ناشناس

مشاوره ازدواج: نظرتون درباره ازدواج از طریق فضای مجازی چیه؟(قسمت سوم)

باسلام ممنون از راهنمایی و مشاورتون من به دوستم گفتم اما میگه من که بهش بدی نکردم که بهش گفته تو با کسی دیگه هستی مگرمیشه دختری با پسری نباشه و دوستم قسم میخوره اما اون قبول نکرده الان میگه چه طوری بهش ثابت کنم که اشتباه میکنه وابستش شده ممنون میشم در این زمینه هم کمک کنید
دوشنبه، 24 ارديبهشت 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

مشاوره ازدواج: نظرتون درباره ازدواج از طریق فضای مجازی چیه؟(قسمت سوم)

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 28 ساله )

باسلام ممنون از راهنمایی و مشاورتون
من به دوستم گفتم اما میگه من که بهش بدی نکردم که بهش گفته تو با کسی دیگه هستی مگرمیشه دختری با پسری نباشه و دوستم قسم میخوره اما اون قبول نکرده الان میگه چه طوری بهش ثابت کنم که اشتباه میکنه وابستش شده
ممنون میشم در این زمینه هم کمک کنید


مشاور: احسان فدایی

با عرض سلام مجدد و تقدیم احترام خدمت شما پرسشگر محترم! ارتباط شما با ما گویای این است که در صدد انتخاب مسیر صحیح برای دوستتان هستید و امیدواریم ما نیز راهنمای خوبی برایتان باشیم.
افراد بدبین تا حدی انزوا و گوشه گیری دارند زیرا احساس می کنند که اگر با دیگران باشند ممکن است دیگران به آنها صدمه بزنند و برایشان نقشه هایی داشته باشند. این فرد نیز چون دچار بدبینی است و احتمالا خودش با افراد متعددی رابطه داشته است همین تصور را در مورد دوستتان دارد، در حالی که دوست شما به اذعان خودش تا کنون با کسی رابطه نداشته است.
خواهر محترم! به دوستتان این نکته را نیز گوشزد نمایی که هیچ تعهدی قبل از ازدواج نسبت به ایشان ندارد که بخواهد او را متقاعد کند که با فرد دیگری رابطه نداشته است یا به او خیانت نخواهد کرد و این اساسا وظیفه او نیست. ضمن اینکه اگر این فرد چنین اوصافی که عرض کردیم را داشته باشد بیماری بدبینی دارد و در آینده برای درمان آن زندگی دوستتان با مشکلات زیادی درگیر خواهد شد حتی اگر الان روابط عاشقانه ای را تجربه کرده باشد.ضمن اینکه در خطاب به خود شما عرض می کنیم اگر همه تلاش ها برای از بین رفتن این علاقه غیر منطقی انجام دادید و بی فایده بود اینجاست که باید دوستتان را به مشاوره حضوری ارجاع دهید تا مشاور او را قانع کند و اگر باز هم قانع نشد، بیش از این وظیفه ای بر عهده شما نیست و نباید احساس مسئولیت افراطی نمایید.
امیدواریم در پناه قرآن و عترت همواره موفق باشید.

بیشتر بخوانید:

حرمت خود یا عزت نفس؟



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.