ناشناس

سلام. پیشاپیش از وقت یکه برام میذارید ممنونم. من یک...

سلام. پیشاپیش از وقت یکه برام میذارید ممنونم. من یک دختر 25 ساله با قد 165 و وزن 65ام و هیکل متوسطی دارم. تا به امروز خواستگارای زیادی داشتم ولی به دلیل عدم اعتماد ازدواج نکردم. تا آخرین خواستگارم ک نسبت فامیلی داریم و ایشون 27 سالشونه و از همه لحاظ خوبن و مورد تایید. فقط ی موضوعی هست که ایشون خیلی چاقن و شکم خیلی بزرگی دارن و قسمت سینه هاشون هم چربی دار متاسفانه!!! من با ظاهرشون مشکل ندارم و تقریبا میتونم کنار بیام ولی با سرچهایی ک کردم متوجه شدم مردهای چاق تو مسا یل جنسی ضعیف عمل میکنن و مشکلات دارن و از نظر جنسی یا سرد هستن یا شریک جنسیشون عذاب میکشه. این مساله منو به شدت نگران کرده و تا آخر ماه رمضون هم فرصت دارم که بهشون جواب بدم. از طرفی نمیخوام این کیس رو از دست بدم چون از بین حدود 25 نفر انتخابش کردم.از طرفی نمیتونم بهش بگم لاغر کنه. چون همینطوری که هست میخوام قبولش کنم نه به شرط تغییر. شایدم اصن نخواد لاغر کنه .خواهش میکنم جوابم رو بدین. ممکنه تو زندگی به مشکلات حاد بربخورم؟ اصن چجور مشکلاتی بجز اینایی ک گفتم ممکنه تو زندگی با آدم چاق پیش بیاد؟
دوشنبه، 24 خرداد 1395
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام. پیشاپیش از وقت یکه برام میذارید ممنونم. من یک...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 25 ساله )

سلام. پیشاپیش از وقت یکه برام میذارید ممنونم. من یک دختر 25 ساله با قد 165 و وزن 65ام و هیکل متوسطی دارم. تا به امروز خواستگارای زیادی داشتم ولی به دلیل عدم اعتماد ازدواج نکردم. تا آخرین خواستگارم ک نسبت فامیلی داریم و ایشون 27 سالشونه و از همه لحاظ خوبن و مورد تایید. فقط ی موضوعی هست که ایشون خیلی چاقن و شکم خیلی بزرگی دارن و قسمت سینه هاشون هم چربی دار متاسفانه!!!
من با ظاهرشون مشکل ندارم و تقریبا میتونم کنار بیام ولی با سرچهایی ک کردم متوجه شدم مردهای چاق تو مسا یل جنسی ضعیف عمل میکنن و مشکلات دارن و از نظر جنسی یا سرد هستن یا شریک جنسیشون عذاب میکشه. این مساله منو به شدت نگران کرده و تا آخر ماه رمضون هم فرصت دارم که بهشون جواب بدم. از طرفی نمیخوام این کیس رو از دست بدم چون از بین حدود 25 نفر انتخابش کردم.از طرفی نمیتونم بهش بگم لاغر کنه. چون همینطوری که هست میخوام قبولش کنم نه به شرط تغییر. شایدم اصن نخواد لاغر کنه .خواهش میکنم جوابم رو بدین. ممکنه تو زندگی به مشکلات حاد بربخورم؟ اصن چجور مشکلاتی بجز اینایی ک گفتم ممکنه تو زندگی با آدم چاق پیش بیاد؟


مشاور: خانم صفری

باسلام. خواهر عزیزم بابت تاخیر در پاسخدهی به سوالتان عذرخواهی می کنم. درست است که مشکلاتی از لحاظ سلامتی برای افراد با وزن زیاد ممکن است پیش آید - اما این مواردی که فرمودید برای همه ی این افراد مصداق ندارد و برای اینکه اطمینان حاصل کنید نگرانی تان را با ایشان در میان بگذارید. به این شکل که قبل از پاسخ دادن اگر به جز این موضوع به اطمینان کامل رسیده اید - جلسه ای با خودشان ترتیب دهید و بگویید من ملاک های زیادی مدنظرم بوده شما همه ی آنها را دارا می باشید- ولی من فقط از بابت یک موضوع نگرانم- بعد هم صحبت خودتان را با سرچی که انجام داده اید با حالت شرم- حیا و سکوت بیان کنید. با این نحو بیان عفت کلام شما حفظ شده و خودشان می توانند توضیح کاملی در مورد تمایلات جنسی شان به شما ارائه دهند و بدون اینکه شما بخواهید برای لاغر شدن تلاش کنند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.