منتخباتی از پروتکل های صهیونیزم

در زمینه ی برنامه ریزی برای فعالیتهای سیاسی و انجام مسؤولیتها نظیر نداریم. تنها یسوعیان هستند که می توانند در این مورد با ما رقابت کنند، لیکن ما راههایی را ابداع کرده ایم که آنها را در نظر عوام و توده ی مردم که سطحی
دوشنبه، 4 شهريور 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
منتخباتی از پروتکل های صهیونیزم
 منتخباتی از پروتکل های صهیونیزم

نویسنده: عجاج نویهض




 

در این نوشتار عباراتی را از برخی پروتکلها برگزیده ایم که به این موضوعات مربوط می شوند:
- یسوعیان
- روسیه ی تزاری
- فروپاشی مسیحیت
- ادیان دیگر
- قلمرو پاپ
- پادشاه یهود، پاپ جهان
- تاجگذاری پادشاه یهود
- دین موسی تنها دین آینده و ارتباط سرنوشت جهان به آن
- مکتوم ماندن اسرار دین یهود از غیر یهود
- یهود تنها خبرگان سیاست
- بدبختی و ترور برای کسانی که دستورالعملها را اجرا نکنند
- قبالا بزرگترین سازمان تروریستی مخفی
- یک سوم ملت جاسوس دو سوم دیگر
- کشتار مخالفان مسلح
- اهدای زندگی به «گوییم» حیوان
- همانندی جستن به امپراتور دیکتاتور روم «سولا»
- بهره برداری از یهود ستیزی به نفع یهود
- امواج ترور و وحشت
- جوانان گوییم
- پخش عمدی میکروبها
- ویرانگری جهانی
- دانشوران صهیون، اقتصاد دانند
- اطلاع تنها چهار نفر از اسرار دولت یهود
- تربیت و آماده کردن پادشاه برای تاج و تخت
- فعالیت یهود از بیست قرن پیش در این راه
- اعتراف یهود به ارتکاب شرارت در چندین قرن
- قرائت پروتکلها در چندین روز برای اعضای کنگره ی دانشوران صهیون

یسوعان

«... در زمینه ی برنامه ریزی برای فعالیتهای سیاسی و انجام مسؤولیتها نظیر نداریم. تنها یسوعیان هستند که می توانند در این مورد با ما رقابت کنند، لیکن ما راههایی را ابداع کرده ایم که آنها را در نظر عوام و توده ی مردم که سطحی می اندیشند، از اهمیت و اعتبار می اندازد. ما بر یسوعیان تفوق داریم چون تشکیلات آنها آشکار است، در حالی که ما توانسته ایم دستگاه های مخفی خود را همیشه پنهان و در پرده نگه داریم. به هر حال، برای دنیا اصلاً مهم نیست که چه کسی بر او حکومت می کند. رئیس کاتولیکها یا حکمرانی از تبار صهیون! اما این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد؛ زیرا ما قوم برگزیده ایم و باید به این مسأله کاملاً اهتمام داشته باشیم»- پروتکل پنجم.

روسیه ی تزاری

«... اتوکراسی روسی تا اندک زمانی پیش (که تروریستهای یهود داخل روسیه از لانه های ادسا و اوکراین بیرون آمدند و در سال 1881 تزار الکساندر دوم را ترور کردند) همین ویژگی را داشت. این حکومت مطلقه تنها دشمن وحشتناکی است که ما در جهان دیده ایم. فعلاً (یعنی در زمان قرائت این پروتکل زیرا در پروتکلی دیگر به مسأله ی قلمرو پاپ پرداخته می شود) به قلمرو پاپ کاری نداریم»- پروتکل پانزدهم.

فروپاشی مسیحیت

«... هم اکنون ما تا فروپاشی کامل مسیحیت چند سالی بیشتر فاصله نداریم»- پروتکل هفدهم.

ادیان دیگر

«... در برخورد با ادیان دیگر با دشواری کمتری مواجه خواهیم شد، اما صحبت کردن راجع به آنها فعلاً زود است. ما حلقه را بر روحانیت و روحانیون تنگ خواهیم کرد تا از این طریق دامنه ی نفوذ آنها جمع شود و در مقایسه با موفقیتهای گذشته آنها سیر قهقرایی پبیماید»- همان جا.

دربار پاپ

«... وقتی زمان نابودی دربار پاپ فرا رسد انگشتان یک دست نامرئی آشکار خواهد شد و به مردم اشاره خواهد کرد که پیش به سوی این دربار. اما وقتی ملتها به دربار پاپ یورش بردند، ما تحت پوشش دفاع از آن و جلوگیری از خونریزی به سوی این دربار خواهیم شتافت و با این بازی دستهای خود را در شکم آن فرو خواهیم برد و تا زمانی که قوای آن کاملاً متلاشی نشود و از حرکت بازنایستد، آنها را بیرون نخواهیم کشید»- همان جا.

پادشاه یهود، پاپ جهان

«... آن گاه پادشاه یهود چاپ حقیقی سراسر جان و پاتریاک کلیسای بین المللی خواهد شد»- همان جا.

جهان تحت سرپرستی پدرانه ی یهود

«... حکومت ما لباس سرپرستی پدرانه بر ملت را به تن خواهد کرد و این امر در شخص حاکم بزرگ متبلور خواهد شد»- پروتکل پانزدهم.

تاجگذاری پادشاه اسرائیل

«... زمانی که پادشاه اسرائیل تاجی را که اروپا به او هدیه می کند بر سر مقدس خود گذاشت، پدر جهان خواهد شد»- همان جا.

نشان صهیونیستی

«... بزرگترین تضمین برای ثبات حکومت جدید این است که شکوه و قدرت خود را نشان دهد به طوری که گویی در هاله ای از نور فرو رفته است و خویشتن را آسمانی و برخاسته از قضا و قدر الهی جلوه دهد. نشانگر این شکوه و عظمت نشانی است که در پیشانی آن است. این نشان رمز عصمت این حکومت است؛ عصمتی برخاسته از عوامل آسمانی در آن روزی که خداوند ما را برگزید» (این نشان همان ده فرمان است که یهودیان آن را روی نوار کوچکی می نویسند و به وسیله ی یک نخ آن را، به ویژه در موقع نماز خواندن، به پیشانی خود می بندند)- همان جا.

دین موسی تنها دین آینده و سرنوشت جهان وابسته به آن است.

«... زمانی که پادشاهی خود را بر پا کردیم اجازه نخواهیم داد هیچ دینی جز دین ما که دین خداوند یکتاست، وجود داشته باشد؛ خدای یکتایی که مقدرات ما، به عنوان ملت برگزیده، در دست اوست و به واسطه ی این دین سرنوشت دنیا به سرنوشت ما وابسته شده است»- پروتکل چهاردهم.

مکتوم ماندن اسرار دین یهود از غیر یهود

«... اما هرگز اجازه نخواهیم داد که کسی، به منظور پی بردن به مقاصد و اهداف واقعی دین ما، آن را مورد بحث و تحقیق قرار دهد؛ چرا که شناخت این مسائل منحصر به ما و مخصوص ما تنهاست و ما همواره سعی می کنیم که اسرار دین خود را برای دیگران فاش نسازیم» (مراد از این اسرار مطالبی است که در تلمود آمده است)- همان جا.

یهود تنها خبرگان سیاست

«... (گوییم) یادشان رفته است بدانند که هیچ نیستند و ناتوانتر از آنند که مغز مسائل را دریابند. امور سیاسی را فقط ما خوب می فهمیم و خداوند، به برکت زحمات نسلهای عدیده، ما را برای این کار آمده ساخته است؛ زیرا چه کسی جز ما این مسائل را ابداع کرده است؟»- پروتکل سیزدهم.

نعمت اسارت و تبعید: تبدیل ضعف به قدرتی حاکم بر جهان

«...خداوند به ما قوم برگزیده، نعمت اسارت، تبعید، تفرق و پراکندگی در جهان را ارزانی داشت. این امور که در گذشته نشان ضعف ما بودند بعدها سبب قدرت ما شدند؛ قدرتی که امروز ما را در آستانه ی حکومت جهانی قرار داده است. ما تا به این جا رسیده ایم و فقط مانده است که ساختمان عظیم حکومت آینده ی خود را بر شالوده اش استوار کنیم و این کار چندان دشوار نیست»- پروتکل یازدهم.

بدبختی و ترور برای کسانی که دستورالعمل ها را اجرا نکنند

«... این اشخاص (گوییم) اگر از اجرای دستوراتی که به آنها داده می شود شانه خالی کنند یا متهم شده به کیفر خواهند رسید و یا بکلی از صحنه ی وجود محو خواهند شد. هدف ما از قرار دادن آنها در یک چنین وضعی این است که وادارشان کنیم تا آخرین نفس در خدمت منافع ما باشند»- پروتکل هشتم.

قبالا بزرگترین سازمان تروریستی مخفی

«... همان طور که امروز برادران ما، با احساس این نکته که مسؤولند و در بین اهمال و تقصیر باید شدیداً حساب پس دهند، مکلفند که اگر در بین خویشاوندان و نزدیکان خود شنیدند کسی از دین یهود برگشته و یا قصد اغتشاش علیه هیأت قباله را دارد و یا به آن تهمت می زند جریان امر را به این هیأت گزارش دهند، در زمان برقراری حکومت علنی و عالمگیر نیز وضع ما همین منوال خواهد بود و همه ی رعایای ما (گوییم)، بدون استثنا، وظیفه خواهند داشت که با این کار به دولت خدمت کنند»- پروتکل هفدهم.

جاسوسی یک سوم ملت بر ضد دو سوم دیگر

«... برنامه های ما حکم می کند که یک سوم مردم جاسوسی دو سوم دیگر را بکنند. این جاسوسی برخاسته از احساس وظیفه و بر اساس خدمت داوطلبانه در راه حکومت می باشد. بنابراین، جاسوسی و خبرکشی نه یک کار شرم آور که فضیلت و امتیاز خواهد بود و چنانچه کسی در این باره زبان به سرزنش و دشنام بگشاید کیفرش را خواهد چشید تا عزت و حرمت جاسوسی حفظ شود»- همان جا.

کشتار مخالفان مسلح

«... ما با هرگونه توطئه ای علیه خود مبارزه خواهیم کرد و هر کسی را که بر ضد ثبات حکومت ما قیام مسلحانه کند بیرحمانه خواهیم کشت... اعضای آنها (گروههای مقاومت) را به قاره های دور از اروپا تبعید خواهیم کرد... ما قانونی را وضع خواهیم کرد که به موجب آن کلیه ی اعضای تشکیلات سری گذشته از اروپا، که در آن زمان مرکز حکومت ما خواهد بود، تبعید شوند»- پروتکل پانزدهم.

اهدای زندگی به گوییم حیوان

«... چقدر پیشینیان ما حکیم و مآل اندیش بوده اند آن جا که گفته اند: در راه رسیدن به هدفهای بزرگ ابزارها و قربانیها اهمیتی ندارند. لازم نیست ما قربانیانی را که گوییم برای حفظ نسل حیوانی خود و نگه داشتن نژاد خویش متحمل شده اند، حساب کنیم؛ گرچه قربانیان خود ما هم کم نبوده اند. در عین حال به خاطر آنچه که گوییم تحمل کرده اند امروز (در سایه ی حکومت یهود) به آنها چنان میدان می دهیم که حتی در خواب خود هم ندیده اند. قربانیان ما که نسبت به جمعیت ما تعداد اندکی را تشکیل می دهند، ملیت ما را حفظ کردند و آن را از خطر نابودی نگه داشتند»- همان جا.

همانندی جستن به امپراتور دیکتاتور «سولا»

«... برای مثال آنچه را که در ایتالیا رخ داد به یاد بیاورید. این کشور در خون شناور بود، اما نتوانست یک تار مو از سر سولا، همان کسی که این خونها را جاری کرد، کم کند. با آن که ملت مصیبتها و عذابها از سولا دیده بود اما چون شکوفه قدرت او چشم آنان را پر کرده بود، سولا عملاً از اقتدار فوق العاده ای برخوردار شد و کوس اناالحق زد. بازگشت ماجراجویانه و بی باکانه ی سولا به ایتالیا به او عظمت و قدرتی شکست ناپذیر بخشید چندان که مردم حتی جرأت اشاره به او را نداشتند و علت این امر هم تهور و قدرت اندیشه ی سولا بود»- همان جا.

بهره برداری از یهودستیزی به نفع یهود

«... زیرا به نظر ما یهودستیزی برای حفظ و حمایت برادران مستضعف ما یک امر ضروری است. نیازی نیست که درباره ی این موضوع بیش از این صحبت کنم؛ چون در ضمن صحبتهای ما مکرر و به اندازه ی کافی از آن بحث شده است»- پروتکل نهم.

موج وحشت و ترور

«... موجهای وحشت که مصیبت آن مردم را فرا گرفته از ما برخاسته است»- همان جا.

جوانان گوییم

«... ما نسل جوان گوییم را فریفته و گیج کردیم و با تربیت آنها بر اساس اصول و نظریاتی که می دانیم غلط و دروغ است و در عین حال ما به آنها تلقین کردیم، به فسادشان کشاندیم»- همان جا.

پخش عمدی میکروبها

«... ادامه ی این وضع قوای انسانی را فرسوده می کند، اختلافات کشنده را به جان آنها می اندازد، نفرت و دسیسه و حسد و قحطی و انواع بیماریها که میکروب آنها را عمداً پخش کرده ایم، در بین مردم انتشار می یابد و در نتیجه، گوییم تسلیم می شوند»- پروتکل دهم.

ویرانگری جهانی

«... با این تدابیر ما خواهیم توانست قدرت را به دست گیریم؛ قدرتی که به وسیله ی آن قوانین اساسی دنیا را تدریجاً و گام به گام از بین می بریم و زمینه را برای آن انتقال بزرگ فراهم می آوریم. وقتی این قوانین را از بین بردیم کلیه ی حکومتها را سرنگون و آنها را دنباله رو و فرمانبردار قدرت خود می کنیم»- همان جا.

دانشوران صهیون، اقتصاددان هستند

«... شما آقایان که در این جا حضور دارید و همگی اقتصاددان هستید، می توانید اهمیت سرنوشت ساز قدرت انحصار را که از شمشیر برنده تر است، با دیده ی خود بنگرید»- پروتکل ششم.
این عده نمایندگان درجه ی 33 فراماسونری هستند و در پایان پروتکل بیست و چهارم امضای آنان با این عبارت آمده است: «نمایندگان درجه ی 33 صهیون».

فقط چهار نفر از اسرار دولت یهود اطلاع خواهند داشت

«... هیچ کس، حتی مشاوران نزدیک پادشاه، نباید از برنامه هایی که وی برای زمان کنونی و آینده دارد مطلع شود. فقط شخص پادشاه و سه نفر دستیار او از این برنامه ها اطلاع خواهند داشت و بس» پروتکل بیست و چهارم.

تربیت و آماده کردن پادشاه برای تاج و تخت

(تفصیل این مطلب را در پروتکل بیست و چهارم ببینید).

فعالیت یهود از بیست قرن پیش در این راه

«... علاوه بر این، ما از طریق دامن زدن به مسائل فردی و ناسیونالیستی که از بیست قرن پیش به طور مداوم این کار را کرده ایم، آنها (گوییم) را به جان هم انداختیم»- پروتکل پنجم.

اعتراف یهود به ارتکاب شرارت در طی چندین قرن

«... همچنین مسلم است که، با وجود برخورداری ما از این همه پول و ثروت، خواهیم توانست ثابت کنیم که بدیهایی که در چندین قرن مرتکب شده ایم در نهایت کمکی بوده است به ایجاد نظم در کارها و در نتیجه، پیدایش رفاه و برکت».- پروتکل بیست و دوم.

قرائت پروتکلها در طی چندین روز برای اعضای کنگره ی دانشوران صهیون

این نظر دانشمند روسی «سرگئی نیلوس» است و ما سه عبارت صریح از پروتکلها در اختیار داریم که این نظر را تأیید می کند.
در ابتدای پروتکل بیستم آمده است: «امروز درباره ی برنامه ی مالی که چون دشوارترین مسأله و هدف نهایی است و حرف آخر را می زند و تأثیر خود را در تمام برنامه های ما می گذارد بحث از آن را به بخش پایانی این گزارش موکول کردم، صحبت می کنیم».
بلافاصله پس از این عبارت می گوید: «پیش از هر چیز یادآوری می کنم که قبلاً در جایی از صحبتهایم به طور گذرا اشاره کردم که حاصل تمامی کارها و فعالیتهای ما را ارقام تعیین می کند».
نیز در آغاز پروتکل بیست و یکم آمده است: «در تکمیل موضوعی که در نشست اخیر شرح دادم، یعنی قرضه ی خارجی، اینک توضیح مفصلی پیرامون قرضه ی داخلی عرضه می دارم».
و سرانجام در اول پروتکل بیست و دوم آمده است: «در تمام مطالبی که تاکنون برای شما بیان کردم هدفم این بود که از آنچه در آینده پیش خواهد آمد و آنچه امروز می گذرد و نتیجه ی آن به صورت سیلی از حوادث انبوه بزودی آشکار خواهد شد و... تصویر دقیقی به شما ارائه دهم».
منبع مقاله: نویهض، عجاج. (1387)، پروتکل های دانشوران صهیون، برنامه عمل صهیونیسم جهانی، ترجمه حمیدرضا شیخی، مشهد: بنیاد پژوهشهای اسلامی، چاپ پنجم(1387).

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط