بدترین بازی های سال ۲۰۱۱

Sega یک تنه افتضاح ترین بازی های امسال و سال پیش را ساخت و جالب اینجاست که این بازی های ضعیف فروش خوبی هم می کنند. بخش بزرگی از بازار توسط افراد «غیربازیکن» پر شده که بیشتر سن پایین تری دارند یا اطلاعات کاملی از بازی ها ندارند. Thor: God of Thunder یکی از غیرقابل تحمل ترین بازی های سال بود.
پنجشنبه، 15 دی 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بدترین بازی های سال ۲۰۱۱

بدترین بازی های سال ۲۰۱۱
بدترین بازی های سال ۲۰۱۱


 

نویسنده:حمیدرضا نیکوفر




 
در سال ۲۰۱۱ عناوین بزرگ بسیاری عرضه شدند و همانند هر سال، بازی هایی هم بودند که یا ناامید کننده ظاهر شدند یا واقعا غیرقابل بازی بودند.

● Thor: God of Thunder
 

Sega یک تنه افتضاح ترین بازی های امسال و سال پیش را ساخت و جالب اینجاست که این بازی های ضعیف فروش خوبی هم می کنند. بخش بزرگی از بازار توسط افراد «غیربازیکن» پر شده که بیشتر سن پایین تری دارند یا اطلاعات کاملی از بازی ها ندارند. Thor: God of Thunder یکی از غیرقابل تحمل ترین بازی های سال بود.

● Transformers: Dark of Moon
 

جای تاسف است که بازی ای از High Moon جزو بدترین بازی های سال باشد، ولی Activision با سیاست های اشتباه خود این امر را امکان پذیر کرد. War for Cybertron عنوانی زیبا از High Moon بود که کیفیت بالایی داشت، ولی Activision به دلیل به دست آوردن پول زیاد از نام فیلم Transformers، تنها چند ماه به High Moon فرصت داد که در کنار ساخت Fall of Cybertron یک بازی بر مبنای فیلم مایکل بی (Michael Bay) بسازد که نتیجه یک عنوان افتضاح بود.

● Blackwater
 

تصور کنید که این بازی قصد دارد شبیه به عناوین تیراندازی Arcade قدیمی باشد و در همین حین ناخودآگاه از عناوین این نسل تقلید و در نهایت یک افتضاح خلق می کند. کنترل بازی غیرقابل انجام است و این موضوع حتی با Kinect بدتر هم می شود. این بازی نه تنها ارزش یک ثانیه وقت هم ندارد، بلکه مطالعه نکات ضعف آن هم (کاری که الان در حال انجامش هستید) وقت تلف کردن است!

● Harry Potter and the Deathly Hallows
 

زمانی بود که با وجود کم و کاستی ها از بازی های Harry Potter لذت می بردیم، ولی دو نسخه Deathly Hallows که پایان دهنده این سری بودند، به جای اینکه خداحافظی خوبی با طرفدارها داشته باشند، دو عنوان غیرقابل تحمل بودند. ۱ Part که روی ۳۶۰ با استفاده از Kinect بود، یک افتضاح به تمام معنا بود

● X Men: Destiny
 

تصور کنید دنیس دایاک با آن همه ادعا چیزی ساخت (از کلمه بازی استفاده نمی کنم) که هیچ ارزشی ندارد. گرافیک منسوخ شده، گیم پلی پر از مشکل و قدیمی و داستان مزخرف دست به دست هم دادند که آبروی نام X Men را ببرند.

● Shadow Harvest: Phantom Ops
 

بازی های اکشن زمانی جالب و هیجان انگیز هستند که کمی خلاقیت، نوآوری و جلوه های بصری خوب در آنها به کار رفته باشد، اما در بازی Shadow Harvest چنین چیزی را مشاهده نخواهید کرد. همه چیز در سطح بسیار بدی قرار دارند. کنترل بد، گیم پلی خسته کننده و گرافیک افتضاح از مشخصات بارز این عنوان هستند.

● Mindjack
 

این IP جدید کمپانی Square Enix در نگاه اول سوژه خوبی داشت، اما سازندگان همه چیز را در این بازی از بین برده بودند؛ یک بازی اکشن با المان هایی جالب توجه که سازندگان آن نتوانستند آن را در سطح مناسبی به نمایش دربیاورند.

● Call of Juarez: The Cartel
 

The Cartel یک دنباله ناامید کننده و یک بازی بی کیفیت بود. این بازی با ورود به زمان مدرن و تغییر سبکی که در آن به نمایش درآمد، چیزی جز یک شکست را به همراه نداشت. Call of Juarez جدید رویای Call of Duty شدن را داشت که هرگز به آن دست پیدا نکرد و حتی طرفداران این سری از بازی ها را نیز از خود ناامید کرد.

● Bodycount
 

یکی دیگر از بازی های بسیار ناامید کننده امسال بود که به نظر می رسید به عنوان خوبی تبدیل شود. این بازی به وسیله گروهی از سازندگان بازی Black ساخته شد و با سر به اعماق دره بدترین بازی های سال ۲۰۱۱ سقوط کرد. در این بازی هیچ چیزی کامل به نظر نمی رسید. زمانی که در بازی قرار می گرفتید، حس می کردید که در حال انجام یک بازی نیمه تمام هستید.

● MX vs. ATV Alive
 

اگر دوست دارید سری به نسل قبلی بزنید و نگاهی به سری MX vs. ATV بیندازید، لازم نیست یک PS۲ یاXbox داشته باشید. با خرید یک نسخه از بازی MX vs. ATV Alive برای Xbox ۳۶۰ یا PS۳ می توانید تجربه بازی های نسل قبل را در این نسل داشته باشید! این سری از بازی ها همچنان عنوان های ضعیفی هستند و هیچ پیشرفتی در آنها دیده نمی شود
منبع:روزنامه شرق
ارسال توسط کاربر محترم سایت :hasantaleb




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما