ناشناس

چکار کنم اونی که دوستش دارم برگرده؟؟!!(ادامه)

من همون خانمیم که گفتم دوست دارم عشقم برگرده و خیلی راه ها رفتم و برنگشته و شما هم گفتید که این کارو کردید و جواب نگرفتید. و من الان باز به این فکر افتادم که بهش پیام بدم. از نظر شما این کارو کنم؟ و اینکه میخوام بدونم چه چیزایی بگم که این اقا جواب منو بده!! حتی اگر نمیخواد منو باید حداقل جواب بده بگه که دیگه نمیخوامت"
چهارشنبه، 12 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

چکار کنم اونی که دوستش دارم برگرده؟؟!!(ادامه)

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 22 ساله )

من همون خانمیم که گفتم دوست دارم عشقم برگرده و خیلی راه ها رفتم و برنگشته
و شما هم گفتید که این کارو کردید و جواب نگرفتید. و من الان باز به این فکر افتادم که بهش پیام بدم. از نظر شما این کارو کنم؟ و اینکه میخوام بدونم چه چیزایی بگم که این اقا جواب منو بده!! حتی اگر نمیخواد منو باید حداقل جواب بده بگه که دیگه نمیخوامت"


مشاور: خانم قربانی

سلام بر شما همراه گرامی سایت راسخون
(دوست عزیز، با توجه به نامشخص بودن مشخصات پرسشگران برای مشاورین و همچنین تشابه سوالات احتمال خطای تشخیص ما زیاد خواهد بود، لذا سعی میکنم بر اساس همین پیامتان به سوال پاسخ دهم.) درد فراق برایتان جانسوز شده و به هیچ وجه حاضر به قبول شکست های خود و بی نتیجه بودن راه های رفته نیستید و باز میخواهید شانس خود را امتحان کنید. اگر همه تلاش خود را انجام داده اید و معشوق تان عکس العملی نشان نداده و نظرش تغییر نکرده یعنی شما را نمیخواهد، سعی کنید که این را باور کنید. بگذارید واضح تر برایتان بگویم، شما دنبال فهمیدن نظر او نیستید، بلکه دنبال ارتباط گیری هستید حتی در حد یک کلمه "نمی خواهمت". انقدر به او وابسته شده اید، که حتی شنیدن صدای او برایتان لذت بخش خواهد بود و برای شما یک نوع وصال محسوب میشود. همین نگرش و کشش درونی بی اساس، سبب شده تا رفتار او را که گویاترین پیام را دارد، درک نکنید و به گونه ای نشان دهید که پاسخ و نتیجه را نمیدانید .
دوست ارجمندم، مردها مانند زن ها با تکرار حرف هایشان به دنبال اثبات ان نیستند و بیشتر تمایل دارند که عمل کنند. اگر مردی در عمل خود استقامت داشت ناگزیر باید ان را باور کرد. چه بهتر است بجای تلاش برای شنیدن یک "نه" از زبان معشوقه تان، برای واقع بینی تلاش کنید و قبول کنید که درگیر یک عشق یک طرفه شده اید. اگر به این تصمیم رسیدید، انگاه میتوانید خود از دست رفته تان را بیابید و مسیرهای جدید شادی و نشاط را ایجاد نمایید. در ادامه اگر تصمیم به واقع بینی و رفتار سازگارانه داشتید، بنده و همکارانم در سایت راسخون در خدمت شما هستیم.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.