ناشناس

برای زیاد شدن خواستگار چه باید کرد؟

یه دختر چیکار کنه با توجه به رفتارش، تعداد خواستگاراش زیاد بشه و کسی اونو انتخاب کنه؟
يکشنبه، 30 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

برای زیاد شدن خواستگار چه باید کرد؟

ناشناس ( تحصیلات : کم سواد ، 20 ساله )

یه دختر چیکار کنه با توجه به رفتارش، تعداد خواستگاراش زیاد بشه و کسی اونو انتخاب کنه؟


مشاور: سیده نرجس رضایی

سلام همراه گرامی

دوست عزیز سوالتان بسیار کلی است، با این حال ناچاریم به صورت کلی پاسخگو باشیم.

اول اینکه قصدش از زیاد شدن خواستگارها چیست؟ هدف انتخاب شایسته از میان اینهاست؟ یا کمال گراست و وسواس در انتخاب دارد؟ و یا برای فخر فروشی و کلاس گذاشتن است؟ اما به هر حال فاکتورهایی لازم است برای اینکه یک دختر چه کند که خواستگاران زیادی را جذب خود کند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

دختری که می خواهد تعداد خواستگارانش زیاد شود، در گام اول باید بتواند نشان دهد که آمادگی ازدواج دارد، چرا که دیگران نمی توانند تشخیص دهند آمادگی این شخص را و همچنین تمایلش را به ازدواج. آن دختر باید مهارت کلامی اش بالا باشد، بدون اینکه عزت نفسش زیر سوال برود بتواند خواسته اش را در جمعی که احتمال وجود خواستگار یا افرادی که پیگیر مورد ازدواجی برای کسی هستند، بیان کند. به این صورت که، احساس می کنم به آن سطح از مهارت و آگاهی رسیدم که بتوانم تشکیل زندگی دهم و...

آراسته باشد و به ظاهرش رسیدگی کند. دقت کنید که آراستگی از دید هر کس تعریفی دارد و هیچ وقت هیچ کس نمی تواند همه را  به خود جذب کند. بنابراین نیاز نیست لباس های گران قیمت خریداری و یا زیاد آرایش کند. همین که از تاثیر رنگ ها در لباس غافل نشود و در نوع لباس، انتخاب مناسب و متناسب دقت و از خوشبوکننده های ملایم استفاده شود، ظاهر خوبی را از خود نشان داده است.

مهارتهای لازم را یاد بگیرد؛ از جمله مهارت ارتباط موثر، جراتمندی و هنر بیان. با نشان دادن زبان بدن مناسب نشان دهد دختر مستقل و دارای اعتماد بنفس بالایی است. هنر زن بودن مثل هنرهای دستی، آشپزی، شیرینی پزی و خانه داری را از خود نشان دهد. روی استایل نشستن، راه رفتن، لبخند زدن، ارتباط چشمی و لحن صدای خود کار کند، این فاکتورها به جذابیت افراد کمک می کند.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.