ناشناس

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شمامن کودک دختری 6...

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما من کودک دختری 6 ماهه دارم که از از طرف شوهرم نوه ی سوم است و یک پسر عموی بزرگتر از خودش دارد که 4 ساله است.از وقتی که کودکم دنیا امده خواهرشوهر هایم مدام به او میگویند عروس عمویش است و هر اتفاق عادی که ان پسر بچه انجام دهد مثل بازی کردن یا واکنش نشان دادن به با نمکی های دخترم انها پای مسائل دیگیری میگذارم. بارها با شوخی گفته ام که انها هم بازی اند یا دخترم خواهر کوچکترش است اما باز میگوند عروس و داماد یا مثلا نامزد. من از این حرفا خوشم نمیاید و از طرفی شوهرم چون فرزند کوچک خانواده است واکنشی نشان نمیدهد با وجود اینکه خودش هم ناراحت میشود. چکار کنم؟
سه‌شنبه، 11 اسفند 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شمامن کودک دختری 6...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 20 ساله )

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
من کودک دختری 6 ماهه دارم که از از طرف شوهرم نوه ی سوم است و یک پسر عموی بزرگتر از خودش دارد که 4 ساله است.از وقتی که کودکم دنیا امده خواهرشوهر هایم مدام به او میگویند عروس عمویش است و هر اتفاق عادی که ان پسر بچه انجام دهد مثل بازی کردن یا واکنش نشان دادن به با نمکی های دخترم انها پای مسائل دیگیری میگذارم.
بارها با شوخی گفته ام که انها هم بازی اند یا دخترم خواهر کوچکترش است اما باز میگوند عروس و داماد یا مثلا نامزد.
من از این حرفا خوشم نمیاید و از طرفی شوهرم چون فرزند کوچک خانواده است واکنشی نشان نمیدهد با وجود اینکه خودش هم ناراحت میشود.
چکار کنم؟


مشاور: خانم صفری

باسلام. خواهر عزیزم بعضی از این اعتقادات در خانواده های سنتی وجود دارد. به همین خاطر شما می توانید با بی توجهی به این صحبت ها و رفتار کردن معمول نشان دهید که علاقه ای به صحبت های اینچنینی ندارید و لازم است همسرتان را هم توجیه کنید که در مقابل صحبت خواهرانش سکوت نکند و با یکبار واکنش نشان دادن می تواند به همه چیز خاتمه دهد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.