مسعود خادمی

با سلام من در تاریخ 891008 از مشاور حقوقی این سایت درخواست مشاوره و راهنمایی کردم ولی تاکنون هیچ پاسخی...

با سلام من در تاریخ 891008 از مشاور حقوقی این سایت درخواست مشاوره و راهنمایی کردم ولی تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده ام. کد مشاوره فکر می کنم 20103 بود. متن درخواست من به شرح زیر بود : « عرض سلام و ادب چند روزیست دچار مشکلی شده ام که هیچ نمی دونم باید چکار کنم لذا از شما درخواست راهنمایی دارم. هفته گذشته ماشین بنده (پژو پارس دوگانه سوز) کنار خیابان پارک شده بود که ناگهان یک نیسان مستقیم به سمت درب راننده برخورد کرد و ماشین من که در فاصله ی یک متری یک تیر برق بود به شدت به تیر برق برخورد کرد و دچار خسارت زیادی شد (ازیک طرف برخورد نیسان با پژو و از طرفی برخورد پژو با تیر برق) - براورد خسارت حدود 3 میلیون است.حال جالب اینجاست که راننده نیسان یک تبعه افغانستان بود که بدون داشتن گواهینامه رانندگی و نداشتن هیچ سابقه رانندگی سوار بر ماشین صاحب کار خود شده بود( یا با اجازه یا بی اجازه که صاحب نیسان می گوید او بدون اجازه سوار بر خودرو شده که خدا می دونه دروغ میگه یا نه!!!)صاحب ماشین نیز گفت که هرچقدر خسارت ما باشد می دهد. صبح روز بعد که صاحب خودرو برای دادن خسارت نزد ما آمد اعلام کردیم که باید افت قیمت ماشین را هم بدهی که وی زیر بار نرفت و اعلام کرد شما خیلی توقع بالایی دارید و شما نباید ماشین را از خانه بیرون میاوردید تا این اتفاق نیفتد!!! قبل از این اتفاق خودرو را 16 میلیون قیمت کرده بودیم برای فروش که با این اتفاق اکنون در صورتیکه ماشین تعمیر شود 11 میلیون هم نمی خرند. با این حرف صاحب خودرو، ما مجبور به شکایت از وی شدیم که وی اعلام می کند به من ربطی نداشته و افغانی هم یک ریال بابت خسارت ندارد که بدهد!!! حال خودرو و کارت و گواهینامه وی توسط کلانتری ثبت و ضبط شده. حال سوال بنده از جنابعالی اینست که ما می توانیم افت ماشین را هم از وی بگیریم یا نه؟ آیا قاضی به نفع ما رای می دهد؟ با تشکر
چهارشنبه، 15 دی 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

مسعود خادمی

با سلام من در تاریخ 891008 از مشاور حقوقی این سایت درخواست مشاوره و راهنمایی کردم ولی تاکنون هیچ پاسخی...

مسعود خادمی ( تحصیلات : دیپلم ، 21 ساله )

با سلام
من در تاریخ 891008 از مشاور حقوقی این سایت درخواست مشاوره و راهنمایی کردم ولی تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده ام.
کد مشاوره فکر می کنم 20103 بود.
متن درخواست من به شرح زیر بود :
« عرض سلام و ادب
چند روزیست دچار مشکلی شده ام که هیچ نمی دونم باید چکار کنم لذا از شما درخواست راهنمایی دارم.
هفته گذشته ماشین بنده (پژو پارس دوگانه سوز) کنار خیابان پارک شده بود که ناگهان یک نیسان مستقیم به سمت درب راننده برخورد کرد و ماشین من که در فاصله ی یک متری یک تیر برق بود به شدت به تیر برق برخورد کرد و دچار خسارت زیادی شد (ازیک طرف برخورد نیسان با پژو و از طرفی برخورد پژو با تیر برق) - براورد خسارت حدود 3 میلیون است.حال جالب اینجاست که راننده نیسان یک تبعه افغانستان بود که بدون داشتن گواهینامه رانندگی و نداشتن هیچ سابقه رانندگی سوار بر ماشین صاحب کار خود شده بود( یا با اجازه یا بی اجازه که صاحب نیسان می گوید او بدون اجازه سوار بر خودرو شده که خدا می دونه دروغ میگه یا نه!!!)صاحب ماشین نیز گفت که هرچقدر خسارت ما باشد می دهد.
صبح روز بعد که صاحب خودرو برای دادن خسارت نزد ما آمد اعلام کردیم که باید افت قیمت ماشین را هم بدهی که وی زیر بار نرفت و اعلام کرد شما خیلی توقع بالایی دارید و شما نباید ماشین را از خانه بیرون میاوردید تا این اتفاق نیفتد!!!
قبل از این اتفاق خودرو را 16 میلیون قیمت کرده بودیم برای فروش که با این اتفاق اکنون در صورتیکه ماشین تعمیر شود 11 میلیون هم نمی خرند.
با این حرف صاحب خودرو، ما مجبور به شکایت از وی شدیم که وی اعلام می کند به من ربطی نداشته و افغانی هم یک ریال بابت خسارت ندارد که بدهد!!!
حال خودرو و کارت و گواهینامه وی توسط کلانتری ثبت و ضبط شده.
حال سوال بنده از جنابعالی اینست که ما می توانیم افت ماشین را هم از وی بگیریم یا نه؟ آیا قاضی به نفع ما رای می دهد؟
با تشکر


مشاور: مليحه رضائي

باسلام چنانچه شما وسيله نقليه خود را در محل مناسب پارك نموده باشيد و افسر فني در گزارش خود راننده نيسان را صد درصد مقصر شناخته باشد كليه خسارت وارده بر عهده راننده نيسان بوده و بايستي تمامي خسارات را بپردازد و شما بايستي شكايتي بر عليه مالك خودرو و تبعه افغان طرح دعوي نماييد. يك تبعه افغان بدون اذن صاحب وسيله نقليه از آن استفاده نمي كند ضمن اينكه نيسان هم وسيله كار هست و قطعا بايد بيمه بايستي بيمه داشته باشد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.