حفظ وحدت کلمه

وحدت کلمه را حفظ کنيد. مبادا کساني يا زبانهايي، بدون قصد و غرض سويي، فقط به علت اشتباه و به خاطر اين که مصلحت را نمي فهمند و نمي دانند که چه بگويند، چيزهايي بگويند که مردم را دلسرد بکنند. متأسفانه گاهي در گوشه و کنار ديده مي شود که بعضي ها مصلحت خود و مصلحت انقلاب و ملت را نمي فهمند. مي خواهند با
چهارشنبه، 24 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حفظ وحدت کلمه

حفظ وحدت کلمه
حفظ وحدت کلمه


 





 
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند:
وحدت کلمه را حفظ کنيد. مبادا کساني يا زبانهايي، بدون قصد و غرض سويي، فقط به علت اشتباه و به خاطر اين که مصلحت را نمي فهمند و نمي دانند که چه بگويند، چيزهايي بگويند که مردم را دلسرد بکنند. متأسفانه گاهي در گوشه و کنار ديده مي شود که بعضي ها مصلحت خود و مصلحت انقلاب و ملت را نمي فهمند. مي خواهند با زيد بدي کنند، با نظام بدي مي کنند. مي خواهند مسؤولي را زير سؤال ببرند، انقلاب را زير سؤال مي برند. نمي فهمند که اين کار را، زير سؤال بردن انقلاب است. مي خواهند يک جبهه بندي درست کنند، ولي نمي فهمند که اين جبهه بندي، به وحدت ضربه خواهد زد.

حفظ وحدت کلمه

البته خوشبختانه مردم ما، از اول اين جبهه بنديها- يعني از هفت، هشت سال قبل از اين تا حالا- وحدت خود را حفظ کرده اند. امام (ره) دايم به گروهها و جناحها مي فرمودند که اين طور با هم در نيفتيد، اين طور در مجلس با هم سر و کله نزنيد و اين گونه عليه يکديگر حرف نزنيد. در تمام اين قضايا، مردم وحدت خودشان را حفظ کردند؛ باز هم حفظ کنيد. اگر چهار نفر با هم مخالفند و عليه يکديگر حرف مي زنند، بگذاريد هر چه مي خواهند، بگويند و اين قدر بگويند که خسته بشوند. شما جوانان و رزمندگان و دانشجويان، شما خانواده هاي شهدا، شما روحانيون عزيز، شما قشرهاي مختلف مردم، به پرچم انقلاب و اسلام نگاه کنيد، پشت سر اين پرچم حرکت کنيد و با مسؤولانتان باشيد.
منبع:www.khamenei.ir




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.