ناشناس

مشکل ناسازگاری و دعوا در خانواده چگونه حل می شود؟

سلام من عاشقم و زندگیم رو دوست دارم. دلم میخواد بهترین روز ها رو کنار هم بگذرونیم ولی یه چیزهایی همیشه جلوی این خوشی و خوبی رو میگیره. هر وقت دست و پا میزنم که بهتر بشه بیشتر جاها خراب تر میکنم. شوهرم ادمیه که زود جوش میاره و عصبی میشه و حتی روم دست بلند میکنه. بهم توجه نمیکنه، محبت نمیکنه، وقتی میاد توی خونه همیشه خسته ست و سرش توی گوشیه تا بخوابه. ولی بیرون از خونه با دوستانش حسابی حرف میزنه و میگه و میخنده.
چهارشنبه، 22 خرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

مشکل ناسازگاری و دعوا در خانواده چگونه حل می شود؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 24 ساله )

سلام
من عاشقم و زندگیم رو دوست دارم. دلم میخواد بهترین روز ها رو کنار هم بگذرونیم ولی یه چیزهایی همیشه جلوی این خوشی و خوبی رو میگیره. هر وقت دست و پا میزنم که بهتر بشه بیشتر جاها خراب تر میکنم. شوهرم ادمیه که زود جوش میاره و عصبی میشه و حتی روم دست بلند میکنه. بهم توجه نمیکنه، محبت نمیکنه، وقتی میاد توی خونه همیشه خسته ست و سرش توی گوشیه تا بخوابه. ولی بیرون از خونه با دوستانش حسابی حرف میزنه و میگه و میخنده.


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
با اینکه زندگی تان را خیلی دوست دارید و برای ساختنش تلاش میکنید، نتیجه دلخواه را به دست نیاوردید و رفتارهای همسرتان شما را ازار میدهد. نمیدانم چند سال است که ازدواج کرده اید و از چه زمانی رابطه تان به این حالت تغییر کرده است و اینکه ایا مسئله خاصی شروع کننده این وضعیت بوده یا نه؟ یکی از علتهایی که  میتواند سبب فاصله زوجین و عدم توجه لازم باشد، نداشتم مهارت های لازم زندگی در برخورد با یکدیگر است. اشاره نکردید که دقیقا چه کارهایی برای ایجاد عشق در زندگی تان انجام داده اید، اما خوب است بدانید که تلاشهایتان زمانی مثمر ثمر است که متمرکز بر نیازهای روانی همسرتان و بر اساس اصول مهارت ارتباطی باشد. مردان نیاز دارند که همسرشان انها را برتر از هر کس و هر چیز ببینند و همیشه انها را ستایش کنند. در هر جمعی می نشینند ، تعریف اقدامات و توانمندی های انها از زبان خانم شان شنیده شود. هر کاری که انجام میدهند، توسط همسرشان تایید شده و قدردانی در زندگی انها یک اصل اساسی باشد. مردها شاید ظاهر سرسختی داشته باشند اما دلشان برای محبت بی دریغ همسرشان تنگ است. انها دوست دارند اولویت اول در زندگی همسرشان بوده و هیچ گاه نیازهای جنسی و غریزی انها با بهانه گیری و یا کج خلقی ها به تاخیر نیفتد. اگر نکات ذیل را به خوبی و در جای جای ارتباطات تان رعایت کنید، شاهد تغییر مثبت در زندگی تان خواهید بود. اگر احساس میکنید که نیازمند کمک بیشتری هستید در کنار مطالعه کتب مربوط به روابط زوجین، حتما به مشاور خانواده مراجعه نمایید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما