ناشناس

شوهرم برای لذت بیشتر جنسی از قرصهای تاخیری استفاده میکنه" چکار کنم تا بتونم تحمل کنم؟

شوهرم برای لذت بیشتر جنسی از قرصهای تاخیری استفاده میکنه، من خیلی سختم میشه ولی اون فقط به فکر خودشه. چکار کنم تا بتونم تحمل کنم؟
شنبه، 17 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

شوهرم برای لذت بیشتر جنسی از قرصهای تاخیری استفاده میکنه" چکار کنم تا بتونم تحمل کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 32 ساله )

شوهرم برای لذت بیشتر جنسی از قرصهای تاخیری استفاده میکنه، من خیلی سختم میشه ولی اون فقط به فکر خودشه. چکار کنم تا بتونم تحمل کنم؟


مشاور: خانم قربانی

سلام بر شما همراه گرامی سایت راسخون. 
همسرتان به دنبال طولانی شدن رابطه جنسی است و قبول این امر برای شما اسان نیست و فقط ان را تحمل می کنید.
دوست جوان، واژه تحمل نشان از مخالفت و فاصله شما از نیازهای همسرتان دارد. تامین نیاز جنسی همسر تنها وظیفه شما در قبال اوست و بر شماست که با رویی گشاده و از صمیم قلب پذیرای او باشید و این اختلاف را نیز در بستر همین پذیرا بودن حل نمایید. بهترین راه حل برای ترک‌ دادن همسرتان در مصرف قرصها افزودن بر کیفیت رابطه جنسی ست. گاهی افراد به دلیل عدم شناخت و نااگاهی و تحت تاثیر تبلیغات به مصرف داروهای تاخیری روی می اورند بدون انکه مشکل انزال زودرس داشته باشند. برای افزودن بر کیفیت رابطه، پذیرا بودن و نگاه مثبت به رابطه جنسی، اولویت دادن به ان، اشنایی با اثرات ان‌ بر جسم و روح خود و همسر و... ، از جانب شما الزامی ست. پس از ان‌ باید اموزش هایی برای ارتقا نوع ارتباط خود داشته باشید که البته سهم‌ خلاقیت شما در این امر بسزا خواهد بود. تنوع بخشیدن به پوزیشن ها، توجه به تنوع پوشش و ارایش، تمکین‌ چشمی، رعایت نکات جلب صمیمیت، انجام‌ کارهای غیرمنتظره، شروع های متنوع، کاهش بیزاری سازهای جنسی و...، همه سبب ارتقاء کیفیت رابطه جنسی شما و همسرتان خواهد بود. در ادامه این روند میتوانید ناراحتی خود را از مصرف دارو، را برای همسرتان شرح دهید و ضمن توضیح اثار سوء ان بر روحیه خود، و همچنین عوارض مصرف داروها، ایشان را به افزایش اگاهی جنسی تشویق نمایید. میتوانید طی اموزش و یا مراجعه به سکس تراپ بیاموزید که چگونه با برخی پوزیشن ها میتوان زود انزالی را درمان کرد. همچنین خودتان نیز میتوانید برای همراهی بیشتر با همسرتان، به کارشناس طب اسلامی مراجعه کرده و‌ با مصرف دارو و یا رعایت تغذیه متناسب، خود را با همسرتان هم‌ سطح کنید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.