ناشناس

تربیت مهدوی

با سلام.من خانمی خانه دار و مادر یک پسر 4 ساله هستم.چه کنم که فرزندم عاشق و محب امام زمان عجل الله و روزی از یاوران حضرت باشد؟
جمعه، 16 تير 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

تربیت مهدوی

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 27 ساله )

با سلام.من خانمی خانه دار و مادر یک پسر 4 ساله هستم.چه کنم که فرزندم عاشق و محب امام زمان عجل الله و روزی از یاوران حضرت باشد؟


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام خدمت شما خواهر گرامی دوست عزیز؛ رشد و پرورش کودکان در محیط های پاک، سالم و با محوریت دین و مذهب از ارزشمندترین هدایایی هر پدر و مادری به فرزند دلبندشان می باشد. البته گفته شده است که تربیت کودک ما از سالها قبل از تولد صورت گرفته و نحوه تغذیه و رفتار پدر و مادر بر اساس یافته های علمی از بیست سال قبل از تولد در شکل گیری شخصیت کودک ما نقش تعیین کننده ایفا می نماید. رزق حلال، انجام رفتارهای عاری از گناه و لغزش و دعای پدر و مادر از زمان پیش از ازدواج در داشتن فرزند صالح تأثیر گذار می باشد. چنانکه در عالمان دینی خود مشاهده می کنیم که پدر و مادر آنها از زمان های قبل از تولد فرزندشان از خداوند برای این موهبت الهی که داشتن فرزند صالح و پرهیزگار می باشد دعا نموده و مقدمات آن را فراهم نموده اند. اکنون با توجه به دیدگاه شما مادر گرامی به نظر می رسد که سعی خود را در جهت حصول شرایط نموده و فرزند شما آمادگی لازم را جهت کسب شایستگی های لازم دارا می باشد به شما دوست عزیز توصیه می گردد با آموزش های قرآنی از ابتدای کودکی فرزند خود را با قرآن و حکمت های قرآنی آشنا ساخته و نسبت به حضور وی در مجامع و مجالس قرآنی و همنشینی با صالحان و عالمان دینی همت گماشته و تربیت وی را در بستر آموزهای دینی و قرآنی قرار دهید. رزق حلال و دعای پدر و مادر نیز در کنار موارد یاد شده به خواست و عنایت پروردگار، فرزند شما را در جهت رسیدن به مقصود یاری می نماید. با آرزوی موفقیت و سربلندی



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.