ناشناس

احساس می کنم هویتم و از دست دادم.قبلا خودمو فردی...

احساس می کنم هویتم و از دست دادم. قبلا خودمو فردی مذهبی ، اهل علم و مطالعه ، اهل فعالیت های اجتماعی و از همه مهمتر دارای آرمان و هدف می دونستم. اما الان هیچ کاری انجام نمی دهم. و از همه فعالیتهایی که داشتم دست کشیدم و با اکثر افراد و دوستان قطع رابطه کردم. حوصله هیچ کسی و ندارم. همه کارهایی که قبلا برای من ارزشمند بودن الانم بی معنی و بی اهمیت شدن. تبذیل به یک فرد منفعل به درد نخور شدم. قبلا همه روی حرفها و عملکرد من حساب می کردن اما الان هیچ کس به حرفها و عملکرد من اهمیت نمی دهد. چه کار کنم؟ احساس می کنم تو زندان دنیا اسیر شدم.
دوشنبه، 10 اسفند 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

احساس می کنم هویتم و از دست دادم.قبلا خودمو فردی...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 28 ساله )

احساس می کنم هویتم و از دست دادم.
قبلا خودمو فردی مذهبی ، اهل علم و مطالعه ، اهل فعالیت های اجتماعی و از همه مهمتر دارای آرمان و هدف می دونستم. اما الان هیچ کاری انجام نمی دهم.
و از همه فعالیتهایی که داشتم دست کشیدم و با اکثر افراد و دوستان قطع رابطه کردم.
حوصله هیچ کسی و ندارم.
همه کارهایی که قبلا برای من ارزشمند بودن الانم بی معنی و بی اهمیت شدن.
تبذیل به یک فرد منفعل به درد نخور شدم.
قبلا همه روی حرفها و عملکرد من حساب می کردن اما الان هیچ کس به حرفها و عملکرد من اهمیت نمی دهد.
چه کار کنم؟
احساس می کنم تو زندان دنیا اسیر شدم.


مشاور: خانم صفری

باسلام. برادر گرامی حالتي كه به آن اشاره كرديد مي تواند موضوع مهمي محسوب شود اما براي اينكه بتوانم به طور قطع نظر دهم نياز به اطلاعات بيشتري دارم. بنابراين چندسوال مي پرسم كه اميدوارم با پاسخگويي شما به آن ها بتوانم راهنمايي مناسبي ارائه دهم؛ 1- آيا از وقتي كه دچار اين حالت شده ايد عملكرد روزمره تان هم به طور محسوسي مختل شده است؟ يعني آيا اطرافيان شما متوجه تغيير محسوسي در عملكرد تحصيلي، شغلي يا ارتباطي شما شده اند؟ 2- آيا به غيراز حالاتي كه توصيف كرديد احساس فشار، استرس يا اضطراب هم مي كنيد؟ 3- آيا احساس غمگيني زيادي نسبت به قبل از اين حالت پيدا كرده ايد؟ 4- آيا در خواب و اشتهايتان تغييراتي ايجاد شده است؟ آيا به پزشك مراجعه كرده ايد تا از عدم وجود يك بيماري جسمي، مطمئن شويد؟



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.