ناشناس

با پسر دوازده ساله ای که در گوشی والدین خود فیلم جنسی دیده چگونه برخورد کنیم.

سلام چند وقت پیش متوجه شدم پسرم که برای شرکت در کلاس درس از گوشی من استفاده میکرد به سراغ فایل های مخفی گوشی رفته و فیلم های جنسی مشاهده کرده. من نگران شدم فایل ها را رمز گذاری کردم و با او مقداری دعوا کردم. اما باز چند روز پیش متوجه شدم که رمز ها را حذف کرده و احتمالا دوباره به سراغ فیلم ها رفته. درضمن چند بار تا به حال مادرش او را درحال بازی با خود دیده. دیروز هم وقتی که به حمام رفته بود متوجه شدم با خود بازی میکند. البته نمیدانم به م حله ارضاء رسیده یا نه. مقداری با او از نظر حرام بودن و عوارض این کار با او صحبت کردم البته لحنم کمی تند بود. درضمن رابطه ما با هم زیاد صمیمی نیست برای همین با شرایط پیش آمده از اعتبار خودم پیش او و تاثیر حرفهایم هم نگران هستم. او ارتباط خوبی هم با برادر ده ساله و خواهر شش ساله خود هم ندارد و سر اکثر مسائل به آنها زور میگوید. ایشان دچار شب ادراری هم هست و در طول روز به مساله دستشویی رفتن خود کاهلی میکند به طوری که بعضی وقت ها خود را خیس و یا حتی کثیف میکند و هرچه با او صحبت کردم فایده ای نداشته حتی پیش چند مشاور هم بردم که فایده ای نداشت و یکی از آنها میگفت هیچ مشکلی ندارد و همه رفتار هایش نرمال است. درضمن به خاطر زیبایی که دارد وقتی بیرون میرویم خیلی مورد توجه دخترها و حتی بعضی از زن ها قرار میگیرد. ممنون میشوم من را راهنمایی کنید سپاس از شما.
پنجشنبه، 2 ارديبهشت 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: زینب علی پور
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با پسر دوازده ساله ای که در گوشی والدین خود فیلم جنسی دیده چگونه برخورد کنیم.

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 42 ساله )

سلام
چند وقت پیش متوجه شدم پسرم که برای شرکت در کلاس درس از گوشی من استفاده میکرد به سراغ فایل های مخفی گوشی رفته و فیلم های جنسی مشاهده کرده.
من نگران شدم فایل ها را رمز گذاری کردم و با او مقداری دعوا کردم.
اما باز چند روز پیش متوجه شدم که رمز ها را حذف کرده و احتمالا دوباره به سراغ فیلم ها رفته.
درضمن چند بار تا به حال مادرش او را درحال بازی با خود دیده. دیروز هم وقتی که به حمام رفته بود متوجه شدم با خود بازی میکند.
البته نمیدانم به م حله ارضاء رسیده یا نه.
مقداری با او از نظر حرام بودن و عوارض این کار با او صحبت کردم
البته لحنم کمی تند بود.
درضمن رابطه ما با هم زیاد صمیمی نیست برای همین با شرایط پیش آمده از اعتبار خودم پیش او و تاثیر حرفهایم هم نگران هستم.
او ارتباط خوبی هم با برادر ده ساله و خواهر شش ساله خود هم ندارد و سر اکثر مسائل به آنها زور میگوید.
ایشان دچار شب ادراری هم هست و در طول روز به مساله دستشویی رفتن خود کاهلی میکند به طوری که بعضی وقت ها خود را خیس و یا حتی کثیف میکند و هرچه با او صحبت کردم فایده ای نداشته حتی پیش چند مشاور هم بردم که فایده ای نداشت و یکی از آنها میگفت هیچ مشکلی ندارد و همه رفتار هایش نرمال است.
درضمن به خاطر زیبایی که دارد وقتی بیرون میرویم خیلی مورد توجه دخترها و حتی بعضی از زن ها قرار میگیرد.
ممنون میشوم من را راهنمایی کنید
سپاس از شما.


مشاور: زینب علی پور

با سلام به شما کاربر گرامی:

با شروع نوجوانی و رشد اندام های  بدن نوجوان و ترشح هورمون های جنسی به مرور نوجوانان پا به یک  دنیای جدیدی می گذارند که از لحاظ فکری و روحی اثرات مثبت و منفی فراوانی برای آنها دارد از نظر روانشناسان این دوره زمان بسیار  مهمی است، زمانی است که سالم ماندن کودک در این برهه زمانی، تضمین کننده باقی عمر او می باشد. بعضی افراد در این دوره زمانی به اعتیاد و بزهکاری دچار می شوند اما وظیفه پدر و مادر این است که با آگاهی کامل بتوانند در عبور از این مرحله از زندگی به فرزند دلبندشان کمک کنند.

رفتار درست پدر و مادر بسیار اثر گذار است. شما به عنوان پدر اولین وظیفه ای که دارید این است که با حالتی محبت آمیز به او نزدیک شوید اگر اشتباهی از او سر زد هیچ گاه با عصبانیت و تندی با او برخورد نکنید. بلکه با زبانی خوش سعی در نزدیک شدن به او داشته باشید همچنین سعی کنید رابطه او با برادر و خواهرش را بهتر کنید.

خانوادگی به مسافرت بروید یا به گردش بروید. می توانید فقط با او به کوهنوردی، سینما و... بروید. وقتی او شما را به عنوان یک دوست قبول کند مطمئنا کوچکترین و ریز ترین مسائل را با شما در میان خواهد گذاشت.

به او مسولیت بدهید مثلا در خرید های خانه مثل خرید نان و میوه یا بردن خواهر و برادرش به مدرسه ( البته با توجه به امکان انجام این کارها) یا هر گونه مسولیتی که بتوان به او نشان داد که بزرگ شده، به او اعتماد دارید.

همیشه نقش راهنما را داشته باشید اما بگذارید خود او راه را انتخاب کند.

خداشناسی او را قوی کنید وقتی فردی خدارا بشناسد و او را همه جا حاضر و ناظر ببیند هیچ گاه در پنهانی دست به گناه نمی زند. مخصوصا در مورد خواندن نماز و رفتن به مسجد تاکید داشته باشید البته بسیار دقت کنید که حالت اجبار و تحمیل نباشد زیرا دقیقا حالت عکس خواهد داشت.

غذاهایی مانند پیاز، غذاهای تند و امثال آن را از وعده های غذایی او کمتر کنید.

از تهیه لباس های تنگ و چسبان نکنید. زیرا این گونه لباس ها سبب تحریک بیشتر می شود.

اینترنت و گوشی را با مدیریت در دسترس فرزند دلبندتان بگذارید.

ودر آخر دعای پدر و مادر در حق فرزند بسیار اهمیت دارد و بسیار توصیه شده و در هر شرایطی برای فرزندان تان این کار را انجام دهید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.