بهترین درایوهای اکسترنال بازار

شاید چند سالی از عرضه درایوها به بازار گذشته باشد اما درایوهای اکسترنال مدت زیادی نیست که وارد بازار شده اند. این درایوها مخصوصا برای دارندگان نت بوک ها انتخابی عالی هستند و به آن ها اجازه می دهند یکی از عمده ترین کمبودهای این وسایل دوست داشتنی را جبران کنند.
سه‌شنبه، 8 آذر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بهترین درایوهای اکسترنال بازار

بهترین درایوهای اکسترنال بازار
بهترین درایوهای اکسترنال بازار


 





 
شاید چند سالی از عرضه درایوها به بازار گذشته باشد اما درایوهای اکسترنال مدت زیادی نیست که وارد بازار شده اند. این درایوها مخصوصا برای دارندگان نت بوک ها انتخابی عالی هستند و به آن ها اجازه می دهند یکی از عمده ترین کمبودهای این وسایل دوست داشتنی را جبران کنند. از سوی دیگر، قابلیت حمل آن ها باعث می شود هر کاربری به داشتن یکی از آن ها علاقه مند باشد. در این بررسی کوتاه سعی کرده ایم به برترین درایوهای اکسترنال بازار نگاهی داشته باشیم.

● LG GE۲۰LU۱۱
 

با وجود سرعت رایتی معادل ۲۰x می توانید با بالاترین سرعت ممکن به رایت فایل های خود بپردازید. فناوری SecureDisc فایل های شما را از دخالت محافظت می کند. فناوری Lightscribe نیز به شما امکان می دهد که برچسب های دلخواهتان را روی دی وی دی ها چاپ کنید.

● LG GP۰۸NU۲۰
 

این محصول LG عالی به نظر می رسد و در ۴ فرمت منحصر به فرد کار می کند. وجود چندین حالت خواندن و نوشتن به شما اجازه می دهد حالتی را برگزینید که بیشترین کارآیی را در اختیارتان قرار می دهد. وجود پورت USB در این رایتر هم سبب می شود به استفاده از آداپتور مجزا نیازی نباشد.

● Samsung SE S۰۴۸B
 

این رایتر با گوشه های گرد و اندازه کوچک و فشرده که آن را نسبت به رایترهای معمول ۲۰ درصد کوچکتر می کند و نیز وزن کم، برای کسانی طراحی شده است که مدام در حال مسافرت به این طرف و آن طرف هستند. این رایتر با اغلب سیستم عامل ها سازگار است و از فناوری Buffer under Run برای جلوگیری از خطاهایی که در طول رایت پدید می آیند، بهره می گیرد. در ساخت این محصول عناصر سازگار با محیط زیست به کار رفته است بنابراین آن را به دوستداران محیط زیست توصیه می کنیم.

● Buslink DBW ۱۶۴۷ U۲
 

با استفاده از درایوهای جدید Buslink می توانید تا ۴ ساعت فیلم را روی دی وی دی های دو لایه ۵/۸ گیگابایت رایت کنید. این رایتر هم از قابلیت Buffer Under Run Protecton برخوردار است که امکان رایت سالم و بدون مشکل را برای شما فراهم می آورد. رایت و ویرایش سی دی ها و دی وی دی ها به وسیله نرم افزاری که همراه با این محصول عرضه می شود، بسیار آسان است. از مشخصه های بارز آن می توان به طراحی زیبا و جذاب و نیز سازگاری با اغلب سیستم عامل های ارائه شده تاکنون اشاره کرد.

● Samsung SE S۱۸۴M DVD Writer LightScribe
 

اگر لپ تاپ یا نت بوک شما از درایوهای سی دی بی بهره است، به معنای آن نیست که مجبورید بدون آن سر کنید. Samsung SE S۱۸۴M DVD Writer LightScribe به شما اجازه خواندن و رایت دی وی دی ها را می دهد. به لطف فناوری به کار گرفته شده، میزان نویز و لرزش آن به حداقل می رسد. این دی وی دی رایتر قابلیت خواندن دی وی دی های دولایه را نیز دارد. هم چنین می توانید از قابلیت LightScribe برای چاپ برچسب دلخواهتان روی دی وی دی ها استفاده کنید.

● Iomega SuperSlim DVD
 

DVD رایترهای قابل حمل بسیار باریک iomega به شما امکان می دهند عکس ها، ویدئوها و آهنگ های خود را هر جا که هستید، در کنارتان داشته باشید. این رایتر علاوه بر ویندوز و Mac با نسخه های مختلف لینوکس هم سازگار است. علاوه بر ضخامت اندک و تامین انرژی از طریق پورت USB، iomega توانایی رایت دی وی دی های دولایه را نیز دارد.

● Lite On eSAU۲۰۸
 

Lite On نسل جدیدی از DVD رایترهای فوق باریک را به بازار عرضه کرده است. eSAU۲۰۸ یکی از بهترین محصولات این شرکت است که با بهره گیری از پورت USB می تواند با سرعت ۸x به رایت دی وی دی بپردازد. این محصول انتخابی مطمئن برای کسانی است که به دنبال رایتری زیبا، قابل حمل و کوچک می گردند. امکان حمل یکی از اساسی ترین مشخصه های eSAU۲۰۸ به شمار می رود. یکی از قابلیت های جالب آن نیز حالت صرفه جویی در مصرف انرژی است که مخصوصا در لپ تاپ ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

● Plextor PX ۸۸۰U
 

PX ۸۸۰U سریع ترین محصول میان رایترهای اکسترنال Plextor است. این رایتر ۲۴x برای رایت سرعت دارد. در این سرعت جریان هوا می تواند سبب ایجاد سر و صدای بسیار شود اما طراحی خاص پلکستور محیطی آرام را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، طراحی کلاسیک از صدای آن می کاهد و کیفیت رایت دی وی دی ها را تا حدی زیادی افزایش می دهد. PX ۸۸۰U به همراه قابلیت هایی چون PlexERASE، plexUTILITES و فناوری Lightscribe عرضه می شود. مجهز بودن آن به پورت USB ۲.۰ به معنای آن است که دیگر به حمل آداپتور نیازی نخواهید داشت. اگر به دنبال محصولی به صرفه و با کارآیی بالا هستید، مطمئن باشید PX ۸۸۰U انتظارات شما را برآورده می کند.
منبع:http://www.aftabir.com
ارسال توسط کاربر محترم سایت :haj_ghodrat_allah




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.