سلام من فکر میکنم دچار افسردگی شدم . بعد 4 ترم هنوز 14 واحد بیشتر پاس نکردم. در حالی که من جز بهترین...

سلام من فکر میکنم دچار افسردگی شدم . بعد 4 ترم هنوز 14 واحد بیشتر پاس نکردم. در حالی که من جز بهترین دانش اموز های دبیرستان بودم . یه جورایی بی علاقه شدم نسبت به درس. در حالی که توانایی من بیشتر از این حرفاست . میل خودکشی درون من بسیار زیاده. کمکم کنید . از همه چی بدم میاد . همه چی! به غیر از خدا و اهل بیتش و مادرم. این مورد بعد از روز کنکورم پیش اومد که استرس نابودم کرد
يکشنبه، 8 خرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سلام من فکر میکنم دچار افسردگی شدم . بعد 4 ترم هنوز 14 واحد بیشتر پاس نکردم. در حالی که من جز بهترین...

( تحصیلات : دیپلم ، 21 ساله )

سلام
من فکر میکنم دچار افسردگی شدم .
بعد 4 ترم هنوز 14 واحد بیشتر پاس نکردم. در حالی که من جز بهترین دانش اموز های دبیرستان بودم . یه جورایی بی علاقه شدم نسبت به درس. در حالی که توانایی من بیشتر از این حرفاست .
میل خودکشی درون من بسیار زیاده.
کمکم کنید .
از همه چی بدم میاد . همه چی!
به غیر از خدا و اهل بیتش و مادرم.
این مورد بعد از روز کنکورم پیش اومد که استرس نابودم کرد


مشاور: hassan najafi

احتمالا تشخیص خوئتان درست است افسردگی دارای سه نوع است که شما از نوع ضعیف یا متوسط آن دچار شدید. زیرا افت تحصیلی و کاهش انگیزه در زندگی و یا سایر مواردی که ذکر کرده بودید از علایم افسردگی است . پیشنهاد می شود: 1- در اولین فرصت به روانشناس یا مشاور مراجعه کنید . 2- لیستی از توانایی هایی که در خود سراغ دارید ( در همه ابعاد ) تهیه نمایید مانند: جسمانی ،روانی ،اجتمایی ،فرهنگی ،هنری . 3- اجازه ندهید مورد سرزنش دیگران قرار گیرید . 4- هر هفته یک جمله امید بخش برای خود بنویسید و هر روز آن را بخوانید . مانند: خداوند مرا دوست دارد و من او را می پرستم . از جمله تواناییهای من صداقت وراستگویی است . 5- میل به خودکشی علامت خوبی نیست بهتر است به یک روانپزشک مراجعه داشته باشبد 6- اضطراب کنکور برای همه شرکت کنندگان است شما که در برابر اضطراب کنکور آزرده خاطر شدید نیاز به تقویت روحیه و ارتقاء سطح سلامت روان دارید که با مراجعه به مشاور و انجام تمرین بدست می آید .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.