ناشناس

هر روز با شوهرم دعوا داریم" چه کنم؟

سلام 5ساله ازدواج کردم و بچه 3/5ساله دارم شوهرم برای جلوگیری از بارداری نه کاندوم استفاده میکنه نه وازکتومی انجام میده نه طبیعی، من هم نه ا.یو.دی بهم سازگاره نه قرص ال دی... نمیدونم چکار کنم. قصد بچه دار شدنم ندارم، چیکار کنم؟ هر روز با شوهرم دعوا داریم.
يکشنبه، 13 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

هر روز با شوهرم دعوا داریم" چه کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 32 ساله )

سلام
5ساله ازدواج کردم و بچه 3/5ساله دارم شوهرم برای جلوگیری از بارداری نه کاندوم استفاده میکنه نه وازکتومی انجام میده نه طبیعی، من هم نه ا.یو.دی بهم سازگاره نه قرص ال دی... نمیدونم چکار کنم. قصد بچه دار شدنم ندارم، چیکار کنم؟ هر روز با شوهرم دعوا داریم.


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
قصد فرزنداوری ندارید و همسرتان در این زمینه با شما همراهی نمیکند و این مسئله تبدیل به موضوع مشاجرات شما گشته است.
دوست عزیز، چه خوب اشاره میکردید که ایا همسرتان همانند شما با فرزنداوری مخالف است یا دلیل عدم همراهی فرزندتان، سختی کار است؟ اگر ایشان با شما هم نظر نیستند، باید عنوان کنم‌که در این مورد ابتدا باید او را برای فاصله تولد فرزندان متقاعد سازید. دلایل خود را عنوان کنید و بر اساس شناختی که از او دارید، او را با خود همراه سازید. اما یک‌ نکته، فلسفه اصلی تشکیل خانواده، بقا نسل است و مهمترین کارکرد خانواده فرزنداوری می باشد. از انجا‌ که جامعه ما در حال پیر شدن می باشد پیشنهاد میکنم‌ با مطالعه ای در باب ضرورت این مسئله خود را تولد فرزند جدید مجاب نمایید و بدانید که فاصله کم فرزندتان هم‌ به لحاظ رشد و تربیت انها و هم‌ آسودگی شما در آینده بهتر خواهد بود. اما اگر همسرتان به دلیل نامناسب دانستن روشهای جلوگیری از بارداری، با شما همراهی نمیکند، پیشنهاد میکنم‌ با یک‌ متخصص زنان و زایمان در ارتباط باشید ‌و ضمن‌ بیان مشکل خود، اطلاعاتی را در مورد مزایا و معایب هر روش بدست آوردید. احتمالا همسرتان اطلاعات نادرستی در این حوزه دارد و دلیل مخالفت ایشان نیز همین‌ می باشد. علاوه بر ان پزشک به شما‌ کمک‌ میکند تا با قرص و شیوه های جدیدتری که‌ برای خانمها به کار میرود نیز آگاه شوید و هر کدام‌ که متناسب با سیستم بدنی شماست را انتخاب کنید و یا حداقل داروهای مکمل را برای رفع عوارض تجویز میکند.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.