مرتضی

سلام علیکم در سال 75-76 پدرم اقدام به خرید یک خط تلفن همراه نمود و پس از تحویل، آن را به صورت وکالتی...

سلام علیکم در سال 75-76 پدرم اقدام به خرید یک خط تلفن همراه نمود و پس از تحویل، آن را به صورت وکالتی به نام شخص دیگری زد و آن شخص هم آن را به شخص ثالثی واگذار نمود ولی سند هنوز به نام پدرم می باشد.تا اینکه سال گذشته به دلیل بدهی حدود یک میلیون و یکصد هزار تومانی صلب امتیاز شد و یک خط دیگر هم که به نام پدرم بود توسط مخابرات قطع گردید. اولا شخص ثالث اقدام به پرداخت بدهی نمیکند و ثانیا پدرم نیز فوت نموده اند و ثالثا نسخه ی وکالتنامه این خط را هم نداریم. لذا خواهشمند است که مرا راهنمایی کنید که بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم چیست. با تشکر
يکشنبه، 12 دی 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

مرتضی

سلام علیکم در سال 75-76 پدرم اقدام به خرید یک خط تلفن همراه نمود و پس از تحویل، آن را به صورت وکالتی...

مرتضی ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 27 ساله )

سلام علیکم
در سال 75-76 پدرم اقدام به خرید یک خط تلفن همراه نمود و پس از تحویل، آن را به صورت وکالتی به نام شخص دیگری زد و آن شخص هم آن را به شخص ثالثی واگذار نمود ولی سند هنوز به نام پدرم می باشد.تا اینکه سال گذشته به دلیل بدهی حدود یک میلیون و یکصد هزار تومانی صلب امتیاز شد و یک خط دیگر هم که به نام پدرم بود توسط مخابرات قطع گردید. اولا شخص ثالث اقدام به پرداخت بدهی نمیکند و ثانیا پدرم نیز فوت نموده اند و ثالثا نسخه ی وکالتنامه این خط را هم نداریم. لذا خواهشمند است که مرا راهنمایی کنید که بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم چیست.
با تشکر


مشاور: مليحه رضائي

باسلام دوست عزيز شما بايستي مدركي كه اثبات كننده ادعاي شما باشد به دادگاه ارائه دهيد نسخه وكالتنامه، شاهد، شخص دوم كه از پدر شماخريداري نموده و ... بايستي به شما در اين زمينه كمك كند شما مي توانيد شخص دومي را كه تلفن را از پدرتان خريداري نموده را به عنوان شاهد معرفي نمائيد و از اين طريق موضوع را در مراجع قضايي پيگيري نمائيد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.