راه های جذب پول و ثروت

از آنچه که می خواهید مطمئن شوید و آگاه شوید ، خیلی از ما حتّی خودمان هم نمی دانیم دقیقاً در زندگی به دنبال چه هستیم ! مقدار پولی را که دوست دارید داشته باشید ، تعیین کنید ، برای مثال ، دوست دارید ، 100 میلیون ریال پول داشته باشید ، با این روش زودتر به هدف خود می رسید تا اینکه فقط بگویید من دوست دارم بیشتر پول در بیاورم .
شنبه، 12 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
راه های جذب پول و ثروت

راه های جذب پول و ثروت
راه های جذب پول و ثروت


 





 
با رعایت این ده راهکار و با توّجه به ندای درونی خود قادرید تا اندوخته ی مالی خود را افزایش دهید .

1- بدانید چه می خواهید
 

از آنچه که می خواهید مطمئن شوید و آگاه شوید ، خیلی از ما حتّی خودمان هم نمی دانیم دقیقاً در زندگی به دنبال چه هستیم ! مقدار پولی را که دوست دارید داشته باشید ، تعیین کنید ، برای مثال ، دوست دارید ، 100 میلیون ریال پول داشته باشید ، با این روش زودتر به هدف خود می رسید تا اینکه فقط بگویید من دوست دارم بیشتر پول در بیاورم .

2- به ندای درونی خود گوش دهید .
 

هر آنچه که از ندای درونی خود می شنوید ، به آن توجّه و عمل کنید . متأسفانه بیشتر ما به این مسائل اعتقادی نداریم و شاید همین حالا با خود بگویید : " من که اصلاً به این چیز ها اعتقادی ندارم و نمی توانم حتّی این الهامات را از وجودم درک کنم ! " ، امّا حقیقت این است که این الهامات و نیروی درونی وجود دارند و البته اگر خودتان بخواهید ، شما را به طرف آنچه که می خواهید هدایت می کند .

3- مبلغی منطقی و صریح را در ذهن خود پرورش دهید .
 

ابتدا از مبالغ کم و منطقی شروع کنید ، برای مثال ، 100 میلیون ریال ، هدف تان بر این باشد که در مرحله اوّل تمام تلاش خود را برای کسب این مبلغ متمرکز کنید و بعد به مبالغ بیشتر فکر کنید .

4- اگر خیلی در درجه اوّل به پولدار شدن اهمیّتی نمی دهید.
 

دیگر اهداف ایده آل خود را مثل ، تفریح ، امنیت و آزادی و ... فکر کنید ، در ذهن خود فرض کنید که به همه ی آنها رسیده اید و از این حس لذّت ببرید ، این خود انگیزه ای می شود تا برای رسیدن به آنها به امور مالی نیز فکر کنید و برسید .

5- از پیروی و تعقیب دنیوی دست بردارید .
 

شما همواره با نیروی درونی خود به خداوند متعال وصل هستید ، لحظاتی را در خلوت خود سعی به ارتباط با خداوند بپردازید ، از وی راهنمایی بخواهید و تقاضا کنید تا شما را در مسیر صحیح و سرشار از موفقیت ، قرار دهد ، طوری که بتوانید در آسایش و آرامش برای خود و اطرافیان تان مفید باشید ، مطمئن باشید که جواب می گیرید .

6- عمل کنید .
 

اینکه فقط فکر کنید و خیال کنید ، کافی نیست ، عمل کنید ! خیلی از افراد با این که از وضعیت کنونی خود راضی نیستند و می دانند در صورت اقدام به راهی بهتر به آنچه می خواهند می رسند ، امّا جرأت گامی برتر را ندارند . بنابراین شجاع باشید و عمل کنید . ترس خود مانع موفقیت است .
رالف والدو چنین می گوید : " توصیه من به جوانان این است که برای موفقیت ، به آنچه که صحیح است امّا از رسیدن به آن می ترسید یا ناامید هستید ، عمل کنید " ، سوزان جفرز نیز معتقد است : " باید از مانع ترس عبور کنید ، تا کامیاب شوید " ، با تصمیمی جدّی و اوّلین گام شما برای موفّقیت ، تمامی دنیا شروع به همکاری با شما می کنند و به میل شما راه می آیند .

7- مراحل کار را در ذهن و با کلام خود زیر لب مرور کنید .
 

بطور مثال ، سوالی را در مورد کسب مبلغی از مسیری خاصّ از خود بپرسید ، و با خود گفتگو کنید ، " اگر از این راه موفّق نشدم ، تمام مسیر قبل را از ذهن خود پاک کرده و از راهی بهتر و موثر تر وارد می شوم تا بالاخره پولدار شوم "

8- از موانع نترسید .
 

دریا همیشه آرام نیست ، زندگی هم مثل دریاست ، گاهی مجبورید با دریایی موّاج و طوفانی دست و پا بزنید تا بر موانع پیروز شوید . بیشتر ما به محض شکست یا سختی ، ناامید شده و از ادامه راه می ترسیم ، با سرزنش و افسردگی نه تنها کاری پیش نمی برید ، بلکه اوضاع شما از قبل هم بدتر می شود ، همانطور که کارل ساگن می گوید : " بهتر است عوض اینکه چرا تاریک است و غر بزنید ، حتّی با یک شمع کمی آنجا را روشن کنید " ، یا به قول ما ایرانی ها ، " ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است " .

9- روابط و ذهن خود را خانه تکانی کنید .
 

نه تنها در خانه ، بلکه در محیط کار ، اجتماع و ... روابط خود را در جهت مثبت اصلاح کنید . مطمئناً هیچ کس بدون کمک و همیاری دیگران ، نمی تواند به اهداف خود برسد ، امّا اگر قرار باشد این ازدحام روابط بی فایده و پر سر و صدا همراه با میلیون ها انرژی منفی باشد و باعث عدم تمرکز یا تحلیل روحیه تان شوند ، بهتر است حذف شوند .

10- به علائق خود توجّه کنید .
 

هر کسی به چیز هایی در ذهن خود و بطور ذاتی علاقه دارد ، اگر هر گام یا عمل یا هدفی را طبق آنچه که علاقه دارید و به آن عشق می ورزید ، آغاز کنید ، می بینید که چطور سریع تر و آسان تر به هدف خود می رسید . در واقع این خود درونی ماست که جسم ما را به طرف آن چه که لذّت می بریم و عشق می ورزیم ، سوق می دهد .
منبع:Salijoon.info
ارسال توسط کاربر محترم سایت : sajad2007




 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.