ناشناس

همسرم معاشقه قبل از سکس رو دوست نداره" چیکار کنم؟

با سلام. همسرم هیچ وقت عشق بازی بلد نیست. هر وقت که هوس کرد سریع باید با من نزدیکی کنه، ولی من دوست دارم قبل از سکس، معاشقه کنم ولی اون دوست نداره، چیکار کنم؟
جمعه، 18 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

همسرم معاشقه قبل از سکس رو دوست نداره" چیکار کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 26 ساله )

با سلام. همسرم هیچ وقت عشق بازی بلد نیست. هر وقت که هوس کرد سریع باید با من نزدیکی کنه، ولی من دوست دارم قبل از سکس، معاشقه کنم ولی اون دوست نداره، چیکار کنم؟


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
از تفاوت سلیقه خود و همسرتان در رابطه جنسی گفتید و از این بابت در رنج هستید.
دوست جوان چه بهتر بود اطلاعاتی در مورد مدت زمان ازدواج و اقداماتی که برای اصلاح این‌ مشکل انجام داده اید، نیز ارائه میکردید.
معمولا در اوایل ازدواج،‌ به ولی هیجان بالا و عدم‌ شناخت طرفین، زوجین اختلافاتی را در روابط خود مخصوصا مسائل جنسی تجربه میکنند که به مرور و با افزایش شناخت مرتفع میگردد.
پیشنهاد میکنم، ابتدا به صورت مستقیم نیاز و درخواست خود را برای همسرتان مشخص و بازگو نمایید و در مورد تبعات مثبت ان نیز صحبت کنید. از تفاوت زن و مرد در روابط جنسی بگویید و شرح دهید که طول ارگاسم زن بسیار بیشتر از مرد است و معاشقه این تفاوت را جبران میکند. در این زمینه حتی بهتر است با تهیه کتابهای مرتبط، انها را در دسترس همسرتان قرار دهید و او را به مطالعه انها سوق دهید. قبل از شروع روابط جنسی تان، خود را با تصویر سازی و تخیل، آماده کنید و روند ارگاسم را تسریع ببخشید. قبل از شروع رابطه و حتی قرار گرفتن در تخت، در کنار همسرتان قرار بگیرید و در حین صحبت هایتان، دست های او را بر طبق خواست خود، حرکت دهید و به او بیاموزید چه رفتاری را دوست دارید. قبل از شروع رابطه، خودتان اقدام‌ به معاشقه نمایید و رفتارهای مورد دلخواه مردانه همسرتان را انجام دهید تا متوجه شود که لذت ملاعبه کمتر از دخول نیست. توجه داشته باشید که اگر در هر حالتی همسرتان رفتاری مطابق میل شما انجام‌ داد، حتی اگر کوچک‌ و جزیی بود، بسیار از ان‌ تعریف و تمجید نمایید و از حالت های خوشایندی که در شما ایجاد کرده صحبت کنید. حتی در پیامک ها و با بهانه و بی بهانه. این واکنش شما سبب میشود که همسرتان متوجه شود چگونه میتواند شما را خوشحال کند و تبعات رفتارش را نیز می شناسد.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.