ناشناس

حوصله زندگی رو ندارم" چه کنم؟

حوصله زندگی رو ندارم. خسته م. همه ش کار. همه ش کار. همه ش کا. لعنت به این زندگی.
پنجشنبه، 7 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

حوصله زندگی رو ندارم" چه کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 38 ساله )

حوصله زندگی رو ندارم. خسته م. همه ش کار. همه ش کار. همه ش کا. لعنت به این زندگی.


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
مرد جوان پیامتان‌ بسیار کوتاه و خالی از توضیحات بود اما نشان از دل تنگتان دارد. مشخص است که هم خستگی روحی و‌ هم‌ خستگی جسمی بر شما غالب شده و خود را محصور در شرایطی می بینید که رهایی از ان ندارید. برای ارائه رهنمایی دقیق نیاز به اطلاعات بیشتری از شرایط شما داشتم اما یه طور اجمال و بر اساس تجربه، میتوانم‌ این چند پیشنهاد را برای شما ارایه دهم:
- صرف از نظر از اهمیت کارتان و حساسیت‌ ان، بی هیچ‌ بهانه ای درخواست مرخصی کرده و خود را به یک‌ ارو یا سفر دلخواه دعوت‌ کنید. جایی را که دوست دارید‌ انتخاب نمایید و حتی اگر شده با امکانات حداقلی به تفریح بروید و سعی کنید به خودتان خوش بگذرانید.
- خود را به یک‌ رستوران دعوت کنید و غذای دلخواه و حتی گران ترین ان را برای خود سفارش دهید. این برنامه را هر ماه در هنگام‌ دریافت حقوق داشته باشید.
- به خودتان توجه کنید در تمامی امور در کنار دیگر خواهی ها و ایثارها، جهت حفظ نشاط خود، انتخاب و سلیقه خود را مد نظر قرار دهید و انها را دنبال‌ نمایید.
- هر روز ساعتی را برای رسیدگی به ظاهر خود صرف نمایید.
- عطر خوب بزنید و لباس خوب بپوشید و رنگ های دلخواه بپوشید.
- در کنار همه امور ظاهری، وقتی را برای خلوت با خود و خدایتان اختصاص دهید و از رنجها، خواسته ها و ناگفته هایتان برایش بگویید و سرتان را بر دامن ارامبخش الهی قرار دهید و اجازه دهید دردهایتان را التیام‌ دهد.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.