melany

سلام متاسفانه دچار ترکهاي پوستي شده ام وپوست بدنم ظاهر بدي پيدا کرده.به همين خاطر به اکثر خواستگارانم...

سلام متاسفانه دچار ترکهاي پوستي شده ام وپوست بدنم ظاهر بدي پيدا کرده.به همين خاطر به اکثر خواستگارانم جواب منفي ميدهم با اينکه بسيار تمايل به ازدواج دارم.براي درمان هم اقدام کرده ام که متاسفانه نتيجه بخش نبوده(ليزر و انواع کرمها).ايا ميتوانم با چنين وضعيتي ازدواج کنم؟بايد قبل از ازدواج اين موضوع را با همسرم در ميان بگذارم؟از نظر يک مرد اين موضوع چقدر اهميت دارد؟اين موضوع باعث ميشود که از رابطه لذت نبرد و مرا از خود طرد نميکند؟
يکشنبه، 5 دی 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

melany

سلام متاسفانه دچار ترکهاي پوستي شده ام وپوست بدنم ظاهر بدي پيدا کرده.به همين خاطر به اکثر خواستگارانم...

melany ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

سلام
متاسفانه دچار ترکهاي پوستي شده ام وپوست بدنم ظاهر بدي پيدا کرده.به همين خاطر به اکثر خواستگارانم جواب منفي ميدهم با اينکه بسيار تمايل به ازدواج دارم.براي درمان هم اقدام کرده ام که متاسفانه نتيجه بخش نبوده(ليزر و انواع کرمها).ايا ميتوانم با چنين وضعيتي ازدواج کنم؟بايد قبل از ازدواج اين موضوع را با همسرم در ميان بگذارم؟از نظر يک مرد اين موضوع چقدر اهميت دارد؟اين موضوع باعث ميشود که از رابطه لذت نبرد و مرا از خود طرد نميکند؟


مشاور: hassan najafi

خواهر گرامی به هر حال شما اقدامات لازم درمانی را انجام بدهید اما به هیچ وجه خواستگاران خود را رد نکنید . بگذارید خود آنها شما را ببینند و تصمیم بگیرند . اگر این مساله آنقدر حساس و چشمگیر و موثر در زندگی نیست دلیلی برای نگرانی شما نیست . پس نگران نباشید و اجازه دیدن و خواستگاری را بدهید . از خدا طلب خیر کنید و به او توکل کنید ان شاءالله آنچه خیر است محقق میشود .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.