تقويت نيروهاي مسلح

حوادث خليج فارس، براي دير باورترين افراد ملت ما اگر چنين افرادي در ميان ما باشند- ثابت کرد که ما بايد نيروهاي مسلح خودمان را هر چه بيشتر و با کيفيت تر و عميقتر تقويت کنيم و اين کار را خواهيم کرد. ابر قدرت ها و امروز به طور مشخص امريکا- به اين اکتفا نمي کنند که حول و حوش خانه ي خود، در گرانادا و پاناما و امثال آن دخالت
يکشنبه، 28 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تقويت نيروهاي مسلح

تقويت نيروهاي مسلح
تقويت نيروهاي مسلح


 





 
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند:
حوادث خليج فارس، براي دير باورترين افراد ملت ما اگر چنين افرادي در ميان ما باشند- ثابت کرد که ما بايد نيروهاي مسلح خودمان را هر چه بيشتر و با کيفيت تر و عميقتر تقويت کنيم و اين کار را خواهيم کرد. ابر قدرت ها و امروز به طور مشخص امريکا- به اين اکتفا نمي کنند که حول و حوش خانه ي خود، در گرانادا و پاناما و امثال آن دخالت کنند؛ دخالت را به مناطق دور دستي مثل خليج فارس هم کشاندند؛ اگر چه اين اولين بارشان نبود. اولين باري که دخالت نظامي در اين مناطق انجام گرفت، سال 1359 بود که نيروهاي امريکا به فرمان رئيس جمهور دمکرات، به قصد اين که خود را به تهران برسانند، به طبس حمله ي نظامي کردند. البته از همان نيمه ي راه، جسدهاي سياه شده و جزغاله شده شان برگشت!
عجيب است! کشور عزيز و ملت بزرگ و منطقه ي تاريخي ما، آزمايشگاه چه تجربه هاي بزرگي است. اتفاقاً اولين باري هم که امريکاييها، دخالت مستقيمي در اجراي يک کودتاي نظامي در يک کشور کردند، در 28 مرداد 1332 بود که آن کودتاي ننگين را مستقيماً با پول و عوامل و نقشه و نيروهاي نظامي و شبه نظاميشان در تهران به راه انداختند. متأسفانه در آن روز، غفلت ها موجب شد که توطئه ي امريکايي ها به نتيجه برسد. امام تمام شد و انقلاب اسلامي، در همه ي اين تجاوزها و پررويي ها و خباثت هاي نسبت به ايران را روي دشمنان بسته است و شجاعت و کاراييهاي شما رو حضور ملت، بايد براي هميشه اين در را بسته بدارد. اينها آمدند، خليج فارس را هم مشمول تجاوزها و دخالت ها و کارهاي غلط و ناشايست خودشان کردند.

تقويت نيروهاي مسلح

ما با اين تجربه و تجربه هاي ديگر، لازم است نيروهاي مسلح را تقويت کنيم؛ تقويت با ابزار مدرن و پيشرفته، تقويت با نگهداري و خود کفايي، تقويت با سازندگي ها در درون نيروهاي نظامي و سازمان صنايع دفاع، تقويت با دانش، ، تقويت با تجربه و آزمايش و تمرين دايمي و مستمر، تقويت با ايمان که پشتوانه ي همه ي آنهاست.
نيروهاي مصلح بايد ايمانتان را حفظ و تقويت کنند.. تعهد و تعبد اسلامي شان را روز به روز بيشتر کنيد. اين، آنها را پيروز خواهد کرد. اين، براي شما وسيله يي خواهد شد که بر دشمن فايق خواهند بود. ابزار پيشرفته ي نيروهاي مسلح ما از دشمنان پيشرفته تر نيست؛ اما اين ايمان شان موجب خواهد شد که بر پيشرفته ترين ابزارها فايق بيايند.
منبع:www.khamenei.ir




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.