ناشناس

چطوری اعتماد کنم؟

سلام من دختر 21 ساله ای هستم که از طریق یک کانال در تلگرام.ک دوستم منو عضوش کرده بود با شغلی آشناشدم ک همیشه آرزوم بود یعنی مدلینگ کاری که باید انجام بدم اینه که ژست بگیرم و بالباس های مختلف ازم عکس بگیرن ب نظرتون یه دختر مسلمون اگر که مدل مانتو شلوار بشم و باحجاب اسلیمی درسته این کارو انجام بدم یا نه؟ اگه لباس مجلسی تنم کردن بی روسری و گفتن که عکسات پخش نمیشه اعتماد کنم؟ اصلا باید چیکارکنم؟
پنجشنبه، 8 شهريور 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

چطوری اعتماد کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 21 ساله )

سلام
من دختر 21 ساله ای هستم که از طریق یک کانال در تلگرام.ک دوستم منو عضوش کرده بود با شغلی آشناشدم ک همیشه آرزوم بود یعنی مدلینگ
کاری که باید انجام بدم اینه که ژست بگیرم و بالباس های مختلف ازم عکس بگیرن ب نظرتون یه دختر مسلمون اگر که مدل مانتو شلوار بشم و باحجاب اسلیمی درسته این کارو انجام بدم یا نه؟
اگه لباس مجلسی تنم کردن بی روسری و گفتن که عکسات پخش نمیشه اعتماد کنم؟
اصلا باید چیکارکنم؟


مشاور: احسان فدایی

با سلام و سپاس از همراهی شما، از این که ما را امین خود دانستید کمال تشکر وقدردانی را داریم. ما قدر ارتباط با شما را می دانیم. مدلینگ در وجهه اول یک شغل شیک، راحت و پول‌ساز است که ممکن است هرکسی را که تا حدی معیارهای آن را داشته باشد وسوسه کند بخصوص اگر تب تند جوانی باشد و میل به دیده شدن که این احساس یکی از نیازهای روانشناختی انسان است. یکی از فرهنگ‌های که از غرب وارد کشور شده است و به نام تجدد و تمدن به خورد جامعه و جوانان داده می شود و نمادی از مدرنیته به شمار می رود استفاده های تبلیغاتی از بانوان است. تهاجم فرهنگی در دهه اخیر قلب خانواده ها و محکم ترین ستون خانه یعنی زن و مادر خانه را هدف گرفته و به انحای مختلف سعی در از خود بیگانگی زنان مسلمان ما دارد. شعارهایی مانند حضور بانوان در عرصه های اجتماعی و حمایت از حقوق اجتماعی بانوان سرپوشی بر نیات پلید دشمنان در بی حرمت کردن و کاستن ارزش زن مسلمان است. این روزها بانوان به عرصه های تبلیغات وارد شده اند و فروشندگان و تولید کنندگان و تجار برای گرمی بازار خود از زنان استفاده تبلیغاتی می کنند. کشورهای غربی از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی فرهنگ بیمار خود را به ما تحمیل کرده اند. زن ایرانی که تا پیش از این جایگاهی رفیع داشت و در مقام مادر در مقام همسر و در نقش های آموزشی و پرورشی در سطح جامعه حاضر میشد امروزه گاهی میبینیم که در هر نقش پیش پا افتاده و تشریفاتی پا به عرصه اجتماع می گذارد و نقش گرم کننده بازار فروش سودجویان را بازی می کند. خواهر محترم! درست است که به این شغل علاقه مند هستید ولی با توجه به آسیب هایی که بر آن مترتب است و اصلا فرهنگ آن با ما همخوان نیست توصیه می کنیم فعالیت دیگری را جایگزین نمایید؛ زیرا هر چیزی احتمال دارد. اینکه از عکس های شما سوء استفاده شود یا اصلا از لحاظ شرعی همه روزه بسیاری از نامحرمان (ولو حجاب شرعی داشته باشید) ولی شما را در قالب لباس ها مشاهده نمایند و لذت ببرند و ... همه و همه بدین معناست که این شغل و درآمد آن به صلاح شما نیست و باید تلاش کنید آن را نپذیرید. چگونه امکان دارد عکس های بدون حجاب شما در کانال ها قرار گیرد و پخش نشود؟!!! پس اصلا اعتماد نکنید که ممکن است آبروی یک عمر شما به راحتی بر باد رود.
موفق و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.