نشان دهد. خوب توصيه ما اين است که اگر شما قد بلند هستيد، دامن‌هاي بلند و ماکسي و اگر قدتان چندان کوتاه نيست، دامن‌هاي کوتاه‌تر و تا زير زانو بپوشيد. پوشيدن دامن‌هاي تا حد زانو را به خانم‌هاي کوتاه قد توصيه نمي‌کنيم چون آنها را کوتاه‌تر نشان مي‌دهند.
رنگ‌هاي تيره‌تر را انتخاب کنيد: فراموش نکنيد اگر کمي تپل هستيد براي اينکه لاغرتر به نظر برسيد بايد لباس‌هايي را انتخاب کنيد که رنگ‌هاي تيره‌تري دارند. براي مثال رنگ‌هاي سرمه‌اي، مشکي و خاکستري تيره و قهوه‌اي تيره، سبز يشمي، بنفش تيره و... به شما کمک مي‌کنند که به چشم ديگران جمع و جورتر به نظر برسيد. اين رنگ‌هاي تيره مي‌توانند برجستگي‌هاي بدن شما را بپوشانند.
بلوزهاي يقه هفت بپوشيد: يک شگرد عالي براي لاغرتر به نظر رسيدن وجود دارد و آن هم اين است که لباس‌هايي با يقه هفت بپوشيد. اين لباس‌ها بخش بيشتري از گردن شما را نشان مي‌دهند و اين موجب مي‌شود که شما گردن‌تان بلندتر به نظر برسد و در کل لاغرتر و کشيده‌تر به نظر برسيد. لباس‌هاي يقه بلند گردن شما را کوتاه‌تر نشان مي‌دهند و همچنين گردنبند کوتاه نيز گردن شما را کوتاه‌تر مي‌کند.
راه راه‌هاي عمودي بپوشيد: اگر طرفدار پارچه‌هاي نقش‌دار و يا راه‌‌دار هستيد توصيه ما اين است که پارچه‌هايي را انتخاب کنيد که راه راه‌هاي عمودي و يا خطوط بافت عمودي دارند. اين کار موجب مي‌شود که اندام شما در نظر بيننده کشيده‌تر و بلندتر به نظر برسد.
شلوارهاي پليسه‌دار را کنار بگذاريد: ممکن است شما عاشق پوشيدن شلوار برمودا و يا بگي در يک مهماني زنانه باشيد ولي فراموش نکنيد اگر قد شما کمي کوتاه‌ است و کمي اضافه وزن داريد اين شلوارها مناسب شما نخواهند بود حتي شلوارهاي پليسه‌دار را هم بايد کنار بگذاريد. به جاي آن توصيه ما اين است که به سراغ خريد شلوارهايي برويد که جلوي صاف و يکدستي دارند چون شما را بلندتر جلوه مي‌دهند. شلوار را تا ناحيه کمر بالا‌ بياوريد و نه پايين‌تر از آن.
اين کفش‌ها را انتخاب کنيد: در يک مهماني زنانه شما مي‌توانيد با انتخاب کفش مناسب بلندتر جلوه کنيد. راهش هم آسان است. کفش‌هاي با پاشنه‌گوه‌اي و سه‌گوش را انتخاب کنيد چون موجب مي‌شوند که بلندتر و باريک‌تر به نظر برسيد. علاوه بر اين، پاشنه بلند، انحناي ماهيچه‌هاي پاي شما را برجسته‌تر نشان مي‌دهند. اگر مي‌خواهيد که پاهاي شما لاغرتر به نظر برسند، از استفاده از کفش‌هايي که نوار و يا بند روي ساق پا دارند، خودداري کنيد.
به راه رفتن خودتان دقت کنيد: اين نکته‌اي است که خيلي از خانم‌ها و آقاياني که تصور مي‌کنند اضافه وزن دارند به آن توجه نمي‌کنند. به جاي اينکه قوز کنيد و آويزان و شل و ول راه برويد، شانه‌هايتان را عقب بدهيد، کمرتان را صاف کنيد و با وضعيت متناسب و چابک راه برويد و قدم برداريد. اگر شما با اعتماد به نفس و درست راه برويد نه تنها قدتان چند سانتي‌متر بلندتر به نظر مي‌رسد از نظر ديگران وزن‌تان از آنچه هست کمتر به نظر مي‌رسد.
فقط گاهي از کمربند استفاده کنيد: به تازگي لباس‌ها و پيراهن‌هايي براي بانوان مد شده است که يا کمرهاي پهني دارند و يا روي لباس يک کمربند بسته مي‌شود. فراموش نکنيد اگر شما واقعا کمر باريکي داريد از کمربند روي لباس‌تان استفاده کنيد در غير اين صورت چاق‌تر به نظر مي‌رسيد. اگر کمر شما واقعا باريک است مي‌توانيد از کمربند استفاده کنيد تا باريک‌تر و بلندتر به نظر برسيد.
لباس‌هاي بالاتنه پايين‌تنه يک رنگ را انتخاب کنيد: توصيه‌ ما به شما اين است که لباس‌هايي را انتخاب کنيد که بالاتنه و پايين‌تنه آن يک رنگ باشند. اگر دامن و يا شلوار شما با بلوز شما دو رنگ متفاوت داشته باشند موجب مي‌شوند که چاق‌تر به نظر برسيد. ترجيحا لباس‌هايي يک‌رنگ از سر تا نوک‌پا بپوشيد.
روسري‌تان را آويزان کنيد: حتي رنگ روسري و شيوه بستن آن به شما کمک مي‌کند که قد بلندتر به نظر برسيد. توصيه ما به شما اين است که به سراغ خريد روسري‌هايي برويد که رنگ‌هاي تيره‌تري دارند. همچنين روسري را روي‌سرتان نپيچانيد. روسري‌هايي که به سمت پايين آويزان شده باشند، قد شما را بلندتر جلوه مي‌دهند.
در انتخاب پارچه لباس‌تان دقت کنيد: دقت در انتخاب نوع پارچه‌ لباس هم در اينکه لاغرتر به نظر برسيد خيلي مهم است. به سراغ خريد پارچه‌هايي برويد که پارچه سنگيني به شمار نيايند. پارچه‌هاي سنگين مانند پشمي، بافتني و چرمي شما را سنگين وزن‌تر نشان مي‌دهند. برعکس پارچه‌هاي سبک وزن مانند کتان و نخ شما را لاغرتر نشان مي‌دهند. پارچه‌هايي با طرح برجسته و پارچه‌هاي زمخت را انتخاب نکنيد. از پوشيدن پارچه‌هايي با نفش و نگار شلوغ هم خودداري کنيد.

4 توصيه به مردان چاق
 

1 دکمه‌هاي پيراهن را تا انتها و بالا نبنديد.
2 ساعت باريک به مچ نبنديد.
3 بلوز حجيم و يقه اسکي نپوشيد.
4 شلوارهاي تنگ نپوشيد.
4 توصيه به زنان چاق
1 کت و ژاکت بلند با دکمه‌هاي باز بپوشيد.
2 از روسري شالي استفاده کنيد.
3 گردنبند دراز شما را لاغرتر نشان مي‌دهد.
4 ژاکت بلند بدون اپل بپوشيد.
منبع: http://salamat.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.