ناشناس

بدلیل نداشتن خواستگار،آیا با مورد بیکار و بی سرمایه ازدواج کنم؟

سلام و خدا قوت من دختری 32 ساله هستم از شهر یاسوج با فردی آشنا شده ام که بیکار است و خانه و سرمایه هم ندارد متاسفانه مورد دیگری هم برای ازدواج ندارم به نظر شما این فرد برای ازدواج مناسب می باشد؟
دوشنبه، 20 فروردين 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

بدلیل نداشتن خواستگار،آیا با مورد بیکار و بی سرمایه ازدواج کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 32 ساله )

سلام و خدا قوت
من دختری 32 ساله هستم از شهر یاسوج با فردی آشنا شده ام که بیکار است و خانه و سرمایه هم ندارد متاسفانه مورد دیگری هم برای ازدواج ندارم
به نظر شما این فرد برای ازدواج مناسب می باشد؟


مشاور: خانم قربانی

فلسفه ازدواج رسیدن به کمال و آرامش هستش. این هدف الزاماتی داره که در ترتیب های آن برای هر کس فرق میکنه. به نظر کارشناسان ازدواج، مهمترین فاکتور انتخاب همسر تناسب شخصیتی و کفویت هستش و در موارد بعدی شرایط ظاهری و دارایی و.. ؛  و همونطور که گفتم ترتیب این برای افراد با توجه به ظرفیت و شرایط شون فرق میکنه. ی نکته مهم رو همیشه در نظر داشته باشید که خوب ازدواج کردن مهمه نه حتما ازدواج کردن.اگر مادیات و چشم و همچشمی براتون مهم نیست، توصیه میکنم ابتدا شخصیت خواستگارتون رو بسنجید اگر با شما تناسب داشت در مرحله بعد به دلایل بیکاری، و ... بپردازید. اگر مشکلات ایشان به دلیل بی مسئولیتی باشه، انتخاب شما صحیح نخواهد بود ولی اگر دلایل، منطقی و قانع کننده باشه و این فرد بتونه ضمن فعالیت سالم،  حداقل نیازمندی های یک زندگی ابرومندانه را تامین کنه و شما هم ظرفیت و مهارت قناعت رو داشته باشید، نداشتن سرمایه و خانه مانعی برای ازدواج محسوب نمیشه زیرا که خداوند از فضل خودش شما رو بی نیاز  میکنه.
موفق باشید

بیشتر بخوانید:
دختر خانم ها مراقب ملاک انتخاب همسر باشند!



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.