احسان

سلام 1)آيا مي شود pdfهاي فارسي را به ورد تبديل كرد؟ 2)چندتا dvd فيلم داشتم كه قبلا اجرا ميشدند ولي...

سلام 1)آيا مي شود pdfهاي فارسي را به ورد تبديل كرد؟ 2)چندتا dvd فيلم داشتم كه قبلا اجرا ميشدند ولي الان اجرا نميشن مشكلش در كجاست پور دي وي دي هم عوض كردم ولي فرقي نميكرد يه error ميده كه ميگه كد شناسايي نشد يا همچين چيزي بايد چكار كنم؟ 3)از كجا اينترنت ايكسپلور ور‍ن جديد كه در ويندوز mrt سرويس پك 2 قابل اجرا باشه دانلود كنم؟
يکشنبه، 19 دی 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

احسان

سلام 1)آيا مي شود pdfهاي فارسي را به ورد تبديل كرد؟ 2)چندتا dvd فيلم داشتم كه قبلا اجرا ميشدند ولي...

احسان ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

سلام
1)آيا مي شود pdfهاي فارسي را به ورد تبديل كرد؟
2)چندتا dvd فيلم داشتم كه قبلا اجرا ميشدند ولي الان اجرا نميشن مشكلش در كجاست پور دي وي دي هم عوض كردم ولي فرقي نميكرد يه error ميده كه ميگه كد شناسايي نشد يا همچين چيزي بايد چكار كنم؟
3)از كجا اينترنت ايكسپلور ور‍ن جديد كه در ويندوز mrt سرويس پك 2 قابل اجرا باشه دانلود كنم؟


مشاور: مسئول وبلاگ ها روابط عمومی راسخون

با سلام وتشکر خدمت شما کاربر گرامی * نرم افزار کاردآمدی در این زمینه هنوز به بازار عرضه نشده است اما نرم افزارهای تبدیل PDF به فایل ورد وجود دارد ولی ممکن است در هنگام تبدیل برخی از فونتهای ان به هم بریزند. برای دانلود این نرم افزار می توانید به لینک زیر مراجعه کنید: http://www.rasekhoon.net/Software/Show-143-2485.aspx ** درد رابطه با این سوال بهتر بود که متن پیغام را برای ما ارسال می کردید تا بهتر شما را در این رابطه یاری می کردیم. بهتر دستگاه خود را با سک سیستم دیگر امتحان کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. *** جدیدترین نسخه این نرم افزار Internet Explorer 9 Platform می باشد. برا یدانلود این نرم افزار می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: http://www.rasekhoon.net/Software/Show-75-4417.aspx



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.