ناشناس

چطور میتونم عشقم رو کنترل کنم؟

سلام. من یه دختر ۱۳ ساله هستم که به همکلاسیم هلیا عشق زیادی دارم. می خواستم ببینم چطور میتونم عشقم رو کنترل کنم که نه کم رنگ بشه نه زیاد. لطفا راهنماییم کنین.
پنجشنبه، 19 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

چطور میتونم عشقم رو کنترل کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : راهنمایی ، 13 ساله )

سلام. من یه دختر ۱۳ ساله هستم که به همکلاسیم هلیا عشق زیادی دارم. می خواستم ببینم چطور میتونم عشقم رو کنترل کنم که نه کم رنگ بشه نه زیاد. لطفا راهنماییم کنین.


مشاور: خانم قربانی

با سلام‌ و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
دوست عزیز، برای مدیریت علاقه به همکلاسی تان، اصولی‌ ترین راهکار، یافتن علت آن است. تعیین مسیر بر اساس علت و ریشه وقوع رفتار، حتما نتیجه بخش خواهد بود.
دوست نازنین، با توجه به اینکه برای یافتن این دلایل‌، نیاز به مصاحبه داریم و این امکان در مشاوره اینترنتی وجود ندارد، میتوانیم نکات کلی را مورد بحث قرار دهیم. مهمترین دلیل علاقه مندی شما بر حسب ظاهر، قرار گرفتن شما در دوره نوجوانی و اسیر شدن در امواج طوفانی ان است. یک نوجوان، ناخواسته علاقه وافری به دوستان و همسالان خود دارد و افزایش صمیمیت و گذران وقت بیشتری را با انها طلب می نماید. احتمالا شما نیز در این اثنا، با فردی آشنا شده اید که خصوصیاتی که برایتان جذب کننده است، را در خود دارد و همین سبب شده تا او را خاص ببینید و خود را عاشق او بنامید. با این توصیف، بهترین راه مدیریت شرایط این است که به کل زندگی خود نگاه کنید. دوستی علیرغم مهم بودن و اثر گذار بودنش، فقط یک بخش از زندگی شماست و فردی در زندگی به موفقیت میرسد که همه ابعاد را با هم‌ به پیش ببرد و فقط در یک رابطه محصور نباشد. پس همیشه این نکته را با خود یاداوری کنید و توجه و همراهی با دوستتان را در یک زمان مشخص دنبال کنید. مثلا فقط در مدرسه و نهایتا یک بار تماس و یا فکر کردن به او در طول روز. حتما رابطه تان را با والدین خود افزایش دهید. دوستان دیگری نیز جز هلیا خانم انتخاب کنید و با انها مرتبط شوید و صمیمی گردید. برنامه های جدید و جذاب مانند شرکت در کلاس هنری و ورزشی برای خود در نظر بگیرید و به آن مشغول شوید‌.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.