ناشناس

ازدواج کردن رو دوست ندارم و دلم نمیخواد عروسی کنم چون احساس ناامیدی می کنم؟

سلام و وقت بخیر من 6ماه عقدکردم ولی خب دو ماه خیلی از زندگی سرد شدم و احساس لذت زیادی نمیکنم حس میکنم با متاهل شدن همه چیز تموم میشه و متاهل شدن جلوی رسیدن به آرمانها و خواسته هام رو میگیره ازدواج کردن رو دوست ندارم و دلم نمیخواد عروسی کنم همسرمم گاهی بهم سرد بودنم نسبت ب زندگی زناشویی و خودش رو بهم گوشزد میکنه دلم میخواد دیدم تغییر کنه و رابطمون محکم تره ولی هرچی سعی میکنم بیفایدست خواهش میکنم کمک کنین
چهارشنبه، 16 اسفند 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

ازدواج کردن رو دوست ندارم و دلم نمیخواد عروسی کنم چون احساس ناامیدی می کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 20 ساله )

سلام و وقت بخیر
من 6ماه عقدکردم
ولی خب دو ماه خیلی از زندگی سرد شدم و احساس لذت زیادی نمیکنم
حس میکنم با متاهل شدن همه چیز تموم میشه و متاهل شدن جلوی رسیدن به آرمانها و خواسته هام رو میگیره
ازدواج کردن رو دوست ندارم و دلم نمیخواد عروسی کنم
همسرمم گاهی بهم سرد بودنم نسبت ب زندگی زناشویی و خودش رو بهم گوشزد میکنه
دلم میخواد دیدم تغییر کنه و رابطمون محکم تره ولی هرچی سعی میکنم بیفایدست
خواهش میکنم کمک کنین


مشاور: آقای علیدوست


سلام و عرض ادب و احترام
همه افراد در حیطه شغلی اهدافی را برای خود معین کرده و به واسطه آن میزان فروش و نهایتا بازدهی کلی سیستم را افزایش می دهند. این امر در حیطه اجتماعی نیز کاملا مشهود است؛ افراد و ارگانها برای رسیدن به نتایج موفقیت آمیز اجتماعی هدفگذاری انجام می دهند. باید توجه داشت که مسئله هدفگذاری به ویژه در سطح فردی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
تک تک افراد می بایست به منظور بهبود کیفیت زندگی خود اهدافی را برای خود معین نمایند. همه ما از ارزش تلاش برای رسیدن به اهداف با اطلاع هستیم، بدیهی است وقتی ذهن خود را بر روی موضوع خاصی متمرکز می کنیم، طبیعتا نتیجه بهتری می گیریم. حال چرا برای ازدواج هدفگذاری نکنیم؟تعیین اهداف برای ازدواج می تواند شما و شریکتان را در مسیر یکسانی قرار دهد، با این تفصیل می توانید دست در دست هم به جلو پیش روید.با توجه به گفته هایتان شما هدف درستی از ازدواج نداشتید و ندانسته وارد رابطه ای شدید که با مسیر راه، فواید و مزایای آن آشنا نبوده اید.شما ابتدا باید برای ازدواجتان وتشکیل خانواده و به طور کلی برای زندگی فردی خودتان هدف داشته باشید. ازدواج و تشکیل خانواده هم در کنار تحصیل و اشتغال و... یکی از مواردی است که باید برای آن برنامه داشته باشید.با مطالعه و تحقیق ابتدا دید خود را نسبت به اصل ازدواج و زندگی مشترک اصلاح نمایید. سپس برای اصلاح روابط خود با همسرتون تلاش کنید.
نداشتن مهارت های زندگی و همسرداری به مرور باعث سردی رابطه ها میشود.درست محبت نکردن و درست محبت ندیدن مشکلی است که خیلی ها در زندگی مشترکشان دچار آن هستند. دانستن این نکات به شما کمک می کند از همین ابتدای کار جلوی ایجاد شکاف عاطفی را بگیرید و طوری با همسرتان برخورد کنید که نتیجه آن استحکام بیشتر روابط تان شود.وقتی حس کنیم در رابطه ای هستیم که محبت می کنیم اما محبتی دریافت نمی کنید، دچار این حالت ها می شویم. یکی از معمول ترین آثار کمبود محبت در بین زوج ها، زودرنجی است. وقتی زن یا شوهری مورد محبت همسرش قرار نگیرد، تحملش در برابر سختی ها به شدت کاهش می یابد و در برابر کوچک ترین مشکلی لب به گلایه باز می کند.کمبود محبت باعث ناامیدی از خوشبخت شدن در زندگی مشترک می شود. دخترها و پسرهای زیادی هستند که به دلیل آنکه در دوران عقد به قدر کفایت از محبت همسر برخوردار نمی شوند، عطای زندگی مشترک را به لقایش می بخشند. آنها به آینده زندگی شان خوش بین نیستند و رابطه در همان دوره نامزدی بهم می خورد مورد محبت قرار نگرفتن از طرف همسرشان است.
قبل از اصلاح نگرش و اصلاح رابطه با همسرتان ازدواج نکنید. بهم فرصت دهید تا با بالا بردن اطلاعات خود در مورد زندگی و ازدواج؛ و با شناخت بیشتر از یکدیگر ، بتوانید زندگی خوبی را آغاز کنید که علاوه بر این که با ازدواج محدود نمیشوید، بلکه برنامه های فردی شما مثل اشتغال یا تحصیل و... هم برکت پیدا میکند.توجه داشته باشید دوران نامزدی نمودی از زندگی شما بعد از ازدواج خواهد بود.
پس دقت لازم را داشته باشید .  
و من الله توفیق.
 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.