خوشنام و متفاوت

این روزها که می گذرد، در دنیای تلفن های همراه، دیگر برقراری ارتباط به وسیله شماره گیری و صحبت های تلفنی اصل اول نیست، بلکه باید بتوانید بیشترین میزان ارتباطات را از یک تلفن همراه بخواهید. کاربران انتظار دارند با این
چهارشنبه، 15 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خوشنام و متفاوت
 خوشنام و متفاوت





 

LG-GM360

این روزها که می گذرد، در دنیای تلفن های همراه، دیگر برقراری ارتباط به وسیله شماره گیری و صحبت های تلفنی اصل اول نیست، بلکه باید بتوانید بیشترین میزان ارتباطات را از یک تلفن همراه بخواهید. کاربران انتظار دارند با این تلفن های همراه، به ای میل و شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشند و نیازهای ارتباطی شان در دنیای سریع امروزی را برآورده کنند. یکی از صالی ترین دلایل محبوبیت gm360 در همین ویژگی ارتباطی نهفته است.
GM360 یکی از گوشی های سری Viewty ال جی است که در میان گوشی های دوربین دار ال جی قرار می گیرد و یکی از خوش نام ترین گوشی های دنباله دار موجود در بازار است. ورود gm360 به بازار به منظور زنده نگه داشتن نام viewty اتفاق افتاده است. اصلاً به همین خاطر بود که وقتی در ماه ژوئن همین امسال، Viewty Snap GM360 با فاصله ای طولانی از مدل قبلی این رده به بازار آمد، با بازخورد خوبی روبه رو شد.
خوشنام و متفاوت
ـ صفحه نمایش: صفحه نمایش این گوشی، سه اینچی لمسی مقاومتی است و از وضوح تصویر 400×240 پیکسل برخوردار است. این گوشی هم مانند سایر گوشی های مجهز به صفحه نمایشی لمسی، حسگری دارد که هنگام تماس با صورت در زمان مکالمه، صفحه نمایش را قفل می کند. روی صفحه نمایش، گزینه های میان بری برای دسترسی ساده تر به شبکه های اجتماعی قرار گرفته و همین دسترسی ساده، باعث می شود تا کاربر نزدیکی بیشتری با گوشی احساس کند. حتی تصورش هم جذاب است؛ می توانید با یک کلیک تصویرهایی که دوست دارید را در معرض دید عموم قرار دهید.
ـ دوربین: دوربین گوشی GM360 Viewty Snap پنج مگاپیکسلی است و با صفحه نمایش عریض آن می توان تصاویر خوبی را به ثبت رساند. وضوح تصویری آن 1944×2592 پیکسل است که به فلش LED هم مجهز شده و از طریق زوم خودکار، تصویرهای بهتری خلق می کند. روی امکان ضبط ویدئو هم می توانید حساب کنید اما خبری از امکان مکالمه ویدئویی در گوشی وجود ندارد.
موسیقی و ویدئو: GM360 Viewty Snap امکان پخش فایل های ویدئویی و صوتی را دارد، در این گوشی، تنظیمات مختلفی برای ضبط وجود دارد که به شما فرصت می دهد تا شرایط را با توجه به موقعیت اطرافتان تغییر دهید. این گوشی از فایل های صوتیwMA/MP3 و eAAC+ و فایل های ویدئوییH.264/H.263/WMV/MP4 با کیفیت بالا پشتیبانی می کند. البته حافظه داخلی گوشی خیلی کم است اما با کارت microSD فضای مناسبی برای ضبط فایل های مسویقی و ویدئو در اختیارتان قرار می دهد.
دسترسی به شبکه های اجتماعی: سر زدن به شبکه های اجتماعی، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک گوشی در دنیای امروز دارد. برای گروه پر تعدادی از کاربران جوان تلفن های همراه مهم است که تلفن همراهشان فرصت ورود ساده به این شبکه ها را در اختیار آنها بگذارد. بر این اساس، بسیاری از شرکت های تولید کننده تلفن همراه، اقدام به ارائه پلت فورم هایی در موبایل کرده اند تا کاربران دسترسی مستقیم به این شبکه ها داشته باشند.
اتصالات: نبود اتصالاتWiFi و شبکه 3G، یکی از بزرگ ترین ایرادهایی است که می توان از GM360 Viewty Snap گرفت. شاید بهتر باشد ماجرای شبکه های اجتماعی و نداشتن امکان اتصال به wifi را این گونه توضیح داد؛ کاربران نمی توانند به شبکه های اجتماعی و دیگر وب سایت ها با اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. با این حال GM360 چهار باند شبکه EDGE ,GPRS ,GSM با سرعت32 تا 48 کیلوبیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. در این گوشی برای اتصال به اینترنت می توان از microUSB V2 و 0 و بلوتوث با A2DP بهره برد. همچنین کاربران می توئانند از مرورگر WAP2.0/ HTML,xHTML برای سرویس های ای میل و شبکه های اجتماعی بهره ببرند.
پیام: دفترچه تلفن همراه GM360، ظرفیت هزار نام را دارد و اگر به بخش فهرست تماس ها بروید، می توانید به سادگی به جزئیات آخرین تماس هایتان دسترسی پیدا کنید و از همان راه پیام ارسال کنید یا مکالمه مجدد برقرار کنید. در این گوشی، امکان ارسال MMS هم وجود دارد و می توانید با استفاده از سرویس پیام، تصویر، ویدئو و موسیقی را هم ضمیمه متن کرده و ارسال کنید.
خوشنام و متفاوت

طراحی:

گوشی GM360 Viewty Snap طراحی ویژه ای شبیه به کندی بار یا همان آب نبات خودمان دارد. ابعاد آن 12×53/1×103 میلی متر است و 87 گرم وزن دارد. با این خصوصیات ظاهری است که وضعیت خوبی از نظر وزن و ظاهر دارد. پنل رویی گوشی، با صفحه نمایش پوشیده شده و دارای سه کلید سخت افزاری برای برقراری و قطع مکالمه و دسترسی به منو است. در بخش بالای صفحه نمایش، لوگوی LG قرار گرفته و کاربران برای خرید این گوشی فقط دو انتخاب دارند؛ مشکی یا نقره ای. صفحه نمایش گوشی سه اینچی لمسی TFT خازنی است. در کناره سمت راست آن، کلیدهای تنظیم صدا و کلید دسترسی به شاتر دوربین قرار گرفته و در بخش سمت چپ آن، ورودی پورت شارژر تعبیه شده است.

مشخصات

وزن: 87 گرم
صفحه نمایش: سه اینچی با وضوح تصویر 400-240 پیکسل با پشتیبانی از 256 هزار رنگ و حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار تصاویر
سرویس: پشتیبانی از چهار باند شبکه GSM
حافظه داخلی: 600مگابایت
دوربین: پنج مگاپیکسلی با زوم خودکار و فلش LED و قابلیت ضبط ویدئو
اتصالات: بلوتوث و microUSB

نقاط قوت و ضعف

+ دوربین پنج مگاپیکسلی با وضوح تصویر عالی
- این گوشی از اتصالات G3 ,Wi-Fi پشنیبانی نمی کند.

دانستنیهای دیجیتال

GM360 Viewty Snap یک گوشی تازه وارد لمسی است که ورودش به دنیای ارتباطات، روزهای خوبی را نوید می دهد اما دست اندرکاران ال جی هنوز اعلام نکرده اند که امکان ارتقای این گوشی و دسترسی به wifi فراهم می آورند یا خیر؟
منبع: ویژه نامه دانستنیهای دیجیتال ش ـ مهرماه 89

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط