ناشناس

عاشق یکی از اقوام خود شده ام. چگونه این موضوع را با خانواده ام در میان بگذارم؟

سلام. من پسری شانزده ساله هستم. که حدود دو سال میشود که عاشق یکی از اقوام خود شده ام که او از من ده ماه بزرگ تر است. هیچ هوسی هم در کار نیست من به او علاقه شدیدی دارم. دوست دارم در کنار او تا آخر عمر زندگی کنم. اما نمیدانم چگونه این را برای خانواده خود و او بیان کنم. چه راه حلی را پیشنهاد میکنید؟؟؟ لطفا زود پاسخ دهید.
پنجشنبه، 28 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

عاشق یکی از اقوام خود شده ام. چگونه این موضوع را با خانواده ام در میان بگذارم؟

ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 15 ساله )

سلام. من پسری شانزده ساله هستم. که حدود دو سال میشود که عاشق یکی از اقوام خود شده ام که او از من ده ماه بزرگ تر است. هیچ هوسی هم در کار نیست
من به او علاقه شدیدی دارم. دوست دارم در کنار او تا آخر عمر زندگی کنم. اما نمیدانم چگونه این را برای خانواده خود و او بیان کنم. چه راه حلی را پیشنهاد میکنید؟؟؟ لطفا زود پاسخ دهید.


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
علاقه مند فردی از اقوام خود شده اید و این‌ علاقه را پایدار می دانید. قصد دارید این مطلب را به اطلاع خانواده برسانید ولی راهش را نمیدانید.
مرد نوجوان، اینکه علاقه شما پایدار و به دور از هیجان نوجوانی ست را فقط زمان‌ مشخص میکند اما در هر حال من نظر شما را می پذیرم و راهکاری که در کمک‌ به شما ارائه میدهم از این قرار است:
در یک‌ زمانی که با والدین‌ خود تنها هستید و گفتگوی جدیدی ولی ارام دارید، علاقه خود را بیان‌ کنید و خودتان نیز به ابعاد مثبت و منفی ان‌ اشاره کنید. مانند زود بودن برای ازدواج تان، بالا بودن سن دختر خانم، نداشتن شرایط ازدواج و... . این‌ بیان‌ شما اگر همراه با رفتارهایی باشد که کمال و عقلانیت شما نمایش دهد، حتما برای خانواده محل اعتنا خواهد بود گرچه شاید در ابتدا ان را جدی نگیرند یا شما را نهی کنند.‌ اما زمانی که ببیند شما بر نظر خود تمرکز دارید و هدفمندانه دنبالش میکنید، نظرشان تغییر خواهد کرد و حتی احتمالا با ادامه جدیت شما و مصصم بودن تان بر تصمیم خود، ممکن است این مطلب را به اطلاع خانواده دختر خانم برسانند.
- در ادامه مسیر سعی کنید رفتار بزرگ منشانه و رو به رشد داشته باشید تا همگان متوجه این بلوغ رفتاری و عقلی شما نیز بشوند.
- مسئولیت پذیری داشته باشید و تلاش کنید همانند یک مرد به دنبال مدیریت، کسب درامد و اموزش مهارت ها باشید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.