ناشناس

سلاممن 29 سال سن دارم و مدرک کارشناسی از دانشگاه...

سلام من 29 سال سن دارم و مدرک کارشناسی از دانشگاه ازاد دارم ولی در یکی از شهرستان ها زندگی می کنم و در حال حاضر مشغول گذراندن سربازی به صورت سرباز معلم هستم. بسیار زیاد علاقمند به ازدواج هستم اما هر چه گشتم در شهر محل سکونت خود شخصی با خصوصیات مورد علاقه ام پیدا نکردم. دوست دارم برای ازدواج موردی از تهران پیدا کنم چون در تهران جامعه آماری بالاتری وجود دارد لذا راحت تر می توانم شخصیت مورد علاقه خودم را پیدا کنم. اما چند مشکل وجود دارد که از شما راهنمایی می خواهم. 1- آیا دخترانی که در تهران زندگی می کنند حاضر به ازدواج با پسری از شهرستان هستند؟ 2- از چه طریقی باید مورد مناسبم را در تهران پیدا کنم؟ توجه: در تهران بستگان و دوستان زیادی داریم اما خجالت می کشم که از انها بخواهم مخصوصا از دوستان دانشگاهی خودم.
شنبه، 24 بهمن 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلاممن 29 سال سن دارم و مدرک کارشناسی از دانشگاه...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 29 ساله )

سلام
من 29 سال سن دارم و مدرک کارشناسی از دانشگاه ازاد دارم ولی در یکی از شهرستان ها زندگی می کنم و در حال حاضر مشغول گذراندن سربازی به صورت سرباز معلم هستم.
بسیار زیاد علاقمند به ازدواج هستم اما هر چه گشتم در شهر محل سکونت خود شخصی با خصوصیات مورد علاقه ام پیدا نکردم.
دوست دارم برای ازدواج موردی از تهران پیدا کنم چون در تهران جامعه آماری بالاتری وجود دارد لذا راحت تر می توانم شخصیت مورد علاقه خودم را پیدا کنم.
اما چند مشکل وجود دارد که از شما راهنمایی می خواهم.
1- آیا دخترانی که در تهران زندگی می کنند حاضر به ازدواج با پسری از شهرستان هستند؟
2- از چه طریقی باید مورد مناسبم را در تهران پیدا کنم؟
توجه: در تهران بستگان و دوستان زیادی داریم اما خجالت می کشم که از انها بخواهم مخصوصا از دوستان دانشگاهی خودم.


مشاور: خانم صفری

باسلام. برادر گرامی در مورد سوال اول شما در میان دختران تفاوت های فردی وجود دارد و ممکن است هر کس نظر مخصوص به خود را داشته باشد و نمی توان حکم کلی صادر کرد. در مورد طریقه ی یافتن همسر مناسب هم راه های زیادی وجود دارد که بر اساس اعتقادات شما می تواند انحصاری باشد. و به نظر می رسد شما معرفی از طریق واسطه را بیشتر می پسندید. به همین دلیل کاری که قرار است انجام دهید شرعی و قانونی است و البته حیای شما هم بسیار خوب و طبیعی است اما لازم نیست به همه ی دوستانتان این موضوع را بگویید تنها افرادی را در جریان بگذارید که اعتماد زیادی به آنها دارید و یا از طریق خانواده تان اقدام کنید, به این شکل راحت تر می توانید فرد مناسبی را بیابید.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.