کتاب « ميگرن و انواع سردردها»

دانش پزشکي به ويژه در سال‌هاي اخير دستخوش پيشرفت‌هاي چشم‌گيري شده و هر روز شاهد کسب موفقيت‌هاي متعدد در زمينه تشخيص و درمان بيماري‌ها هستيم. شناخت بيماري‌ها و آگاهي از اقدامات ضروري اوليه براي تمامي افراد ضروري است و بسياري از موارد، اطلاع از همين مسايل، چه از نظر جسمي و چه از نظر روحي مفيد
شنبه، 20 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کتاب « ميگرن و انواع سردردها»

کتاب  « ميگرن و انواع سردردها»
کتاب « ميگرن و انواع سردردها»


 

تأليف و ترجمه: دکتر عليرضا منجمي
انتشارات: آزادمهر



 
دانش پزشکي به ويژه در سال‌هاي اخير دستخوش پيشرفت‌هاي چشم‌گيري شده و هر روز شاهد کسب موفقيت‌هاي متعدد در زمينه تشخيص و درمان بيماري‌ها هستيم. شناخت بيماري‌ها و آگاهي از اقدامات ضروري اوليه براي تمامي افراد ضروري است و بسياري از موارد، اطلاع از همين مسايل، چه از نظر جسمي و چه از نظر روحي مفيد واقع مي‌شود.
فردي که اطلاعات مناسبي در زمينه مطالب مربوط به بهداشت شخصي و عوامل ايجاد بيماري‌ها و اقدامات لازم تا زمان رسيدن به پزشک دارد، همواره مي‌تواند با استفاده از اين اطلاعات به نفع خويش و حتي افراد خانواده و دوستان اقدام نمايد. البته اين اطلاعات، کلي هستند و هرگز نبايد فرد با اتکا به مطالبي که آموخته، بيش از آنچه که در هر مورد توصيه مي‌شود، اقدام نمايد و از مراجعه به پزشکان و مشورت کردن با آنها سر باز زند؛ زيرا عدول از اين دستورالعمل‌ها، دخالت در امور پزشکي تلقي مي‌شود و در غالب موارد به آسيب‌ها مي‌انجامد.

کتاب « ميگرن و انواع سردردها»

يکي از شايع‌ترين مشکلاتي که همه ما در طول زندگي‌مان با آن مواجه مي‌شويم، سردرد است و در ميان انواع سردرد نيز ميگرن يکي از شايع‌ترين‌هاست؛ سردردي که معمولا در ميان زنان شيوع بيشتري دارد. اين کتاب در همين زمينه صحبت مي‌کند. مطالب اين کتاب از روزآمدترين و جديدترين کتاب‌هاي راهنماي پزشکي خانواده و معتبرترين سايت پزشکي خانواده ترجمه و گردآوري شده است. اين مطالب که تا حد امکان به زبان ساده بيان شده‌اند، کمک بسياري به شناخت بيماري‌ها، علل آنها و نحوه برخورد با هريک مي‌نمايند.
منبع:www.salamat.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.