نتيجه صلابت و اقتدار در عمل

نبايد اين دشمن را فراموش کرد. اين دشمن، دشمن ما است و امروز تجسم اين دشمن، در امپراطوري عظيم خبري صهيونيستي، يا شبه صهيونيستي است؛ که او هم به نوبه ي خود متکي به کارتل هاي بزرگ نفتي و سرمايه داران عظيم است، که البته يک شاخه ي آن هم دستگاه حاکمه ي آمريکا است.
يکشنبه، 28 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نتيجه صلابت و اقتدار در عمل

نتيجه صلابت و اقتدار در عمل
نتيجه صلابت و اقتدار در عمل


 





 
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند:
نبايد اين دشمن را فراموش کرد. اين دشمن، دشمن ما است و امروز تجسم اين دشمن، در امپراطوري عظيم خبري صهيونيستي، يا شبه صهيونيستي است؛ که او هم به نوبه ي خود متکي به کارتل هاي بزرگ نفتي و سرمايه داران عظيم است، که البته يک شاخه ي آن هم دستگاه حاکمه ي آمريکا است.
دستگاه حاکمه ي آمريکا قلب اين مسوله نيست؛ او جزو شاخه هاي اين قضيه است. قلبش در آن مرکز عظيم مالي و اقتصادي است که همه ي دنيا را در مشت گرفته و همه ي دنيا را خاضع کرده اند. يک تاجرش يک دفعه، کشور مالزي را زيرورو مي کند! «ماهاتير محمد» که اين جا پيش من آمد، خودش اين را گفت. البته بعد خواهش کرد و گفت اين را در تبليغات نياوريد؛ ما هم در تبليغات نياورديم. چند نفر سرمايه دار و تاجر آمريکايي که البته اسم يکي از آنان در روزنامه ها، از جمله در روزنامه هاي خود ما هم آمد؛ در روزنامه هاي دنيا هم تفصيلات و رپر تاژ و تفصيلش را نوشتند، توانستند اوضاع اقتصادي يک کشور مثل مالزي را براي دو سه سال تمام، مختل کننند! اين جوري اند؛ هر جاي دنيا که يک مقدار از رويه ي آن ها، از اطماع و خواسته هاي آن ها تخلف بکند، با آن کمر کين مي بندند!
آن وقت شما مي بينيد، ايران با همه ي اين موجوديي که شما مي بينيد، يک روز در خدمت آن ها بوده، حالا از خدمت آن ها خارج شده است. استثمار مي کردند، مي بردند، مي خوردند و دزدي مي کردند؛ همه جور استفاده اي مي کردند. آن ها با حکومت اسلامي که ايران را از فلک استثماري و استکباري دنيا خارج کرده است، آشتي نمي کنند.
البته مايه فضل پروردگار با اقتدار نظام اسلامي، کاري خواهيم کرد که همچنان که بعضي از دشمنان ديگر ديروز ما با مشاهده ي اقتدار و صلابت امروز جمهوري اسلامي، بالاخره مجبور شدند کنار بيايند، آن ها را هم در بلند مدت وادار مي کنيم که با جمهوري اسلامي، کنار بيايند؛ چاره اي ندارند و کنار خواهند آمد.
اگر ما دستپاچه نباشيم و به سراغ عتبه بوسي آن ها نرويم، آن ها مي آيند و عتبه ي جمهوري اسلامي را مي بوسند. بالاخره اقتدار وصلابت، کار خودش ار مي کند. (1)
*عده اي قلم به دست و قلم به مزد مي گويند: در مقابل نظام استکباري تسليم شويد؛ برويد عتبه را ببوسيد!!
الان يک عده قلم به دست - که به گمان زياد بعضي از آن قلم به مزدند؛ يعني پول مي گيرند تا مطالب را بنويسند -طوري حرف مي زنند و طوري سخنراني مي کنند که معنايش اين است که ملت ايران! نسل جوان! ول معطليد که داريد با قدرت هاي استکباري دنيا مقابله مي کنيد و از خود استقامت و پايداري نشان مي دهيد؛ شما که نمي توانيد. اگر مي خواهيد به انرژي هسته اي دست پيدا کنيد، اگر مي خواهيد چرخه ي غني سازي را ادامه دهيد، اگر مي خواهيد امکانات علمي در اختيار شما قرار بگيرد، اگر مي خواهيد روزنامه و راديوها و سرويس هاي جاسوسي دنيا عليه شما توطئه نکنند، برويد در مقابل آمريا يا -به تعبير درست تر- در مقابل نظام استکباري جهاني تسليم شويد؛ برويد عتبه را ببوسيد.
البته اين ها عده ي بسيار کمي هستند؛ اما متأسفانه هستند. اين ها درصددند تفهيم کنند که براي ايراني، راه کم کردن دردسر و دغدغه، تسليم شدن است. تسليم شدن يعني چه؟ يعني شما اين موقعيت جغرافيايي، اين امتيازات اقليمي، اين امکانات فرهنگي، اين سابقه ي کهن و اين ثروت عظيم انساني را که در اين کشور هست، بياييد دودستي تقديم کنيد به کساني که در جهانخواري و فزون طلبي و کشورگشايي به هيچ حدي قانع نيستند. (2)
تعبد در برابر استکباري آري! در برابر خداي متعال نه!!
بعضي مي گويند تعبد پيش خداي متعال و پيش دين نداشته باشيم، اما خودشان در مقابل غرب ودر مقابل اروپا و آمريکا تعبد دارند! اين افراد تعبد در مقابل خدا را قبول نمي کنند، ولي تعبد در مقابل سرمايه داري غرب و دستگاه هاي قدرت سياسي متکي به آن سرمايه داري را با جان و دل مي پذيرند! (3)

پي‌نوشت‌ها:
 

1-بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار دانشجويان و مسئولين دانشگاه تبريز، 27/6/1378
2-بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار جوانان، اساتيد، معلمان و دانشجويان دانشگاه هاي استان همدان، 17/4/1383
3- بيانات رهبر معظم انقلاب، در ديدار با هيئت علمي و کارشناسان جهاد دانشگاهي، 1/4/1383
 

منبع:www.khamenei.ir




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.