دور بین‌های جاسوسی بی سیم

نظارت بر نوجوانان و یا فعالیت‌های کار کنان، بدون دیده شدن، دیگر یک رؤیا نیست. دور بین‌های جاسوسی بی سیم برای دست رسی به تصاویر گرفته شده و ضبط وقایع و فعالیت‌های مردم، در غیاب خود، و یا برای ارائه‌ی شواهد و مدارک
شنبه، 5 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دور بین‌های جاسوسی بی سیم
دور بین‌های جاسوسی بی سیم

 

ترجمه و تألیف: حمید وثیق زاده انصاری
منبع: راسخون




 
نظارت بر نوجوانان و یا فعالیت‌های کار کنان، بدون دیده شدن، دیگر یک رؤیا نیست. دور بین‌های جاسوسی بی سیم برای دست رسی به تصاویر گرفته شده و ضبط وقایع و فعالیت‌های مردم، در غیاب خود، و یا برای ارائه‌ی شواهد و مدارک در موارد حساس قانونی، طراحی شده‌اند.
دور بین‌های جاسوسی بی سیم
دور بین‌های جاسوسی بی سیم، بدون هر گونه سیم‌ برای اتصال قطعات مختلف از جمله ضبط کننده‌ی ویدیوئی دیجیتال و یا مانیتور کامپیوتر، کار می‌کنند. آنها می‌توانند به کوچکی سر سوزن و یا به بزرگی یک صفحه نمایش تلویزیون باشند. دور بین‌های جاسوسی برای به بود سیستم‌های امنیتی خانه و امنیت کسب و کار تولید شده‌اند. این سیستم به افراد و شرکت‌ها در نظارت بر حرکات اعضای خانواده و کار کنان کمک می‌کند. تجهیزات جاسوسی و نظارت، آزادی حرکت محدودی را به ارمغان می‌آورند. بعضی‌ها بسیار احتیاط می‌کنند که رد یابی نشوند، بدون این که بدانند این تجهیزات در محل نصب شده‌اند. این دور بین‌ها با تکنیک ترکیبی خاص فرستنده و گیرنده،‌ برای انتقال و دریافت تصاویر گرفته شده، و حتی با قابلیت ذخیره‌ی آن برای مرور‌های بعدی طراحی می‌شوند.

تکنولوژی دور بین‌های جاسوسی بی سیم

سیستم‌ دور بین‌های نظارت تصویری مورد استفاده در دور بین‌های جاسوسی بی سیم، در جهت عملیات تحقیقی است. قطعات مورد استفاده برای رسیدن به تنوع و یا پیچیدگی مورد نظر، قیمت تجهیزات را تعیین می‌کند. آنها طوری طراحی شده‌اند که از راه دور قادر به دست رسی باشند. دستگاه فرستنده در تجهیزات بی سیم در دور بین تعبیه شده است. دستگاه دریافت کننده نیز به مانیتور وصل شده است. رله‌های فرستنده، تصاویر را گرفته و در دستگاه گیرنده در فرکانس مشترک ثبت می‌کنند.

ویژگی‌ها

کیفیت تضمین شده‌ی رنگ، وضوح، و عمر باتری

راه اندازی و حرکت آسان اجزای تجهیزات

انتقال ویدئو زنده از طریق وب کم‌ها، به هر تلویزیون یا مانیتور کامپیوتری در محدوده مشخص شده
دست رسی به عملیات مخفی از طریق دور بین‌های مخفی
قدرت باتری قابل اطمینان
دست رسی همیشه فعال برای نظارت مستمر منطقه

انواع

انواع مختلفی از دور بین های جاسوسی بی سیم تولید شده و در بخش بازار اختصاصی آن توزیع شده است. برخی از انواع رایج دور بین‌های مدار بسته بی‌سیم عبارتند از:
مینی دور بین رنگی، ساخته شده با تکنولوژی فعال شونده با حرکت و ضبط خودکار
دور بین مدار بسته‌ی دیجیتالی ضد آب مجهز به سیستم شبکه و دید در شب
دور بین‌های جاسوسی نا مرئی بی سیم که دور بین اسباب به صورت پنهان فعال است
دور بین‌های دیجیتالی برای فضای داخلی ماشین
دور بین‌های دیجیتالی ساخته شده با امکان نظارت به صورت وب سرور
دور بین‌های بی سیم ساخته شده با باتری‌های قابل شارژ
دور بین‌های امنیتی خانگی با امکان دست رسی به اطلاعات سیم کارت و پیام‌های متنی برای امنیت نوجوانان
دور بین‌های جاسوسی بی سیم برای خانه و محل کار
آی پاد ضبط کننده‌ی اطلاعات برای امنیت نوجوانان
مینی دور بین‌های بی سیم برای افزایش اجرای قانون
این‌ها تنها برخی از دور بین‌های جاسوسی بی سیم طراحی شده‌‌ای است که در بازار موجود می‌باشد. نیاز به افزایش امنیت خانه‌ها و ادارات، انگیزه‌ی تولید کنندگان را برای خلاق‌تر شدن و پیش رو بودن در تولید، افزایش داده است. این دور بین‌ها می‌توانند به همان اندازه‌ی آف لاین، به صورت آن لاین نیز در بازار فروش اختصاصی خود، قابل دست رسی باشند. فروشندگان حتی نصب رایگان را نیز در هنگام خرید ارائه می‌دهند.
استفاده از خدمات نصب و راه اندازی، کار والدین و کار فرمایان را آسان می‌کند. این سیستم به عنوان یک کار آگاه و مأمور مشتاق در هر اتاق، دستگاه و یا منطقه‌ای عمل می‌کند بدون این که کسی متوجه شود اطلاعات را ثبت می‌کند و از این طریق به داشتن نظارتی با احتیاط، کمک می‌کند.
دور بین مخفی بیشترین حریم خصوصی را فراهم می‌کند. این دور بین‌ها را می‌توان در هر وقت و هر جایی که لازم باشند با خود حمل کرد. دور بین‌های بی سیم در مدل‌های بسیار کوچک به بازار می‌آیند، برخی آن قدر کوچک هستند که می‌توان آنها را به راحتی در داخل مینیاتورها و اسباب بازی‌ها نصب کرده با خود حمل کرد. که این یک مزیت اضافه‌ی دیگر برای والدین و کار فرمایان است.
نصب و راه اندازی دور بین، کودکان را در برابر سرقت و سوء استفاده، محافظت می‌کند.
دور بین‌های جاسوسی بی سیم، ضد خراب کاری و نشکن بوده و فیلمی با زاویه باز ارائه می‌دهند. این دور بین‌ها به صورت 24 ساعته تصاویر رنگی با وضوح بالا ارائه می‌دهند.
دور بین‌های بی سیم در هر دکوراسیون خاصی در خانه از قبیل رادیو، گل دان، و یا حتی تصفیه کننده‌ی هوا جا سازی می‌شوند. مدل‌های دیگر رایج نیز وجود دارند که شبیه به ساعت زمان، کیف‌های دستی، و جا مدادی هستند. والدین بهترین گزینه برای ترویج و فروش این دور بین‌ها هستند، چرا که از این طریق می‌توانند بر هر گونه بد رفتاری احتمالی پرستار کودکانشان، نظارت داشته باشند.
دور بین‌های جاسوسی بی سیم در تعدادی از طرح‌ها و مدل‌های اختصاصی می توانند به راحتی در دست رس باشند. این دور بین‌ها با توجه به ویژگی‌های اضافی در جست‌ و جو و یا سفارشی کردن در چار چوب طرح‌های موجود، قیمت گذاری می‌شوند. تعدادی از منابع آن لاین و آف لاین وجود دارند که دور بین‌های فیلم ‌برداری دیجیتال مورد تقاضای مردم را فراهم می‌کنند. سرمایه گذاری در این زمینه، حفاظت کامل برای خانواده‌ها و کار کنان را فراهم خواهد ساخت.



 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.