هنر شرقی (X.Vision LF46IMK8E)

ایکس ویژن در واقع نام تلویزیون های LCD ماد یران است که در اندازه های بین 32 تا 46 اینچ تولید می شود. ماد یران که بیش از چهار د هه قد مت دارد از سال 1385 تولید
جمعه، 7 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هنر شرقی (X.Vision LF46IMK8E)
 هنر شرقی (X.Vision LF46IMK8E)
 





 
ایکس ویژن در واقع نام تلویزیون های LCD ماد یران است که در اندازه های بین 32 تا 46 اینچ تولید می شود. ماد یران که بیش از چهار د هه قد مت دارد از سال 1385 تولید پانل های ال سی دی را آغاز کرد ه و تا به امروز در این عرصه موفق بود ه است. یکی از بهترین تلویزیون های این برند را می توان LF-46IMK8E دانست. این پانل 46 اینچ اندازه دارد و متعلق به سری ایکس ویژن است. وضوح بالای تصویر و کنتراست خوب 30 هزار به یک از جمله قابلیت های آن به شمار می روند.
فناوری های مختلفی در این تلویزیون به کار رفته است . از جمله آنها باید به EMP اشاره کرد که به کمک آن می توان از روی کارت های حافظه فیلم یا موسیقی را بدون نیاز به وسیله ای د یگر از طریق تلویزیون پخش کرد.
هنگامی که آد م های زیادی مقابل تلویزیون می نشینند تا فیلم تماشا کنند، زاویه د ید اهمیت بسیاری پیدا می کند زیرا باید از هر طرف که نگاه می کنند تصویر را بدون تیره یا سیاه شد ن، واضح ببینند. ماد یران این مساله را در IMK8E لحاظ کرد ه است و زاویه د ید آن را 178 در هر دو حالت عمودی و افقی در نظر گرفته است.این میزان را می توان یکی از مزیت های قابل توجه این پانل به حساب آورد. کیفیت تصویر این محصول، FullHD است.فول اچ دی یعنی تصویر وضوح بالای دو مگا پیکسل (1080×1920) دارد که در مقایسه با تلویزیون های عادی تقریبا دو برابر بهتر هستند. در این پانل علاوه بر اینکه تصاویر بسیار شفاف و زند ه هستند، جزئیات آنها به طور کامل دید ه می شوند.
تلویزیون LF-46IMK8E سرعت پاسخگویی هشت میلی ثانیه دارد که در کیفیت تصویر بسیار موثر است. این میزان در واقع سرعت پاسخ هر پیکسل صفحه نمایش به تغییرات سیگنال های ورودی است و هر چه سریع تر باشد، تصویر واضح تر و شفاف تر دید ه می شود. به علاوه تماشای تصاویر متحرک و پرسرعت مثل مسابقات ورزشی هم کاملا واضح است و هیچ گونه سایه ای از تصویر روی صفحه باقی نمی ماند. پردازند ه تصویر این تلویزیون Mstar است که باز در ارتقای هرچه بیشتر کیفیت تصویر و نمایش زند ه تر رنگ ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند.
از اتصالات آن می توان به ورودی کامپیوتر pinD-sub برای اتصال آسان تلویزیون به کامپیوتر، کامپوننت، USB و سه پورت HDMI اشاره کرد. این پانل قابلیت پخش د و تصویر را به صورت همزمان، امکان انتقال جزئیات بیشتر داد ه های تصویری و صوتی تا د ه برابر و پهنای باند وسیع دارد.
هنر شرقی (X.Vision LF46IMK8E)

مشخصات فنی

رزولوشن تصویر: 1080×1920
صفحه نمایش:46
پورت LAN: ندارد
پورت LAN: ندارد
ابعاد: 77×41×311/5
کنتراست: 30000:1
نسبت تصویر: 16:9
زاویه د ید: 178 درجه
پشتیبانی از فرمت های : /، 1080p،720p و 480i
اتصالات: سه پورت HDMI ، کامپوننت، کامپوزیت و USB

نقاط قوت و ضعف

+ > کیفیت تصویر FullHD
سه پورت HDMI
> کنتراست خوب و امکان تبد یل نسبت تصویر به گزینه های مختلف همچون بزرگ نمایی، پانوراما، خود کار 4:3، 14:9 و 16:9
- > قیمت نسبتا بالا

دانستنیهای د یجیتال

ماد یران در LF-46IMK8E از قطعات اصل کره استفاد ه کرد ه؛ به طور مثال صفحه نمایش این تلویزیون ساخت کره جنوبی با بالاترین درجه کیفی است.
منبع: همشهری دانستنی های ویژه نامه دیجیتال

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.