ناشناس

نگران معاینه قبل از ازدواج هستم،چیکار کنم؟

سلام.توی ۱۶ سالگی به من تجاوز شد.من هیچی از بکارت و.. نمیدونستم.از ترس به هیچ کس هم نتونستم بگم.توی ۱۸ سالگی جریان بکارت رو فهمیدم و همه روزها و لحظه های زندگیم پر از ترس و استرس بود.۲۳ سالگی دل به دریا زدم و رفتم یه شهر دیگه معایته.شهر ما خیلی کوچیکه و همه همو میشناسن.پزشک گفت پاره شده و من هزینه ترمیم رو نداشتم.دنیام رسید به اخر!مرگ زندگی و ارزوهای من بود.شدم کافری که خدارو نمیشناخته!به کدوم گناه من اینجوری شدم!زندگی برام بی معنی بود و خودمو اخر راه میدیدم.و کاری رو کردم که نباید!با یکی دوست شدم و.. اما بعد از دو سه سال ازش جداشدم.توبه کردم و فکر کنم با درد روحی و روانی ای که این سالها داشتم تاوانمو پس دادم.حالا میخوام ازدواج کنم.نمیتونم!نمیدونم چی کنم .دردم رو به کی بگم از کی کمک بگیرم.دلم یه زندگی اروم میخواد.کمکم کنید.بارها به خودکشی فکر کردم اگه نتونم ازدواج کنم خودکشی میکنم دیگه.خستم واقعا!
يکشنبه، 14 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

نگران معاینه قبل از ازدواج هستم،چیکار کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : کم سواد ، 30 ساله )

سلام.توی ۱۶ سالگی به من تجاوز شد.من هیچی از بکارت و.. نمیدونستم.از ترس به هیچ کس هم نتونستم بگم.توی ۱۸ سالگی جریان بکارت رو فهمیدم و همه روزها و لحظه های زندگیم پر از ترس و استرس بود.۲۳ سالگی دل به دریا زدم و رفتم یه شهر دیگه معایته.شهر ما خیلی کوچیکه و همه همو میشناسن.پزشک گفت پاره شده و من هزینه ترمیم رو نداشتم.دنیام رسید به اخر!مرگ زندگی و ارزوهای من بود.شدم کافری که خدارو نمیشناخته!به کدوم گناه من اینجوری شدم!زندگی برام بی معنی بود و خودمو اخر راه میدیدم.و کاری رو کردم که نباید!با یکی دوست شدم و..
اما بعد از دو سه سال ازش جداشدم.توبه کردم و فکر کنم با درد روحی و روانی ای که این سالها داشتم تاوانمو پس دادم.حالا میخوام ازدواج کنم.نمیتونم!نمیدونم چی کنم .دردم رو به کی بگم از کی کمک بگیرم.دلم یه زندگی اروم میخواد.کمکم کنید.بارها به خودکشی فکر کردم اگه نتونم ازدواج کنم خودکشی میکنم دیگه.خستم واقعا!


مشاور: خانم قربانی

سلام برشما همراه گرامی سایت راسخون
در ابتدا باید عنوان کنم که از اتفاقی که برایتان رخ داده، متاسفم و امیدوارم با پیدا کردن مسیر صحیح زندگی و قدم برداشتن در ان، سلامت روح و روان خود را بیابید.
به هر دلیلی پرده بکارت خود را از دست داده اید و این یک نمره منفی برای ازدواج است. اما مانع ازدواج نیست. ازدواج حق هز انسانی است و برای کمال دین و بهبود کیفیت و ارتقاء سلامت جسم و روان نیاز است. اگر واقعا قصد ازدواج دارید و کیس مناسبی هم وجود دارد، بهترین کار بررسی رفتار و اندیشه همین فرد است و داشتن صداقت است. گرچه بکارت سند سلامت یک دختر محسوب میشود ولی با توجه به توسعه شبکه های ارتباط جمعی و شنیده شدن وقایع خاص، افرادی هم وجود دارند که نه به سادگی ولی از روی منطق، میتوانند بپذیریند که شما در این مورد بی تقصیر هستید و اغماض گونه و با توجه به ویژگی های برجسته شخصیتی و کارامدی بالای تان شما را انتخاب کنند. البته اگر قرار شد که این مسئله را با خواستگارتان مطرح کنید باید قبل از هر چیز رازداری ایشان را بسنجید و گفتن این مسئله در ابتدای صحبت ها و اشنایی تان نباشد. نکته بعدی اینکه هیچ لزومی ندارد داستان را با جزییات مطرح کنید و حتی سن 16 سالگی را عنوان کنید و عنوان کلی ابتدای نوجوانی کافی است. راهکار دیگر این است که با اطلاع و همراهی افراد سلیم العقل خانواده برای ترمیم اقدام نمایید و همچنان رازداری را حتی در بین دیگر اعضا رعایت فرمایید. در نهایت با توجه به اتفاقاتی که برای شما رخ داده و احتمال ظهور خاطرات و ازار روحی ناشی از این مسئله، بهتر است به صورت حضوری به مشاوره مراجعه نموده و عوارض ان را برطرف نمایید تا در زندگی اینده شما خللی ایجاد ننماید.
شاد و سلامت باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.