ناشناس

از بی تفاوتی همسرم رنج می برم؛ چیکار کنم؟

شوهرم بی تفاوته. الان دوران عقد هستم از سر کار میاد اس ام اس چیزی وقتی برام نمیزاره یا کاری که میخواد انجام بده باهام مشورت نمیکه.ن
دوشنبه، 20 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

از بی تفاوتی همسرم رنج می برم؛ چیکار کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 19 ساله )

شوهرم بی تفاوته. الان دوران عقد هستم از سر کار میاد اس ام اس چیزی وقتی برام نمیزاره یا کاری که میخواد انجام بده باهام مشورت نمیکه.ن


مشاور: خانم قربانی

سلام بر شما همراه گرامی سایت راسخون
از کم توجهی نامزدتان صحبت کردید و گویا دوست دارید که تغییری در رفتار او ایجاد نمایید. دوست عزیز، بهتر بود از مدت زمان عقد و آشنایی و دیگر رفتارهای نامزدتان و اینکه ایا این مطلب را با او در میان گذاشته اید یا نه، و اگر اری عکس العمل ایشان چه بوده و ... ، سخن میگفتید. این که انتظار دارید همسرتان توجه ویژه به شما داشته باشد طبیعی به نظر میرسد اما اینکه ایا او کلا به شما بی تفاوت است یا نه مهم است. دلایل متفاوتی می توان برای این امر شمرد، که عمده انها عبارتند از :
- نداشتن مهارت ارتباطی و همسرداری در نامزدتان
- مشغله بسیار ایشان
- احساس وابستگی شما و انتظارات بیش از حد شما
- چک کردن ها، گیردادن و غر زدن های بیجا توسط شما
- عدم مهارت شما در جذب ایشان
- عدم اطلاع هر دو از تفاوت ها و نیازمندی های متفاوت زن و مرد
همراه ارجمند، هر یک از این موارد با دریافت اموزشهای مهارت زندگی قابل رفع است و به راحتی از این طریق میتوانید در همسرتان تاثیر مثبت بجا بگذارید و رابطه خود را به یک رابطه سازنده و مثبت تبدیل نمایید. توجه داشته باشید که برعکس زنها، مردها به دنبال سوال و جواب و ارائه گزارش لحظه به لحظه نیستند و در واقع ارتباط گیری مردها همانند زنان قوی و پرشور نیست. توصیه میشود برای حل این مسائل در گام اول، نظر خود برای نامزدتان مطرح کرده و انتظارات خود را به صورت شفاف، بدون گلایه و یا لحن محبت امیز بیان نمایید.
در گام بعدی هر زمان که او رفتار متناسب با علایق و نیازهای شما انجام داد، ان رفتار را بسیار تحویل بگیرید و به گرمی و با شور فراوان از ان قدردانی کنید و در واقع خوشحالی خود را از اقدام ایشان نشان دهید تا او متوجه شود که این کارش چه تاثیر مثبتی در شما داشته است. در نهایت لازم است هم خودتان و هم همسرتان، اموزش مهارتهای زندگی و خانواده را در راس برنامه هایتان قرار داده و قبل از شروع رسمی زندگی تان، خود را مجهز به توانمندی های لازم نمایید تا بتوانید در مسیر پرپیچ و خم زندگی موفق عمل کنید.
شاد و سلامت باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.