تقويت عضلات پشت

حرکاتي که به آن مي‌پردازيم، سبب تقويت عضلات پشتي بدن به خصوص عضلات سريني مي‌شود. حرکت اول با وزنه: روي کمر خود خم شويد و سر را بالا نگه داريد. پشت شما صاف باشد و زانوها تقريبا قفل شده باشد. وزنه را با دست به اندازه 30 سانت بالا بياوريد و به آرامي بايستيد. دست ها بايد کشيده باشند. اين حرکت را با وزنه‌هاي سنگين انجام ندهيد زيرا در اثر درست انجام ندادن آن ممکن است آسيب ببينيد.
دوشنبه، 22 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تقويت عضلات پشت

تقويت عضلات پشت
تقويت عضلات پشت


 





 
حرکاتي که به آن مي‌پردازيم، سبب تقويت عضلات پشتي بدن به خصوص عضلات سريني مي‌شود.
حرکت اول با وزنه: روي کمر خود خم شويد و سر را بالا نگه داريد. پشت شما صاف باشد و زانوها تقريبا قفل شده باشد. وزنه را با دست به اندازه 30 سانت بالا بياوريد و به آرامي بايستيد. دست ها بايد کشيده باشند. اين حرکت را با وزنه‌هاي سنگين انجام ندهيد زيرا در اثر درست انجام ندادن آن ممکن است آسيب ببينيد.

تقويت عضلات پشت

حرکت دوم: روي زمين و رو به صورت دراز بکشيد. دست‌ها را در طرفين سر به جلو بکشيد. هم‌زمان دست‌ها و پاها و قفسه سينه را از زمين جدا کنيد و مدت دو ثانيه نگه داريد و پس از اين مدت به حالت اول برگردانيد. اين حرکت را مي‌توانيد با يک دست و يک پاي مخالف نيز انجام دهيد. مي‌توانيد با فشار دستي که روي زمين است، به انجام حرکت کمک کنيد.

تقويت عضلات پشت

حرکت سوم با توپ: شکم خود را روي يک توپ ورزشي قرار دهيد. انگشتان پا را براي ايجاد تعادل روي زمين تکيه دهيد. يک وزنه روي سر خود بگذاريد.
سعي کنيد سر و قسمت پشت بدن را از روي توپ بلند کنيد و به حالت اول برگردانيد.

تقويت عضلات پشت

منبع:http://www.salamat.com




 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.