ناشناس

دوری از همسرم به خاطر وضعیت شغلیم، آیا اثر منفی روی زندگیم میزاره؟

با سلام و احترام. بنده و همسرم هر دو اهل مشهد هستیم که در حال حاضر به خاطر تحصیل و شغل بنده در تهران زندگی میکنیم. چند ماه دیگه باید از خونه ای که اجاره کردم جابجا بشم و با توجه به قیمت ها مجبورم یک خونه بسیار‌ کوچک و در محله پایین تر اجاره کنم. اما در مشهد صاحب یک خونه مناسب هستم و در صورتی که زندگی رو به انجا منتقل کنم کیفیت زندگیمون بسیار افزایش می یابد. به ذهنم رسیده که همسرم رو بفرستم مشهد و خودم هم حداکثر یک سال بین تهران و مشهد رفت و امد داشته باشم تا بتوانم شغلی در مشهد پیدا نمایم. می خواستم بپرسم این مدت حداکثر یک سالی که رفت و امد داشته باشم بین مشهد و تهران اثر منفی بر زندگی ندارد؟ با تشکر
چهارشنبه، 28 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

دوری از همسرم به خاطر وضعیت شغلیم، آیا اثر منفی روی زندگیم میزاره؟

ناشناس ( تحصیلات : دکترا ، 28 ساله )

با سلام و احترام. بنده و همسرم هر دو اهل مشهد هستیم که در حال حاضر به خاطر تحصیل و شغل بنده در تهران زندگی میکنیم. چند ماه دیگه باید از خونه ای که اجاره کردم جابجا بشم و با توجه به قیمت ها مجبورم یک خونه بسیار‌ کوچک و در محله پایین تر اجاره کنم. اما در مشهد صاحب یک خونه مناسب هستم و در صورتی که زندگی رو به انجا منتقل کنم کیفیت زندگیمون بسیار افزایش می یابد. به ذهنم رسیده که همسرم رو بفرستم مشهد و خودم هم حداکثر یک سال بین تهران و مشهد رفت و امد داشته باشم تا بتوانم شغلی در مشهد پیدا نمایم. می خواستم بپرسم این مدت حداکثر یک سالی که رفت و امد داشته باشم بین مشهد و تهران اثر منفی بر زندگی ندارد؟
با تشکر


مشاور: احسان فدایی

با سلام و سپاس از همراهی شما، از این که ما را امین خود دانستید کمال تشکر وقدردانی را داریم. ما قدر ارتباط با شما را می دانیم.

برادر عزیز! به نظر می رسد اکنون دو راه در پیش روی شماست. الف) زندگی در تهران در کنار همسرتان و هزینه های بالای زندگی و ب) زندگی در مشهد و رفت و آمد با هزینه های کمتر. به نظر می رسد شما راه دوم را انتخاب نموده اید ولی به نظر ما اگر سعی کنید راه اول را انتخاب نموده و با هزینه کمتری بتوانید زندگی را سپری کنید ولی در کنار همسرتان باشید و آرامش داشته باشید این برای شما بهتر است. از نظر در صورتی که قصد بازگشت به مشهد را دارید ابتدا شغل مورد نظرتان را پیدا کنید و بعد برای جابجایی منزل اقدام نمایید. بدون شغل مناسب و با هزینه های اقتصادی امروزی بازگشت شما به مشهد احتمالا هزینه بیشتری داشته باشد. از خدای متعال نیز یاری بخواهید.

موفق و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.