عجيب و عجيب تر

ناگهان فرياد مولا علي بلند شد که : «شنيده ام در سرزمين اسلامي، خلخال از پاي زني در آورده اند. که اگر مسلماني اين را بشنود و از شدت اندوه جان بدهد، عجيب نيست.»
شنبه، 19 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عجيب و عجيب تر

عجيب و عجيب تر
عجيب و عجيب تر


 






 
ناگهان فرياد مولا علي بلند شد که : «شنيده ام در سرزمين اسلامي، خلخال از پاي زني در آورده اند. که اگر مسلماني اين را بشنود و از شدت اندوه جان بدهد، عجيب نيست.»
و عجيب است اينکه امروز مي شنويم که در مهد تمدن اروپا زن مسلمان بارداري را در مقابل ديدگاه همسر و فرزند سه ساله اش بيرحمانه به شهادت مي رسانند و آه از نهاد کسي بر نمي آيد.
و عجيب تر اينکه مي شنويم در صحنه جنايت، همه با خونسردي ماجرا را نظاره کرده و احدي براي دفاع از اين زن اقدام نمي نمايد.
و براستي آيا در فاصله اي که 18 ضربه بر پيکر اين شهيده وارد مي شد، فرصتي نبود تا بتوان حداقل از وارد شدن نيمي از ضربات جلوگيري نمود؟
عجيب اين است هنگامي که همسر اين شهيده براي ممانعت از جنايت وارد صحنه مي شود به ضربه گلوله پليس از پاي در مي آيد.
و عجيب تر اينکه زماني که«باراک اوباما» خبر کشته شدن ندا آقا سلطان را مي شنود اشک از ديدگانش جاري مي شود و فرياد وامصيبتا سر مي دهد.
و با اين وصف، تصور ما اين است که اکنون «اوباما» با شنيدن خبر شهادت اين بانوي مصري، خون گريه خواهد کرد.
عجيب است اينکه رسانه هاي غرب و دست نشانده هاي داخليشان که تا چندي پيش خبر شهادت دروغين شهداي وهمي را تيتر اول روزنامه هاي خود قرار مي دادند، امروز در مقابل چنين جنايتي مهر سکوت بر لب زدند و با اينکه کذب اخبارشان به اثبات رسيده باز هم از تلاش هاي دروغين خود دست بر نمي دارند.
و عجيب تر اينکه! ندا آقا سلطان و شهيده مصري هر دو به دست مزدوران همين به ظاهر متمدنين و با نقشه از پيش طراحي شده کشته مي شوند تا يکي را در بوق کرده و مقاصد خود را به انجام رسانند و ديگري يعني «مروه الشربيني» نيز حربه اي باشد براي ترساندن و انتقام از مسلمانان و آنگاه طبق عادت ديرينه خود و با به کار بردن لفظ «متأسفم» ماجرا را «کأن لم يکن» نمايند.
آيا عجيب نيست پليس به اصطلاح قانونمند استعمار پير، قبل از اين جريان اعلام نمود که شهروندان انگليسي براي حفظ جانشان، جنايتکاران خيابان را عصباني ننمايند. (اشاره به اين خبر«پليس انگليس از مردم خواست براي حفظ جان خود سارقان را عصباني نکنند»)حال بايد پرسيد اگر اين جنايتکاران بار ديگر از ديدن يک زن محجبه عصباني شوند، تکليف چيست؟
با شهادت مظلومانه «مروه الشربيني» اروپاي به ظاهر متمدن متوحش، بار ديگر به تمامي جهانيان ثابت نمود که مردماني آزادند و هر شهروند اروپايي اجازه دارد به هر گونه اي که مي خواهد در جامعه رفتار نمايد و شايد اين نيز ترفندي بود تا رژيم نژاد پرست و فاشيست آلمان، ماهيت خود را ظاهر نموده و ثابت کند که اسلام و انسانيت جايي در آزادي نمادين آنها نداشته و از اين پس نيز نخواهد داشت. اگر چه اين از آموزه هاي قوم يهود است که خود را نژادي برتر دانسته و پيروان ديگر اديان در تعريف انسانيت آنان جايگاهي ندارند و ديگر افراد بشر يا بايد تحت سلطه آنان بوده و يا از حق حيات محروم شوند.
و توقع افکار عمومي از رسانه ها اين است که با موضع گيري شفاف در برابر اين "توحش آشکار" جايگاه انساني خود را مشخص نمايند.
يا حجه ابن الحسن! آن روز، ماجراي خلخال قلب پدرتان را به درد آورد و امروز، هتک حرمت بر حيثيت و جان يک مسلمان اندوهي مضاعف بر قلب شريف شما وارد نموده است، که اگر مسلماني اين را بشنود و مهر سکوت بر لب نهد، بر اسلام و انسانيت جفا نموده است.
منبع: نشريه زن روز، شماره 2191.



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.