کيفيت بالاي سخت افزاري

در حال حاضر محبوبيت بلو-ري پليرها در دنيا هر روز بيشتر مي شود. Pioneer BDPLX08 يکي از بهترين مدل هاي بلو-ري پلير است که يک خريدار مي تواند انتخاب کند. با اين بلو-ري پلير مي توان حدنهايي کيفيت بالاي تصوير را همراه با بالاترين کيفيت صداي محيطي تجربه کرد. اين بلو-ري پلير Pioneer داراي طراحي بسيار زيبا، باريک و مدرن است
دوشنبه، 25 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کيفيت بالاي سخت افزاري

کيفيت بالاي سخت افزاري
کيفيت بالاي سخت افزاري


 






 
PIONEER BDP-LX08
در حال حاضر محبوبيت بلو-ري پليرها در دنيا هر روز بيشتر مي شود. Pioneer BDPLX08 يکي از بهترين مدل هاي بلو-ري پلير است که يک خريدار مي تواند انتخاب کند. با اين بلو-ري پلير مي توان حدنهايي کيفيت بالاي تصوير را همراه با بالاترين کيفيت صداي محيطي تجربه کرد. اين بلو-ري پلير Pioneer داراي طراحي بسيار زيبا، باريک و مدرن است که با جديدترين تکنولوژي ها همراه شده است. با اين بلو-ري پلير مي توانيد لذت تماشاي فيلم در يک سينماهاي واقعي را در خانه خودتان تجربه کنيد.
اين بلو-ري پلير ويژگي هاي مثبت زيادي براي بيننده به همراه دارد، بيننده مي تواند همراه با اين بلو-ري پلير تصاوير کيفيت بالا تا رزولوشن 1080p را تماشا کند. اما مهم تر از آن اين است که اين بلو-ري پلير، تصوير را با سرعت 24 فريم در ثانيه پخش مي کند که همان سرعت پخش فيلم روي پرده سينماست. خريدار اين محصول مي تواند اين آرامش خاطر را داشته باشد که از يک غول تکنولوژي خريد مي کند که محصولش از نظر فيزيک، با دوام و خوش ساخت است. براي داشتن استحکام فيزيکي بيشتر، بدنه بيروني اين بلو-ري پلير از دو جداره تشکيل شده است. با اين وجود وزن اين بلو.-ري پلير زياد نيست و به همراه بلندگو ها تنها شش و نيم کيلوگرم است.
اين بلو-ري پلير پايونير طوري طراحي شده که قابليت تماشاي تصاوير را بدون دستکاري شدن در اختيار کاربر قرار مي دهد؛ به طوري که هنگام تماشاي فيلم هاي مورد علاقه تان احساس کنيد درست در ميان ماجراي فيلم قرار داريد. به وسيله اين پلير که مجهز به سيستم HDMI است، مي توانيد سي دي هاي صوتي تان را هم با بهترين کيفيت گوش بدهيد. اين بلو-ري پلير از سيستم هاي صوتي Dolby TrueHD,Dolby Digital Plus, DTS-HD Master Audio پشتيباني مي کند.
اين بلو-ري پلير فرمت هاي WMA ,MP3,Divx را هم مي تواند پخش کند.

کيفيت بالاي سخت افزاري

امکانات و قابليت ها
 

- پخش تصاوير کيفيت بالا تا رزولوشن ‎1080p
- خروجي HDMI ، يک عدد
- پشتيباني از سيستم هاي صوتي Dolby TrueHDو DTS-HD Master Audio
- پخش فرمت هاي مختلف تصويري از جمله D

مشخصات فني

پخش سه بعدي: ندارد

پورتUSB :يک عدد

پخش Dvix : دارد

Wi-Fi : ندارد‏

خروجي صداي 1/7: دارد

قابليت ضبط HD ندارد

پخش MP3 دارد

پخش JPEG دارد

مموري SD ندارد

Ethernet يک عدد

نقاط قوت و ضعف
 

* طراحي باريک
*کيفيت فوق العاده صدا و تصوير
* قيمت بالا

کيفيت بالاي سخت افزاري

دانستنيهاي ديجيتال
 

روي هم رفته با خريد اين بلو-ري پلير مي توانيد اطمينان داشته باشيد با پرداخت هزينه اي معقول از تمام امکانات سيستم بلو-ري بهره مند خواهيد شد.
منبع : نشريه دانستنيهاي ديجيتال، شماره ي بهمن ماه 89



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.