بار ديگر کانن

- کانن يکي از غول هاي بزرگ دنياي تصاوير ديجيتال است و وقتي حرف از دوربين هاي ديجيتال، چه عکاسي و چه فيلم برداري مي شود، يکي از اولين اسم هايي که به ذهن مي رسد کانن است. دوربين هاي کانن اغلب گران تر از دوربين هاي کلاس خودشان هستند، ولي گستره وسيع امکانات به علاوه کيفيت عالي شک وترديد براي انتخاب دوربين هاي اين کمپاني را از بين مي برد. دوربين M400 ارزان ترين دوربين درسري M است که حافظه داخلي ندارد. مدل
چهارشنبه، 17 خرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بار ديگر کانن

 بار ديگر کانن
بار ديگر کانن


 






 

CANONVIXIAHF M400
 

- کانن يکي از غول هاي بزرگ دنياي تصاوير ديجيتال است و وقتي حرف از دوربين هاي ديجيتال، چه عکاسي و چه فيلم برداري مي شود، يکي از اولين اسم هايي که به ذهن مي رسد کانن است. دوربين هاي کانن اغلب گران تر از دوربين هاي کلاس خودشان هستند، ولي گستره وسيع امکانات به علاوه کيفيت عالي شک وترديد براي انتخاب دوربين هاي اين کمپاني را از بين مي برد. دوربين M400 ارزان ترين دوربين درسري M است که حافظه داخلي ندارد. مدل M4016 گيگابايت و مدل M4132 گيگابايت حافظه داخلي دارند. مدل M400 براي فيلم برداري در زيرنور آفتاب مناسب نيست. واگرقصد داريد فيلم هاي زيادي با نورخورشيد بگيريد، بهتر است کمي بيشتر پول خرج کنيد واز مدل M41 استفاده کنيد. البته روي هم رفته همه دوربين هاي اين سري از يک نوع لنز استفاده مي کنند و تصويري شفاف و واضح با رنگ مناسب به شما ارائه مي دهند. از نظر طراحي، اندازه و شکل ظاهري بايد بگويم که اين دوربين آن قدرها جمع وجور نيست ولي همچنان براي اينکه آن را با يک دست بگيريد و راحت فيلم برداري کنيد، مناسب است. اين دوربين کاني علاوه برحالت تنظيمات دستي واتوماتيک، حالت فيلم برداري سينمايي هم دارد که به فيلم هاي آماتوري شما جلوه اي سينمايي مي دهد. صفحه نمايش دوربين هاي ديجيتال هميشه يکي از مشکلات آنهاست زيرا با کوچک ترشدن بدنه دوربين، جاي زيادي براي بهتر کردن و کمي بزرگ تر کردن صفحه نمايش آن وجود ندارد. صفحه نمايش M400 هم از اين قاعده مستثنا نيست و کارکردن با منوهاي لمسي آن کمي مشکل است. به علاوه زيرتابش نورخورشيد، ديدن تصوير صفحه نمايش آسان نيست اما روي هم رفته بايد بگويم که اين سري از دوربين هاي کانن نسبت به سري قبلي- يعني سري M300 -از نظر کيفيت تصوير و امکانات بهتر شده است و ارزش اين را دارد که يک حرفه اي فيلم هاي آماتور، دوربينش را به M400 ارتقا بدهد.

نقاط ضعف وقوت
 

- امکانات بسيار زياد
- حالت فيلم برداري سينمايي
- صفحه نمايش کوچک

دانستنيهاي ديجيتال
 

روي هم رفته بايد بگويم که اين سري از دوربين هاي کانن نسبت به سري قبلي، يعني سري M300 از نظر کيفيت تصوير وامکانات بهتر شده است وارزش اين را دارد که يک حرفه اي فيلم هاي آماتور، دوربينش را به M400 ارتقا بدهد.

مشخصات فني
 

فرمت فيلم آنالوگ:NTSC
حداقل سرعت شاتر:1/20 ثانيه
حداکثر سرعت شاتر:1/2000 ثانيه
حافظه داخلي: ندارد
قابليت تشخيص چهره دارد
زودم ديجيتال: 200x
زوم اپتيکال:10x
فرمت فيلم ديجيتال:AVCHD
حافظه خارجي: SD/SDHC
وزن:350 گرم
منبع: دانستنيها ويژه نامه ديجيتال شهريور90



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.