سلام من در فروشگاه دو نرم افزار اموزش زبان با حسنه هام خریدم، اما از امتیازم چیزی کم نشده و چطور باید...

سلام من در فروشگاه دو نرم افزار اموزش زبان با حسنه هام خریدم، اما از امتیازم چیزی کم نشده و چطور باید بفهمم که چیزهایی که خریدم حتما ثبت و پی گیری شده اند؟ لطفا جواب بدهید واقعا من یکی دیگه نمی خوام از مشاوره های این سایت استفاده کنم چون فقط در بخش مشاوره مذهبی جوابگو بودند که آن هم دیگه به ندرت جواب سوالی را می دهد.( وقتی قرار نیست که به سوالات اعضا جواب بدین پس بخش مشاوره رو حذف کنید مخصوصا پزشکی و روان شناسی و به طور کلی همه دیگه مثل هم شدن و حتی متفرقه که بخش شماست که هر وقت گله و شکایت بکنم جواب می دید )
شنبه، 16 بهمن 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سلام من در فروشگاه دو نرم افزار اموزش زبان با حسنه هام خریدم، اما از امتیازم چیزی کم نشده و چطور باید...

( تحصیلات : لیسانس ، 20 ساله )

سلام
من در فروشگاه دو نرم افزار اموزش زبان با حسنه هام خریدم، اما از امتیازم چیزی کم نشده و چطور باید بفهمم که چیزهایی که خریدم حتما ثبت و پی گیری شده اند؟
لطفا جواب بدهید
واقعا من یکی دیگه نمی خوام از مشاوره های این سایت استفاده کنم چون فقط در بخش مشاوره مذهبی جوابگو بودند که آن هم دیگه به ندرت جواب سوالی را می دهد.( وقتی قرار نیست که به سوالات اعضا جواب بدین پس بخش مشاوره رو حذف کنید مخصوصا پزشکی و روان شناسی و به طور کلی همه دیگه مثل هم شدن و حتی متفرقه که بخش شماست که هر وقت گله و شکایت بکنم جواب می دید )


مشاور: مسئول وبلاگ ها روابط عمومی راسخون

با سلام و تشکر کاربر گرامی در مورد خرید از فروشگاه باید به عرض شما برسانم که اگر کد فاکتور برای شما صادر شده است حتما خرید شما ثبت شده و به دستتان خواهد رسید و در ضمن پس از خرید از فروشگاه از حسنه های شما کسر خواهد شد و نه از امتیازات . برای دیدن این موضوع دوباره وارد محیط فروشگاه شوید و در قسمت چپ فروشگاه اطلاعات کاربری خود را مشاهده کنید. برای اطمینان خاطر خود نیز می توانید کد فاکتور خود را به آدرس info@rasekhoon.net ارسال نمایید تا این مورد را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. ** در مورد مشاوره های راسخون نیز باید بگوییم که حجم مشاوره های ارسالی به سایت راسخون واقعا زیاد می باشد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.