چگونه زن بگيريم

اندر آداب خواستگاري 1-يه نفر را که اصلاً نمي شناسيد از توي تاکسي، خيابون و يا حتي دانشگاه نشون کنيد و به هر دليل مزخرفي هم که شده عاشقش شويد. بعد هم بالافاصله بايد يک شکست عشقي بخوريد (جزئياتش با خودتان) 2-تا يک هفته نه حمام برويد، نه موهايتان را شانه بزنيد، نه غذا بخوريد و نه حتي مسواک بزنيد. از تلويزيون هم فقط شبکه چهار را تماشا کنيد. يکي دو تا غزل و شعر هم محض احتياط حفظ کنيد، بد نيست.
چهارشنبه، 16 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه زن بگيريم

چگونه زن بگيريم
چگونه زن بگيريم


 

نويسنده: رضا احسان پور




 

اندر آداب خواستگاري
 

1-يه نفر را که اصلاً نمي شناسيد از توي تاکسي، خيابون و يا حتي دانشگاه نشون کنيد و به هر دليل مزخرفي هم که شده عاشقش شويد. بعد هم بالافاصله بايد يک شکست عشقي بخوريد (جزئياتش با خودتان)
2-تا يک هفته نه حمام برويد، نه موهايتان را شانه بزنيد، نه غذا بخوريد و نه حتي مسواک بزنيد. از تلويزيون هم فقط شبکه چهار را تماشا کنيد. يکي دو تا غزل و شعر هم محض احتياط حفظ کنيد، بد نيست.
3-خانواده ي شما متوجه تغيير حالت شما مي شوند و کم کم شروع به معرفي انواع و اقسام دخترهاي دم بختي که توي فاميل و در و همسايه مي شناسند به شما مي کنند.
4-نکته ي مهم در اينجا اين است که علي رغم ميل باطنيتان شما فقط مجبور به ازدواجج با يکي از اينها همه مورد خوب هستيد، پس سعي کنيد خوب انتخاب کنيد.
5-براي تشريفات هم که شده يکي دو تا ملاک انتخاب همسر براي خودتان در نظر بگيريد. از جمله: قد، وزن، وضع مالي خانواده و ...
6-ملاک هاي اخلاقي را از بيخ بي خيال شويد. چون اگر طرف دختر خوبي باشد که هيچي ديگه، خيلي خوبه. و اگر دختره، دختر بد و قالتاقي باشد، بخواهيد نخواهيد يا کلاهتان را برمي دارد و يا نهايتاً يک کلاه گشاد سرتان مي گذارد. پس همان بهتر که وقتتان را بيخود صرف اين مسائل نکنيد.
6-از همان ابتدا به فکر پايان کار و سهم الارث همسر آينده تان باشيد. خانواده هاي کم جمعيت را در اولويت قرار بدهيد. اگر که خانواده همسر آينده تان، پسر نداشته باشد، مطمئن باشيد که پس از (120)سال نونتان توي روغن است.
7-يک دست جوراب تميز، خوشبو و لزوماً بدون سوراخ براي روز خواستگاري کنار بگذاريد.
8-خريد گل و شيريني براي مجلس خواستگاري هيچ لزومي ندارد. اصلاً مگر پول علف خرس است؟ تازه هنوز که هيچ چيزمعلوم نيست. اگر قرار باشد هفته اي هفت روز و روزي دو سه جا خواستگاري برويد که ديگه چيزي ته جيبتان باقي نمي ماند.
9-اصولاً خواستگاري درمان خوبي براي سوء تغذيه است. خجالت را کنار گذاشته و در مجلس خواستگاري تا مي توانيد دلي از عزا دربياوريد. اول از ميوه هاي کمياب و گران قيمت آغاز کنيد. مايعات و نوشيدني ها را در پايان مجلس بنوشيد تا دچار مشکل نشويد.
10- به بهانه دستشويي رفتن تمام خانه همسر آينده ي احتماليتان را بررسي و متر کنيد. اگر قرار است داماد سرخانه شويد، نوساز بودن خانه را از ياد نبريد.
11-اگر در همان نگاه اول از دختر مورد نظر خوشتان نيامد، همان لحظه ابراز نکنيد. بعد از رفع مشکل سوء تغذيه، موضوع را با مادرتان درميان گذاشته و زحمت را کم کنيد.
12-مراقبت آهنگ زنگ موبايلتان باشيد. ايني که الان هست، مجاز نيست، عوضش کنيد.
13-از آنجايي که مجبوريد کت و شلوار بپوشيد و مثل دوش حموم همينطور شُرشُر ازتون عرق بريزد، خواستگاري رفتن هاي مکرر و مداوم کمک شاياني به کاهش وزنتان مي کند.
14-در مجلس خواستگاري همه ي نگاه ها زوم شده روي شما، پس کاري با دماغتان نداشته باشيد.
15-صداقت و راستگويي کجا، مجلس خواستگاري کجا! تا مي توانيد دروغ بگوييد. بعد از ازدواج آنقدر فرصت هست که با يک شاخه گل هزار تومني، همه چيز را از دل هسمرتان دربياوريد.
16-اگر به دل هم نشستيد و از هم خوشتان آمد، و همه ي چيزها همانطوري بود که شما مي خواستيد، خيلي معطلش نکنيد. هرچي مهريه خواستند بدهيد. اصلاً کي داده و کي گرفته؟ اگر هم يک روز تصميم به طلاق دادن گرفتيد، مي توانيد همسرتان را تا سر حد گفتن جمله ي زيباي "مهرم حلال، جونم آزاد" شکنجه روحي و رواني و جسمي بدهيد.
17-فعلاً خودم هم دارم مي روم خواستگاري. اگر رفتم و زنده برگشتم و به نتيجه اي رسيدم، نکات مفيد براي ادامه ي يک زندگي موفق برايتان مي گويم.
پس اين جوارب هاي من کو؟
منبع:عطر سيب شماره اول



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط