گلبرگ زندگي

گلبرگ زندگي برنامه اي تلويزيوني است که چند سالي است يک روحاني روانشناس در آن به بحث مباحث مربوط به ازدواج مي پردازد. کتاب «گلبرگ زندگي» نيز حاصل پاسخ گويي حجت الاسلام و المسلمين حسين دهنوي به سؤالاتي است که مخاطبان اين برنامه در طول اجراي آن مطرح کرده اند. تفاوت عمده ي اين کتاب با ساير کتب پيرامون ازدواج در آن است که مؤلف کتاب به صورت عملي و کاربردي، مسائل ازدواج را بررسي مي کند. از متن کتاب پيداست که
سه‌شنبه، 12 ارديبهشت 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گلبرگ زندگي

 گلبرگ زندگي
گلبرگ زندگي


 

نويسنده: حسين دهنوي
خادم الرضا




 
گلبرگ زندگي برنامه اي تلويزيوني است که چند سالي است يک روحاني روانشناس در آن به بحث مباحث مربوط به ازدواج مي پردازد. کتاب «گلبرگ زندگي» نيز حاصل پاسخ گويي حجت الاسلام و المسلمين حسين دهنوي به سؤالاتي است که مخاطبان اين برنامه در طول اجراي آن مطرح کرده اند. تفاوت عمده ي اين کتاب با ساير کتب پيرامون ازدواج در آن است که مؤلف کتاب به صورت عملي و کاربردي، مسائل ازدواج را بررسي مي کند. از متن کتاب پيداست که نويسنده ي آن از نزديک با مشکلات جوانان پيرامون مسائل مختلف ازدواج برخورد داشته است. نگاه ويژه ي اين مجموعه به مقوله ي ازدواج و رد ازدواج هاي به اصطلاح مدرن غربي و تأييد ازدواج به سبک زندگي ديني محور اصلي آن است. موضوعات ذکر شده در کتاب شامل مسائلي مانند آمادگي قبل از ازدواج، داشتن انگيزه ي سالم، مهريه، شناخت، معايب، خواستگاري، وسواس فکري و... است.
اين کتاب يکي از جامع ترين و کاربردي ترين کتب در زمينه مسائل ازدواج و پيچيدگي هاي همراه آن است که ابعاد گوناگون آن را از نظر دور نداشته است.
منبع: نشريه نجوم، شماره 212.



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.