ناشناس

خانواده شوهرم توقع کار ازم دارن"چیکار کنم؟

خانواده شوهرم توقع کار ازم دارن. الان هفته ی یه با میرم اونجا دوست دارم دو هفته یه بار برم نمیشه"چیکار کنم؟
سه‌شنبه، 16 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

خانواده شوهرم توقع کار ازم دارن"چیکار کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 26 ساله )

خانواده شوهرم توقع کار ازم دارن. الان هفته ی یه با میرم اونجا دوست دارم دو هفته یه بار برم نمیشه"چیکار کنم؟


مشاور: خانم قربانی

سلام بر شما همراه گرامی سایت راسخون.
فکر میکنید خانواده همسرتان در صدد سوءاستفاده از حضور شما در منزلشان را دارند و برای همین دوست دارید تعداد مراجعت به انجا را کاهش دهید. توقع کار داشتن میتواند معانی متفاوتی داشته باشد و طیفی از اینکه نمیخواهند شما همانند یک‌ مهمان باشید یا انجام تمامی کارهای عقب افتاده منزلشان را در بر میگیرد.
در این زمینه چند پیشنهاد ارائه میگردد.
- صراحتا عقیده خود را بگویید و مخالفت خود را برای انجام کار نشان دهید و اعلام‌کنید که از شما توقعی نداشته باشند. این امر تبعاتی دارد اما اثر مثبتش این است که از تکلیف هر دو طرف مشخص می گردد و از فرار نجات خواهید یافت.
- اگر روش فوق را نمی پسندید و یا جرات انجامش را ندارید، سعی کنید در کارهای گروهی خانواده شرکت کنید و با ترغیب افراد دیگر برای کمک کردن، بار کمتری را به دوش بکشید.
- نگاه خود را تغییر دهید و انان را همانند خانواده خود و والدین تان ببینید. یک‌ فرزند وظیفه رسیدگی به والدینش را دارد و هر خدمتی برایش اجر محسوب میشود و محبت را بیا انها بیشتر و پایدارتر میکند. گاهی یک‌ دلجویی و کمک به موقع و داوطلبانه، در زمان نیاز انها سبب میشود که جایگاه شما نیز نزد ایشان ارتقاء یابد و بیشتر دوست تان داشته باشند از طرفی سبب جلب محبت و توجه همسرتان به سمت شما خواهد شد.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.