ناشناس

برای تنوع در مسائل جنسی چه راهکارهایی پیشنهاد می دهید؟

برای اینکه یک زن سکس تکراری و یکنواخت نداشته باشد؛ چکار کند؟
يکشنبه، 17 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

برای تنوع در مسائل جنسی چه راهکارهایی پیشنهاد می دهید؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 32 ساله )

برای اینکه یک زن سکس تکراری و یکنواخت نداشته باشد؛ چکار کند؟


مشاور: مشاور راسخون

سلام همراه گرامی
رابطه جنسی رکن‌ قوام‌ بخش در روابط زوجین است و تلاش زوجین برای ایجاد نشاط بیشتر در ان، کار ستوده و لازمی است. برای‌ این‌ منظور پیشنهاد میشود تنوع بخشی را در تمامی ابعاد و زمینه های مرتبط با این بخش حفظ کنید. به طور مثال، محیط و مکانی که رابطه جنسی را تجربه میکنید، تغییر دهید و همه روابط را به اتاق خواب اختصاص ندهید. فضای هال، نشیمن، راهرو، حمام و.‌... میتواند خاطره ساز باشد. حتی در صورت ممکن گاهی با اجاره یک اتاق در هتل برای خود تنوع مکانی ایجاد نمایید.
- پوزیشن ها را تغییر دهید و متناسب با شرایط خود، از ان استفاده کنید. بیاد داشته باشید غریزه جنسی تنوع پذیرترین غریزه است و یکنواختی با روح ان سازگار نیست.
- از سکس فوری بهره بجویید. یعنی گاهی که فرصت کم هست اما امادگی روحی در شما وجود دارد، ان را غنیمت بشمارید و خاطره های بیاد ماندنی و شیرین بسازید. اینگونه به همسر خود نشان خواهید داد که همراهی ویژه با او دارید. این حالات مخصوصا برای زمانهای اول صبح که اقا برای خروج ار منزل اماده میشود و همچنین زمان وجود مهمان مناسب تر است. ناگفته نماند که برای مردان تجربه در ساعات اولیه صبح دلچسب تر و خواستنی تر است.
- رابطه جنسی را مانند جشن برگزار کنید.‌ یعنی طوری برنامه ریزی کنید که فرصت کافی برای مقدمه سازی و انجام رابطه داشته باشید. پوشیدن لباس خاص، تعیین زمان خاص، ارایش خاص و کامل، و تزیینات اتاق خواب و...‌ میتواند جشن شما را تکمیل کند.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.