معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس

سامسونگ و گوگل بلاخره تلفن جدید خود را که خیلی وقت بود منتظرش بودیم، رونمایی کردند. این تلفن هوشمند که گلکسی نکسون نام دارد، قرار است اولین تلفنی باشد که روی آن نسخه آندروید ۴ با نام بستنی حصیری نصب خواهد بود و قطعا یکی از بهترین تلفن های هوشمند نیز خواهد بود زیرا که سامسونگ و گوگل برای این تلفن فقط و هزینه زیادی صرف کرده اند تا آن را به رقیبی برای آیفون جدید بدل کنند.
چهارشنبه، 9 آذر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس

معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس
معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس


 





 
سامسونگ و گوگل بلاخره تلفن جدید خود را که خیلی وقت بود منتظرش بودیم، رونمایی کردند. این تلفن هوشمند که گلکسی نکسون نام دارد، قرار است اولین تلفنی باشد که روی آن نسخه آندروید ۴ با نام بستنی حصیری نصب خواهد بود و قطعا یکی از بهترین تلفن های هوشمند نیز خواهد بود زیرا که سامسونگ و گوگل برای این تلفن فقط و هزینه زیادی صرف کرده اند تا آن را به رقیبی برای آیفون جدید بدل کنند. البته شایعات منتشر شده از این تلفن به ما امید سوپرتلفنی فراتر از این را می داد ولی با اینکه تمام مشخصات درز پیدا کرده به حقیقت نپیوست، ولی احتمالا بودن اندروید ۴ و صفحه نمایش اچ دی روی این تلفن برای خیلی ها کافی خواهد بود. این رونمایی امروز در هنگ کنگ و در طی مراسم مشترکی بین گوگل و سامسونگ برگزار شد مراسمی که به دلیل درگذشت استیو جابز به تاخیر افتاد. گوگل و سامسونگ در این مراسم اندوید ۴ و این تلفن را رونمایی خواهند کرد.

معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس

مشخصات گلکسی نکسوس
 

- صفحه نمایش ۴٫۶۶ اینچی خمیده با رزولوشن اچ دی ۱۲۸۰*۷۲۰ با کیفیت super AMOLED و با کانتراست ۱۰۰٫۰۰۰:۱
- پردازنده دوهسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی به همراه ۱ گیگابایت رم
- فشار سنج و سیستم NFC
- وای فای WiFi b/g/n

اندروید ۴٫۰
 

یکی‌ از امکاناتی که در گلکسی نگسوس مشاهده می شود آندروید ۴ می‌باشد که گوگل مانور زیادی روی ان داده است که در یک پست مفصل در نت ویزارد آن را مطالعه خواهید کرد. در معرفی این نسخه تاکید روی سادگی انجام مولتی تسکسنگ یا همان چند وظیفگی و تعریف کردن کلید ها و چیدمان از نکات برجسته می باشد. بالا خره یجورایی باید آندروید ۴ را رقیبی برای iOS ۵ دانست حال باید ببینیم پس از عرضه این نسخه نتایج این رقابت بین اپل و گوگل به کجا خواهد انجامید که سعی می کنیم به زودی مقایسه های این ۲ را نیز برای شما تحت پوشش قرار بدیم.

معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس

قابلیت تشحیص چهره(Face Unlock)
 

یکی‌ از ویژگی‌‌های که در آندروید ۴ اضافه شده است قابلیت Face Detection یا همان تشخیص چهره می‌باشد یعنی‌ صفحه قفل گوشی شما این بار میتواند با تشخیص چهره یا به عبارتی صورت شما باز شود، اینکه چند چهره و چند نوع پروفایل می‌توان برای آن تعیین کرد هنوز برای ما واضح نیست. اما دیگر نیازی به داشتن رمز عبور پیچیده که ممکن است فراموش شود نیست.

معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس

ویژگی به نام Android Beam
 

یکی‌ دیگر از قابلیت‌های جدید در این گوشی ویژگی‌ به نام Beam است که همان NFC خودمان است که در قالب و شکل شمایل یک برنامه دیگر خود را نشان داده است. با Bean میتوانید اطلاعاتی از قبیل عکس ، دفترچه تماس ،برنامه یا چیز‌های دیگر را با گوشی دیگری که این قابلیت را دارد به اشتراک بگذارید. البته در NFC این امکانات محدود به یک حوزه و محدوده خاص و نزدیک بهم می‌باشد به عبارتی مانند بلوتوث و Wireless نمی‌باشد ، NFC به دلیل چیپ سخت افزاری و همین فاصله محدود دارای امنیت بالایی می‌باشد که حتی قرار است در آینده جایگزینی برای کارت‌های اعتباری شود.

معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس

ویژگی Voice Typing
 

ویژگی‌ دیگری که در گوگل نکسوس پیدا خواهید کرد Voice Typing می‌باشد. ویژگی‌ که مایکروسافت در مجموعه آفیس در ویندوز پیش از این قرار داده بود و یا حتی چیزی شبیه به یکی‌ از امکانات سیری در ایفون ۴ اس، این ویژگی‌ کمک شایانی به شما برای تسریع کار‌های خواهد کرد ، حال اینکه این ویژگی‌ از کجا و چجور آماده مهم نیست مهم بودن آن به عنوان یک امتیاز برای آندروید شما می‌باشد به گونه که از نوشتن خسته نشید و دچار روز مرگی نشوید.

معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس

گوگل پلاس
 

شبکه اجتمایی که زایده شده دستان توانمند برنامه نویسان گوگل می‌باشد این بار به عنوان یک برنامه پیش فرض در گوگل نکسوس مشاهده میشود شبکه ای که سرو صدای زیادی به پا کرد و به عنوان یک رغیب جدی برای فیس بوک خود را مطرح کرد. البته این برنامه را می توانید هم اکنون نیز مارکت ها دانلود و بر روی آندروید خود نصب کنید.

معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس

صفحه نمایش HD
 

همگی سامسونگ رو بخاطر پردازنده، ماژول‌های حافظه ،رسانه‌‌های ذخیره سازی ، صفحه نمایش‌های فوق‌العاده و… میشناسیم، اگر یادتون باشه سامسونگ اولین شرکتی بود که تکنولوژی Super Amoled را معرفی‌ و دیدگان همه را به خود معطوف کرد که اولین بار در گوشی‌های گلکسی اس و Wave خودنمایی کردند و سپس سامسونگ صفحه نمتش Super SMOLED PLUS را معرفی‌ کرد یعنی‌ نسل بعدی صفحه نمایش‌های خود(گلکسی اس ۲)، گلکسی نکسوس هم از این محبت بی‌ بهره نبوده و با نسل دوم صافه نمایش‌های Super AMOLED یا همان Plus به بازار می‌‌آید اما ویژگی خاص این صفحه نمایش اندازه آن و وضوح تصویر آن می‌باشد که اولین بار در دنیا یک صفحه نمایش ۴.۶۵ اینچی‌ با وضوح اچ دی(HD) معرفی‌ میشود که مطمئنأ شما را شگفت زده خواهد کرد. صفحه نمایشی که شاید شما را ترغیب به دیدن هر صحنه زیبائی بکند و ساعت‌ها از دیدن تصویر در آن خسته نشوید.

معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس

ظاهر گوشی
 

ظاهر این گوشی کمی‌ بزرگ می‌باشد که دیگر به نظر از فرم گوشی‌های که در دست جای می گیرند خارج شده است. سایز ۴.۶۵ کمی‌ بزرگ به نظر می‌رسد اما سامسونگ در طراحی این گوشی نهایت دقت و ظرافت رو انجام داده است به طوری که ضخامت این گوشی کمتر از ۹ میلیمتر و عدد دقیق آن ۸.۸۴ است ، اما در طراحی این گوشی مانند بردار قبلی‌ خود قوس‌هایی در لبه ها می‌بینید و قاب پشت گوشی هم طراحی خاصی‌ دارد که به راحتی‌ در داستان شما جای می‌گیرد و ضخامت آن برای یک گوشی با این سایز صفحه نمایش واقعا ایده ال می‌باشد.

معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس

سرعت و قدرت
 

گوگل و سامسونگ سعی‌ کرده اند تمام داشته‌های خود را برای این گوشی و مقابله با رقیب سر سخت خود یعنی‌ اپل رو کنند، از صفحه نمایش گرفته تا پردازنده و امکانات جانبی. پردازنده این گوشی مانند سامسونگ گلکسی اس ۲ ، از نوع ۲ هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگا هرتز می‌باشد. که مطمئنأ با آندروید ۴ بیشتر خودنمأیی خواهد کرد، این گوشی دارای بستر‌های ارتباطی‌ ۴G می‌باشد و LTE و HSPA+ را نیاز پشتیبانی‌ می‌کند تا دیگر هرگز مشکلی‌ با مرور صفحات اینترنتی ، دیدن فیلم و.. نداشته باشید.

معرفی کامل گوگل گالکسی نگسوس

منبع:http://netwizard.ir
ارسال توسط کاربر محترم سایت :hasantaleb




 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط