ناشناس

زندگی برام لذت بخش نیست چیکار کنم؟

با سلام و خسته نباشید من چند وقت هست که زندگیم واسم بدون لذت شده و سرد شدم به ارزو هایی که داشتم سرد شدم به کسی که دوستش داشتم و قرار بود باهاش ازدواج کنم سرد شدم این سرد شدن نسبت بهش منو خیلی اذیت میکنه دوس دارم مثل قبل باشم باهاش ولی نمیتونم ،دچار اختلال خواب میشم بعضی اوقات و مثلا قبل رفتن به سفر دچار ترس میشم که اتفاقی برام میفته و این‌حالم بشدت منو اذیت میکنه لطفا کمکم کنین ایا نیاز ب دکتر دارم؟
دوشنبه، 23 بهمن 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

زندگی برام لذت بخش نیست چیکار کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

با سلام و خسته نباشید
من چند وقت هست که زندگیم واسم بدون لذت شده و سرد شدم به ارزو هایی که داشتم سرد شدم به کسی که دوستش داشتم و قرار بود باهاش ازدواج کنم سرد شدم این سرد شدن نسبت بهش منو خیلی اذیت میکنه دوس دارم مثل قبل باشم باهاش ولی نمیتونم ،دچار اختلال خواب میشم بعضی اوقات و مثلا قبل رفتن به سفر دچار ترس میشم که اتفاقی برام میفته
و این‌حالم بشدت منو اذیت میکنه لطفا کمکم کنین ایا نیاز ب دکتر دارم؟


مشاور: الهه مولوی زاده

با سلام
دوست عزیز؛ سرد شدن (عدم لذت) شما نسبت به اصل زندگی ممکن است در پی یک رابطه نافرجام و آسیب زا (با جنس مخالف) در زندگی شما ایجاد شده باشد که البته با بررسی و تشخیص نسبت به وجود سایر علائم افسردگی (اشتها، کمیت و کیفیت خواب، انزوا و گوشه گیری، عدم تمایل به حضور در جمع و ....) شاید بتوان تشخیص افسردگی را بر شما گذاشت که البته این امر نیازمند بررسی دقیق و همه جانبه توسط روانشناس حیطه بالینی می باشد. در خصوص ترس شما در خصوص سفر نیز چنانچه بصورت مستمر و مداوم (و نه در خصوص سفری خاص) باشد می تواند مربوط به نوعی وسواس، فوبی و یا نوعی اضطراب باشد که تشخیص دقیق تر آن نیازمند بررسی های بالینی (حضوری) و انجام پرسشهای مربوطه می باشد. در اینجا توصیه به شما مراجعه به روانشناس بالینی و بیان مشکلات و مسائل حاضر می باشد. روانشناس با انجام پرسشهایی از شما در خصوص علائم موجود به تشخیص دقیق نوع مشکل در شما دست یافته و با انجام راهکارهای متناسب به شما در رفع این مشکلات کمک خواهد نمود.
با آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.